quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Allemaal ja.quote:
En maar proppen en maar proppenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:09 schreef Rickocum het volgende:
Hahahaah jezus ze probeert zich maar eruit te lullen.
@RipCity had de LaPo...quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Verdomme waarom werd er niks geopend?
Hij is weer singlequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik zag Victor snel wat roofies in een of andere cocktail gooien.
wtf is ditquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic kan meer inclusief
Meer mannen meer sex meer ETENquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:14 schreef DKUp het volgende:
Ze houdt niet van monogamie.
Dat wijf heeft echt alles tegen.
Wel sneu dat ik meteen hele gangbangavonden voor me zie. Minder internetten denk ik.quote:
Wij weten hoe het zit hè @DKUpquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef DKUp het volgende:
In plaats van patat/friet, puzzel/puuzel
Het vrolijke en bruisende westenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij weten hoe het zit hè @:DKUp
@:Lenny_Leonard
Je vergeet de snorquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef Perrin het volgende:
Dat je dan een date hebt met een zwetend en hijgend morbide obees meisje is tot daaraan toe, maar als ze dan ook nog vrijwel de hele avond over haar overgewicht praat
Vrouwenkapper maar hij doet ook heren.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:29 schreef Joop_W het volgende:
Is dit een dameskapper of doet hij heren?
Ik was bijna te laat met m’n Pokemon kaartenquote:
Een veelzijdig persoon dusquote:Op woensdag 22 december 2021 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrouwenkapper maar hij doet ook heren.
Zeer zeker, ouwe reusquote:Op woensdag 22 december 2021 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is lastig lijkt wel in dit programma
GroenLinks laten liggen dusquote:Op woensdag 22 december 2021 19:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Groenlinks, krijg meteen een slappe
Geen topoquote:Op woensdag 22 december 2021 19:37 schreef tja77 het volgende:
Wat is een heilbot?
Godver, weet nou echt niemand dat?
Dat vraag je voor een vriendin?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je op Tinder eigenlijk een profiel met wat omschrijvingen invullen of is het enkel foto en stats?
Nope.quote:
Jouw signature toch?quote:
Op zich wel leuk maar door het volledig gebrek aan fatsoen zeker nietquote:
En toch zie je dit type eerder in andere grote stedenquote:
temparamentje he, dan word je keihard als een hond teruggeroepenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Die kerel durft niks te zeggen, die wil mog steeds nee zeggen maar komt er telkens niet tussen.
Tinder is echt foto’s swipen, er staat wel vaak wat randinformatie bij, maar dat leest geen hond.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nope.
Omdat ze in dit programma vaak zeggen dat het helemaal niks is. Waarom dan niet. Wat is het verschil met andere sites?
Ah oké.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tinder is echt foto’s swipen, er staat wel vaak wat randinformatie bij, maar dat leest geen hond.
Datingsites kun je gericht zoeken op woonplaats, leeftijd, gehuwd/ongehuwd, wel of geen kinderen enz.
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tinder is echt foto’s swipen, er staat wel vaak wat randinformatie bij, maar dat leest geen hond.
Datingsites kun je gericht zoeken op woonplaats, leeftijd, gehuwd/ongehuwd, wel of geen kinderen enz.
net of ie zijn schaamhaar op zijn kop heeft geplakt.quote:
De ander te bot gesneden. Deze te dikke krullen om dit kapsel te hebben. Dikke missss allebei.quote:
Meta GENOTquote:Op woensdag 22 december 2021 19:48 schreef tja77 het volgende:
Deze aflevering kan wel een haffel tranny’s gebruiken.
Vernoemd naar twee mannen?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
jan douwe,
wel een toepasselijke naam voor een homoseksueel
GroenLinkser gespot!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dit niet. Groen Links heeft normaliter niet dit soort pretentieuze trutjes
Ik vind haar meer een Sigrid Kaag-aanhangerquote:Op woensdag 22 december 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dit niet. Groen Links heeft normaliter niet dit soort pretentieuze trutjes
Jij stemt Groen Links?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zou ze van opknappenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhu, goed hard en snel. Tough love voor haar, stukje anaal erbij.
quote:
Wel opletten Harryquote:
Dat iddquote:Op woensdag 22 december 2021 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind haar meer een Sigrid Kaag-aanhanger
Ook wel, net als D'66 en de PvdA, allemaal streberige randstadbewoners die allemaal in het klasje bij, hoe heet dat bureau ook weer, willen zitten.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zou jij opnoemen als vrije tijd?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
altijd dat kut sporten in de vrije tijd, niet interessant next!
