Welnee, gewoon een paar keren per dag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:24 schreef suzi1 het volgende:
xanax, iedere dag voor het ter bedde gaan zodat de rust je tegemoet komt
Oh je leert nog eens wat!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoethout werd vroeger verkocht als medicijn bij hoest door slijm.
Dat hoefde ook weer niet, maar bij deze is je excuus door zijne konijnlijke hoogheid geaccepteerdquote:
dankewolquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hoefde ook weer niet, maar bij deze is je excuus door zijne konijnlijke hoogheid geaccepteerd
Daar had je mee moeten beginnen: het was haar schuld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ze lokte me net naar een andere topic, en vergat hier te kijken, en toen kwam ik terug en had ik laatste post
ik mag er 3 per dag. maar mooi dat ik dat niet doe!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een paar keren per dag.
ik noteer even op lijstje voor de volgende keer. bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar had je mee moeten beginnen: het was haar schuld.
Das weinig. Ik ken een dokter die de hele dag door Vicodin slikt voor de lol. Dan mogen wij best wel wat meer slikken toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik mag er 3 per dag. maar mooi dat ik dat niet doe!
wie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar had je mee moeten beginnen: het was haar schuld.
ja mogen, maar willen is een 4e. ik ben al suf van mezelfquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das weinig. Ik ken een dokter die de hele dag door Vicodin slikt voor de lol. Dan mogen wij best wel wat meer slikken toch?
ik heb zin in een big macquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik zin in een pizza spicy pepperoni met extra sambal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |