SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Stukje inknippen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De kut van @:poepz0r z’n wijf over een paar dagen
Kwaad. Woedend.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Hempel is iemand die nu belachelijk goed gooit en in een andere ronde gooit hij ineens 80 gemiddeld.
Belgen zijn dan ook oenen. Altijd al geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef The_Undertone het volgende:
Oonah (en allerlei varianten) is (pijnlijk genoeg) een populaire naam in Vlaanderen
Ander toernooi denk ik. De nieuwe Kurz.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Hempel is iemand die nu belachelijk goed gooit en in een andere ronde gooit hij ineens 80 gemiddeld.
Als we het toch over Atalanta hebben: Teun heeft zich daar toch maar mooi de basis ingespeeld.quote:
Ik haat dat hockeyhoofdquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als we het toch over Atalanta hebben: Teun heeft zich daar toch maar mooi de basis ingespeeld.
Had wel verwacht dat hij de beste van de Az-'talenten' zou blijken.
De ene na de andere V2 raket.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:09 schreef Chippiegang het volgende:
Die DUitser gooit toch wel aardig he!
Mascinigodquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat dat hockeyhoofd
En hij schijnt een soort tweelingbroer te hebben
Die heet Peer
Wel knap ja, Teun heeft ook de verstandigste keuze gemaakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als we het toch over Atalanta hebben: Teun heeft zich daar toch maar mooi de basis ingespeeld.
Had wel verwacht dat hij de beste van de Az-'talenten' zou blijken.
... iets als: Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die is binnen 3 jaar aanvoerder.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat dat hockeyhoofd
En hij schijnt een soort tweelingbroer te hebben
Die heet Peer
Walgelijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is binnen 3 jaar aanvoerder.
Massale konijnensterfte aanstaandequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is binnen 3 jaar aanvoerder.
Skispringer geweest ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
Hempel's sportachtergrond helpt hem bij het darten?
Hoe dan?
Genoeg eten xDquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
Hempel zijn sportachtergrond helpt hem bij het darten?
Hoe dan?
Profhandballer geweestquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
Hempel zijn sportachtergrond helpt hem bij het darten?
Hoe dan?
Handdoekjequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Hempel uit z'n broekzak hangen
Fapdoekje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Een schaamlapjequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Als Zjak daar nou even een thema van maakt dan kunnen we weer strepen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Handballer. Wel fitter dan de dartsers dus.
HandbalKEEPER he. Niet overdrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Handballer. Wel fitter dan de dartsers dus.
Korfbal helpt welquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Profhandballer geweest
Hoe dat helpt tsja?
Tess Wester zou ik wel raken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HandbalKEEPER he. Niet overdrijven natuurlijk.
Ga er maar eens staan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HandbalKEEPER he. Niet overdrijven natuurlijk.
Dat is nou juist NIET de bedoelingquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tess Wester zou ik wel raken.
Was uw lul STUK.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zeker met zijn beperkte dartservaring, maar het is niet zo dat hij nooit dik in de 90 of boven de 100 gooit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Enorm leuke rubriekquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ook Sevilla hep niemand bij de palen staan.
Welke site is dat?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zeker met zijn beperkte dartservaring, maar het is niet zo dat hij nooit dik in de 90 of boven de 100 gooit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:20 schreef Zipportal het volgende:
Gokken is voor asielzoekers. Bij de grens vriezen ze dood.
Ik ben geneigd me hierbij aan te sluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:21 schreef Chippiegang het volgende:
Deze reclames zijn echt tenenkrommend,
Hang op, klik weg, bel uw bank.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:21 schreef Chippiegang het volgende:
Deze reclames zijn echt tenenkrommend,
Dat ook. Ik heb vooral gewoon geen idee wat het betekent. "bolster".quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ruwe bolster blanke pit vind ik altijd zo'n matig eufemisme voor lompe horken.
En flappie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef MC-M het volgende:
Ik wil jullie even laten weten dat Hateboer erg matig speelt.
Toen zat hij vrij zwaar aan de downers.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri gooit tegenwoordig wel met een stuk meer emotie dan vorig jaar.
Aan wie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb vanmiddag de helft van mijn kerstpakket wegegeven, waaronder een zak stroopwafels. Erg jammer.
Ik heb hier erg veel vragen overquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb vanmiddag de helft van mijn kerstpakket wegegeven, waaronder een zak stroopwafels. Erg jammer.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri gooit tegenwoordig wel met een stuk meer emotie dan vorig jaar.
Maakte die van mij vandaag open kankertroep.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kastanjes zitten in een bolsterquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ook. Ik heb vooral gewoon geen idee wat het betekent. "bolster".
Aan m’n moeder. Ze was er erg blij mee.quote:
Sympathiek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Aan m’n moeder. Ze was er erg blij mee.
Je slibt dicht met die dagen joh.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb hier erg veel vragen over
Meestal kun je die troep in kerstpakketten jaren bewaren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je slibt dicht met die dagen joh.
Krijg je zo'n loopgravenoorlog vanquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Chippiegang het volgende:
Blitzkrieg valt even stil, Die belgen kunnen zich goed verdedigen
Wij hebben geen geldige cao genotquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie al een lijstje gemaakt van aankopen van de nieuwe thuiswerkvergoeding van 2 euro per dag? JAAAAAAAAAAA
Dus?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij hebben geen geldige cao genot
Wij ook niet, maar wij eisen die vergoeding anders steken we het pand in de fik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij hebben geen geldige cao genot
Daar postte Wim net een foto van toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag laatst de broer van Dimi op het JDC WK, die weegt echt 200 kilo.
bieten pannenkoekenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakte die van mij vandaag open kankertroep.
Aan wiequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mijn naam is Bob, Blitzkrieg Bob.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef Chippiegang het volgende:
Blitzkrieg valt even stil, Die belgen kunnen zich goed verdedigen
Oh ja klopt die.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar postte Wim net een foto van toch?
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Aan m’n moeder. Ze was er erg blij mee.
Ik had 2 zakken (verschillende merken) van die zeezout naturel chips. WAAROM 2 zakken? En weer zon fles rode wijn die niemand zuupt. Geef hem wel aan de pastoor voor de doop van kindertjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zat onder andere een beschimmelde tulband en een fles water in mijn kerstpakket. Erg geslaagd is het niet...
Dat moet weer leuk worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Crematie oven onder de TV. Erg mooi.
Beetje in flesje straks doen voor je kindje dan slaapt ie goed nachtsquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had 2 zakken (verschillende merken) van die zeezout naturel chips. WAAROM 2 zakken? En weer zon fles rode wijn die niemand zuupt. Geef hem wel aan de pastoor voor de doop van kindertjes.
Graag inclusief pics.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet morgen op werk zijn (derhalve post ik de middagsessie niet) en kan dan mijn kerstpakket meenemen
Morgenavond uitgebreid verslag
Als jij in de wijn gedoopt bent verklaart dat wel het een en anderquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had 2 zakken (verschillende merken) van die zeezout naturel chips. WAAROM 2 zakken? En weer zon fles rode wijn die niemand zuupt. Geef hem wel aan de pastoor voor de doop van kindertjes.
Dat horen wij graagquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet morgen op werk zijn (derhalve post ik de middagsessie niet) en kan dan mijn kerstpakket meenemen
Mits het een beetje acceptabel op de foto te zetten is zal ik dat niet nalatenquote:
Kun je niet: kerstpakket afhalen en terug naar huis?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Rode wijn is niet te nakken ouwe reus. Er zat wel Franse kruidenboter in bohhh en Buchatta 2 potjes ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje in flesje straks doen voor je kindje dan slaapt ie goed nachts
Daarom was ik er vanmiddag niet. Was op de redactie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Lichaam van Jezus genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij in de wijn gedoopt bent verklaart dat wel het een en ander
Op zichzelf kan dat maar ik heb helaas was zaken af te handelenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kun je niet: kerstpakket afhalen en terug naar huis?