Antifa?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ook wel, net als D'66 en de PvdA, allemaal streberige randstadbewoners die allemaal in het klasje bij, hoe heet dat bureau ook weer, willen zitten.
Fietsen, Luieren, Koken, etc etcquote:Op woensdag 22 december 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zou jij opnoemen als vrije tijd?
Zo arrogant en pushy als dit zie ik echt nooit bij jonge Groen Links meisjes.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ook wel, net als D'66 en de PvdA, allemaal streberige randstadbewoners die allemaal in het klasje bij, hoe heet dat bureau ook weer, willen zitten.
Jeetjequote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Fietsen, Luieren, Koken, etc etc
Punniken?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Airfryer?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Clingendaelquote:Op woensdag 22 december 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Alles waar iedereen hier ook een hekel aan heeft.quote:
Watdan?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles waar iedereen hier ook een hekel aan heeft.
Is niet voor een leuk gesprek. Meer dat je weet dat wat voor type het is.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
ja hi ha ho, maar ik bewijs nu wel dat er allerlei leuke gesprekken uit voort kunnen komen ipv van
wat doe je in je vrije tijd.
ja sporten,
ohw okay.
Mei li vos wannabequote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
zal ze alleen in dit programma zitten als zelf promotie?
ik dus bij sporten, als je al ongeïnteresseerd gaat zitten doen en niet er op in kan gaan dan is het voor mij ook gelijk klaar.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is niet voor een leuk gesprek. Meer dat je weet dat wat voor type het is.
Bij luieren als hobby loop ik gewoon van tafel.
Hobby’s!!!!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jij zeker niet.![]()
Net als @:Rickocum @:Nine. @:Lenny_Leonard
Dus je moet per se op een hobby van de vrouw in kunnen gaan? Why?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik dus bij sporten, als je al ongeïnteresseerd gaat zitten doen en niet er op in kan gaan dan is het voor mij ook gelijk klaar.
aanknooppunten, interesses.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je moet per se op een hobby van de vrouw in kunnen gaan? Why?
Ik ken geen koppel dat elkaar in elke hobby kan vindenquote:
ik ben zelf meer van dat je ook nog je eigen ding kan doen, maar ik zal zeker interesse tonen als je een hobby hebt waar een leuk gesprek uit voort kan komen, het is jouw hobby, dus vind jij dat leuk. etc etcquote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen koppel dat elkaar in elke hobby kan vinden
Maar ik snap op zich wel hoe jij het bedoelt.
friesland boppequote:Op woensdag 22 december 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft die blonde baard voor accent
Nee jij knapt al af omdat ik zeg dat sporten m’n hobby isquote:Op woensdag 22 december 2021 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ben zelf meer van dat je ook nog je eigen ding kan doen, maar ik zal zeker interesse tonen als je een hobby hebt waar een leuk gesprek uit voort kan komen, het is jouw hobby, dus vind jij dat leuk. etc etc
Wat voor sport dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jij knapt al af omdat ik zeg dat sporten m’n hobby is
Als je alleen maar "sporten"kan zeggen dan heb ik geen gesprekstof meer en ben ik klaar.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee jij knapt al af omdat ik zeg dat sporten m’n hobby is
Ik praat een uur in een kwartier, dat probleem ken ik niet. Daarbij 20 hobbies.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als je alleen maar "sporten"kan zeggen dan heb ik geen gesprekstof meer en ben ik klaar.
maar ik snap jij en jij snapt mij, laten we het daar bij houden.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik praat een uur in een kwartier, dat probleem ken ik niet. Daarbij 20 hobbies.
9!!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Concluderend: ongeveer 8 matches dit jaar
Kut-tyfus-schijtkerst.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:11 schreef itchycoo het volgende:
Dit decor ook trouwens.“Hoeveel kerstversiering willen jullie?” - “Ja”
Kerst is toch gezellig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |