SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
De man heeft dan ook veel geweldige nummers gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik merk dat ik toch echt een Billy Joel-fan ben.
Ik mag zowel KoC als Røyksopp, dit klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Even @:Fogel welkom heten met Noren die Noren remixen, inclusief het geluid van een Noors bergdal.Kings of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From (Röyksopp remix)
Zijn lekkerste nummer wat mij betreft, maar ik moet tegenwoordig wel aan Shrek denken als ik het hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Changes (2021 alternative mix)
Dan kunnen ze wat mij betreft die hele top2000 wel afschaffen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Uit de Top 2000 gevallen dit jaar![]()
Eels - Novocaine For The Soul
Volgens mij konden ze dat sowieso wel wat jou betreft, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wat mij betreft die hele top2000 wel afschaffen.
Zo erg was het nou ook weer niet. Stuurde altijd wel een lijstje in maar als er 3 platen uit mijn lijst in kwamen waren het er veel. Luister er ook bijna nooit naar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij konden ze dat sowieso wel wat jou betreft, toch?
Dat kan en mag, maar niet nuquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef brother52 het volgende:
Dan hoor ik liever Albatross nog een keer.
Ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef brother52 het volgende:
Dan hoor ik liever Albatross nog een keer.
Er moeten gewoon wat snoeiharde gitaren bijquote:
Dat heb ik bij hem wel gemerkt, moet ik zeggen. Zeker met "Pluto". In het begin: best aardig. Inmiddels: geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |