SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Met politiekeurmerk erbij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heeft dit mondmasker TONZON folie aan de binnenkant? #dtv
Dit wil ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor warme chocolade melk. Extra warm bad.
Ook Peterson ja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond zie ik graag alle geplaatste spelers winnen.
Van mij mogen ze alle vier winnen, al zou ik het geen ramp vinden als Pietersen en VdB verdwijnen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
Vanavond zie ik graag alle geplaatste spelers winnen.
Mensen die voor Hunt en Meulenkamp juichenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle vier winnen, al zou ik het geen ramp vinden als Dimitri en VdB verdwijnen.
Smiss zou wel een ramp zijn.
Adam 'the hunter' Hunt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die voor Hunt en Meulenkamp juichen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk, schooier provider.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:34 schreef Coco het volgende:
Ik word mokermoe van die t-mobile glasvezel spam brieven.
Ik hoef die zooi niet.
Smiss- Clayton willen wequote:Op dinsdag 21 december 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle vier winnen, al zou ik het geen ramp vinden als Pietersen en VdB verdwijnen.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik hoop dat de dansende kk Belg in elkaar zakt.
Nounounounouquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke Smiss?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle vier winnen, al zou ik het geen ramp vinden als Pietersen en VdB verdwijnen.
Dat is voor kinderen en vrouwen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:19 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor warme chocolade melk. Extra warm bad.
Jeetje. Mijn vriendin vindt het juist niet te zuipen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is voor kinderen en vrouwen.
Keuzes hebben consequenties.
Dit ken ik niet of ik snap je nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
En van die kleine marshmallows bovenop.
Dan zou ik nog eens goed tussen de benen kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jeetje. Mijn vriendin vindt het juist niet te zuipen.
Je hebt je er weer in laten lullen door de marketingquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik sta broccolirijst te maken. Erg jammer.
https://www.ah.nl/producten/product/wi420735/frisia-mini-mallowsquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ken ik niet of ik snap je niet
Of het geen paard is of wat?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eens goed tussen de benen kijken.
Ja deels. Heb vanmorgen ook al een kerststol op van bijna een kilo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt je er weer in laten lullen door de marketing
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik sta broccolirijst te maken. Erg jammer.
Dat is ook een kind?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jeetje. Mijn vriendin vindt het juist niet te zuipen.
Ik heb die net gehaald. 1000g bohhquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja deels. Heb vanmorgen ook al een kerststol op van bijna een kilo.
GENOT, glijdt zo het holle kiesje in.quote:
Hm dit ken ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi420735/frisia-mini-mallows
Die komt er ook gewoon uit als een kerststol van bijna een kiloquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja deels. Heb vanmorgen ook al een kerststol op van bijna een kilo.
Hunt staat een paar plekken hoger op mijn irritatielijst dan Vinzzent.quote:
Net zo zacht als de binnenkant.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die komt er ook gewoon uit als een kerststol van bijna een kilo
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hunt staat een paar plekken hoger op mijn irritatielijst dan Vinzzent.
Wat vind jij een irritantere darter dan Vincent?quote:
één en al beflikkeringquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:49 schreef Coco het volgende:
Jaarprijs
Bloemkool- en broccolirijst horen ook in dit rijtje. Ze werden ooit ontwikkeld door culinaire slimmeriken die als een soort gezondheidsapostel meer groenten propageerden.
Bloemkool- en broccolirijst bestaan uit korreltjes van bloemkool en broccoli. Albert Heijn stal het idee en won met deze producten meteen de jaarprijs Goede Voeding. In de jury zaten erkende voedingswetenschappers.
Heel eerlijk, ik ben er niet zo'n hele grote fan van. Maar het staat hier toevallig. Volgende keer probeer ik chocoladevlokken want dat klinkt erg goed.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm dit ken ik inderdaad niet
Vooralsnog ben ik meer fan van wat cacao/chocoladevlokken erop maar ik ben wel bereid dit te proberen
Ja hoor. Vult alleen voor geen meter.quote:
Van der Voort heeft een persoonlijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Stond op AD.nl.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig PEC kijken?
Jij kijkt ook elke week vrijwillig naar een kraak noch smaak elftal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig PEC kijken?
Leuk hequote:
nou ja dat op zich wel, maar je gaat dan vrezen wie er het live commentaar gaan doen danquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat doet Zjak aan tafel? Dit gaat niet goed.
Barry Hearn dacht dat hij het ff goed geregeld had, de finale op een zondag. Klopt geen reet vanquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zowel 2 als 3 januari valt op een zondag in Engeland?
Lekker tijdens de op papier mindere dartpotjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Coco het volgende:
Wat begint Sevilla - Barcelona laat zeg.
Diep in de nacht.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Coco het volgende:
Diep in de nacht.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig Barca kijken?
21:30?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Coco het volgende:
Diep in de nacht.
Ja precies.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja dat op zich wel, maar je gaat dan vrezen wie er het live commentaar gaan doen dan
Middelvinger naar de stadionbezoeker.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Coco het volgende:
Diep in de nacht.
'Laat'. Aansteller.quote:
Andere koeltoer he.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Middelvinger naar de stadionbezoeker.
Ik overdrijf wat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Laat'. Aansteller.
https://twitter.com/realmadrid/status/1473367237054631950
Real Madrid gaat morgen onderuit in San Mames, wat een dunbezaaide selectie.
Krakertjes als Atlético v Villarreal die diep in de nacht afgelopen zijn. Ik hou van de augustusmaand.quote:
Wel een leuke achtergrond.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
'Laat'. Aansteller.
https://twitter.com/realmadrid/status/1473367237054631950
Real Madrid gaat morgen onderuit in San Mames, wat een dunbezaaide selectie.
Nou zijn er wel iets van cultuurverschilletjes merkbaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Hier zeiken ze al over zondagavond 20:00 uur want de volgende dag weer werreke en school.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou zijn er wel iets van cultuurverschilletjes merkbaar
quote:
Welke dan wel? Dat finishen van Clayton bohhhhquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was niet de mooiste wedstrijd in mijn ogen.
Ivoorkust - Japan 3:00 genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Hier zeiken ze al over zondagavond 20:00 uur want de volgende dag weer werreke en school.
Borland Brooks imoquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Welke dan wel? Dat finishen van Clayton bohhhh
Borrland Broeksquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het oude darten - Ducrotquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:02 schreef Pino112 het volgende:
De oude Michael
Voer dit debiele wijf af aub.
Ja om de 9 darter, voor de rest wel minder imoquote:
Borlandquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Met grote afstand.quote:
Klopt. België heeft ook vaak op zondag 21:00 nog een wedstrijd. Dat zou hier NIET geaccepteerd worden.quote:
Midweekse potjes zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:04 schreef MC-M het volgende:
[..]
Klopt. België heeft ook vaak op zondag 21:00 nog een wedstrijd. Dat zou hier NIET geaccepteerd worden.
quote:
Vermaak willen we zien.quote:
Maar Clayton was 2e ronde he. Wel de beste wedstrijd tot nog toe.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja om de 9 darter, voor de rest wel minder imo
Zo is dat!quote:
Ik krijg zulke zooi van andere aanbieder. Elke week een dikke brief. Opzoutenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:34 schreef Coco het volgende:
Ik word mokermoe van die t-mobile glasvezel spam brieven.
Ik hoef die zooi niet.
Marcel moet opgeheven wordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Marcel boeit echt alleen de Nederlanders
Niet eerst in kwarranten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:09 schreef Szura het volgende:
Ron zit donderdag in de studio, let maar op
U las het hier voor het eerst
haterquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Ron met 3x 3-0 geveegd wordt.
Door het vlaggetje zien we dat door de vingers.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Michael Smith: 'Ron Meulenkamp? Wie?'
De Feeder.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je gewoon The Feather zeggen?
Jeukhebberquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je gewoon The Feather zeggen?
Misschien staat ie achteraan de rij voor het ziekenhuis dat al vol ligt met covidpatiëntenquote:
Fietste je toen ook automatisch trager of ben je toen gaan rammen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Williams tegen Shibata was wel echt een helse partij om vanop de hometrainer te kijken
En het tweede deel op de hometrainer ging met Lowe vs Larsson, allejezus nog aan toe wat een ellende![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
Dankzij Hoenselaar ben ik darts gaan kijken!!!In het verkeerde topic 2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LadderzatU MAD?
Wat heb je gezopen bowaquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het verkeerde topic 2x
Ladderzat
Ben maar blij dat het allebei 3-0 was anders had je nou nog aan de beademing gelegenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Williams tegen Shibata was wel echt een helse partij om vanop de hometrainer te kijken
En het tweede deel op de hometrainer ging met Lowe vs Larsson, allejezus nog aan toe wat een ellende![]()
![]()
![]()
Sensi Lowe vs Zara Larsson?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:
![]()
![]()
Bij deze Lowe en Larsson wil je niet in de kelder kijken zegmaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sensi Lowe vs Zara Larsson?
Pics graag.
Beetje kramp in de kuiten (tyfuskoud in de garage) dus ik bleef op ongeveer 110-115 RPM gaan ipv echt stevig door te knallen. En die meuk hielp niet neequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fietste je toen ook automatisch trager of ben je toen gaan rammen?
Misschien dat er een gast OMIKRONNED is ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wilden er geen gasten ofzo? Nu zitten we met Niels opgescheept.
The Swan is vrij, Jelle K. ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wilden er geen gasten ofzo? Nu zitten we met Niels opgescheept.
Geen NWS hier graag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het verkeerde topic 2x
Ladderzat
Zwaan zit in Engeland.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Swan is vrij, Jelle K. ook
Zwaantje zit in het hotel daarquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
The Swan is vrij, Jelle K. ook
Dat mag hij ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog steeds? Of mag ie nog R2 invallen?
Ja. Volgens Zjak wel. Iemand die nog niet gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag nog. Alleen bij winst krijgt ie dan prijzengeldquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag, was vanmiddag nog een item met Sjeff.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij verlies ook, maar dan dat van winst in R1quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat mag nog. Alleen bij winst krijgt ie dan prijzengeld
The Huntlocker!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Hunt hoort in een locker gestouwd te worden.
Nee met zo’n danspoppetje van Saturday Night Fever. Want Vincent was een enorme danser.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:18 schreef The_Undertone het volgende:
Had Vandervoort vroeger niet een shirt met een worm op?
Eventjes scannen op opvallende temperatuurtjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
Er cirkelt hier een politieheli boven de wijk. Gezellig.
Heb wel gekeken maar itempje gemist. Moest ook nog gewerkt (lol) wordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
@:frozen-assassin heeft vanmiddag geen darts gekeken en valt keihard door de mand
Ik geloof best dat hij enorm was.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee met zo’n danspoppetje van Saturday Night Fever. Want Vincent was een enorme danser.
Die komt nog wel opdraven voor wat middagsessies ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:20 schreef Machielovic het volgende:
Zeg me dat Niels na de kerst niet terug komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |