abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202741174
De emir van Dubai, sjeik Mohammed bin Rashid al-Maktoum (72), moet van een Britse rechtbank zijn ex-vrouw Haya Bint al-Hoessein (47) en haar twee kinderen 645 miljoen euro alimentatie betalen. Dat is recordbedrag voor een scheidingszaak in het Verenigd Koninkrijk.

Het grootste deel is bedoeld voor maatregelen om Haya en hun kinderen (14 en 9) tegen de emir te beschermen. Er kunnen onder meer gepantserde auto's mee worden aangeschaft, zodat ze veiliger over straat kunnen.

Zesde vrouw

Haya is de zesde en jongste vrouw van Maktoum, die behalve emir van Dubai ook vicepresident van de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) is.

Drie jaar geleden vluchtte ze met hun dochtertje en zoontje naar het Verenigd Koninkrijk en vroeg daar asiel aan.

Haya vreesde voor haar veiligheid, omdat ze een affaire met een lijfwacht had en een scheiding had aangevraagd.

Haar telefoonnummer stond in de lijst van 50.000 telefoonnummers die doelwit van de spionagesoftware Pegasus zouden zijn geweest. Een Britse rechtbank oordeelde in oktober dat de opdracht om haar telefoon te hacken van Maktoum afkomstig was.

Maktoum heeft een slechte reputatie. Hij zou achter de ontvoering in het buitenland zitten van twee volwassen dochters die hij met een van zijn andere vrouwen had.

Prinses Shamsa werd in 2000, toen ze 18 was, in het Britse Cambridge ontvoerd. Ze zou naar Frankrijk zijn overgebracht en vandaar naar Dubai zijn teruggevlogen. Ze is nooit meer in het openbaar gezien.

Haar zus Latifa vluchtte in 2018, maar zou door commando's van haar vader voor de kust van India van een jacht zijn gehaald en naar de VAE zijn teruggebracht.

In februari stuurde ze een videoboodschap naar vrienden. Daarin zei ze dat haar vader haar gevangen houdt in een villa die continu wordt bewaakt.

(https://nos.nl/artikel/24(...)miljoen-euro-betalen)

-------

De sjeik - hierboven rechts op de foto- zal vast wel spijt hebben van dit huwelijk ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202741204
Geen probleem, dat haalt ie zo uit zijn binnenzak. Olieprijs een beetje verhogen en het is binnen een paar dagen terug verdiend.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_202741343
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Geen probleem, dat haalt ie zo uit zijn binnenzak. Olieprijs een beetje verhogen en het is binnen een paar dagen terug verdiend.
Zo werkt dat niet hé
U MAD?
pi_202741410
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet hé
I know..maar hij zal er in ieder geval niet voor naar de bedelstaf moeten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_202741434
Arme kinderen...

-edit-
In figuurlijke zin dan
Krekker is de bom!
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:03:18 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202741713
Moet je je voorstellen dat onze koning vrouwen stalkt en dochters laat verdwijnen en dat dan de enige consequentie het betalen van alimentatie is en hij mag blijven zitten waar zit zit, doen wat hij doet.
pi_202741840
Digging and digging hard. Je hebt 600 miljoen euro & dollar nodig voor een gepantserde auto voor een vrouw en twee kinderen? Mijn assert. Digging that money. Serieus, wat moeten ze met al dat geld?
pi_202742023
Dankzij Hoenselaar ben ik darts gaan kijken!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
pi_202742056
Met handdoekje handjes schudden. Ja lekker Vincent :')
U MAD?
pi_202742103
Kak verkeerde topic :') sorry mods
U MAD?
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:27:02 #11
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202742401
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef Peppert het volgende:
Digging and digging hard. Je hebt 600 miljoen euro & dollar nodig voor een gepantserde auto voor een vrouw en twee kinderen? Mijn assert. Digging that money. Serieus, wat moeten ze met al dat geld?
Als ik haar was zou ik ermee verdwijnen zodat die engbek haar nooit vindt.

En eerdergenoemde engbek mag ook wel verwachten dat zijn vrouwelijke eigendommen familieleden weg willen en geld om zichzelf te kunnen beschermen toe.
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:29:07 #12
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202742467
Er staat trouwens een spelfoutje in de TT. In plaats van "man" hoort er "sociopathisch zwijn" te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')