Je maakt ook wel eens een selfie toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mits het een beetje acceptabel op de foto te zetten is zal ik dat niet nalaten
Rode wijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rode wijn is niet te nakken ouwe reus. Er zat wel Franse kruidenboter in bohhh en Buchatta 2 potjes ?
Graag mij even taggen in kerstpakket recensiequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Wij hebben nu een fles appelcider thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Janken voor Dimitri dit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
5 uit 7, koekoek. En dan is het niet eens dat hij daar via wegzetbeurten komt. Vaak triple ervoor of ton+ finish.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarom was ik er vanmiddag niet. Was op de redactie.
Kerstpakket gewoon thuisgestuurd gekregen. Een set om een koekhuisje te maken. Dat durven ze dus serieus aan 400 mensen van 25 of ouder te sturen. En een vvv-bon van 50 ekkies. Meteen gebruikt om een nieuwe camera te kopen.
Danny geeft alleen korting op abo's weg zeker? @Poepz0rquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Zeer zeldenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je maakt ook wel eens een selfie toch?
Notitie in mijn todo lijst is gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag mij even taggen in kerstpakket recensie
Dan doe ik ook gelijk verslag, heb het pakket al.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Heel mooi, bedankt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Notitie in mijn todo lijst is gemaakt
Ook met pics?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan doe ik ook gelijk verslag, heb het pakket al.
Nee, want is niet bijzonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, want is niet bijzonder.
Bijvoorbeeld:Pics voor een boom, dat is altijd leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand zorgen dat @:gurneyisbestoke NIET de Brienenoord op kan
Wijn is meer voor de kerst natuurlijk, hoeft ook niemand ooit Wijn te kopen voor het dinerquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
In mijn kerstpakket zat ook wel weer genoeg drank en vretenWel beetje jammer dat er geen speciaalbier in zat
Je kerstboom is wit, daar gaat iets niet goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden jullie van mij pas aangeschafte pannenkoekenmannetje?![]()
[ afbeelding ]
Heb je het bonnetje nog?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie brandgevaar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kleermaker, Cullen en Wade moeten de boel redden. Dat is.wat dunnetjes als je in een ander kwart Price, Clayton en Smiss hebtquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit wordt een extreem vervelend kwart zonder Dimitri @:el_stinho
Erg mooi ouwe dibbesquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben 1 witte en 1 groene. Afwisselen genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kerstboom is wit, daar gaat iets niet goed
Nepkerstbomenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben 1 witte en 1 groene. Afwisselen genot.
Of het vierde kwart, met Cross, Barney, Gerwen etcquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kleermaker, Cullen en Wade moeten de boel redden. Dat is.wat dunnetjes als je in een ander kwart Price, Clayton en Smiss hebt
Is dat masker van een ‘feestje’ ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar kreeg ik een Bijenkorf-bon. Verkopen vooral dure teringmeuk die ik niet wil hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Hier was het kerstpakket een VVV-bon, veel beter dan al die onnodige meuk en dingen die ik toch niet lekker vind
Zijn wegzetbeurt is ook ganz geil.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is toch ongelooflijk, die gozer mist gewoon geen enkele finish
Einde tijdperk Karlquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Sporza liveblog geeft geen updates meer.
Stukje cyanidepil genomen.
Dancing Dimiquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ze leven weer!!
Van den Bergh wankelt
Het zag er uitstekend uit aan het begin van deze set, maar opeens hangen er donkere wolken boven het WK van Dancing Dimi. Hempel krikt zijn niveau opnieuw op en smeert Van den Bergh een tweede setverlies aan. Alarmfase rood nu voor onze landgenoot.
Bonnen die je maar op één plek kunt besteden zijn kut, elke bon zou een VVV-bon moeten zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik een Bijenkorf-bon. Verkopen vooral dure teringmeuk die ik niet wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |