Lijkt me niet. Deze man draagt normale kleding.quote:
Ach er hebben in verleden wel vaker andere niet meegedaan. Bij de andere filmpjes gedurende het jaar was hij er welquote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
iedereen doet mee, behalve ...
Tsja, zo blijf je een buitenbeentje
Kwam 'm zojuist pas tegen. Zeker de moeite waard!quote:Op zondag 19 december 2021 19:55 schreef tralalala het volgende:
Voor degene die hem nog niet heeft gezien.
Zelfs Newey houdt het niet droog.
not approved by Zeur Lewis Hamilton.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Kwam 'm zojuist pas tegen. Zeker de moeite waard!
Ik denk dat als je net na Bahrein voorspeld had dat Mazepin dit seizoen 234 blauwe vlaggen zou halen, je vierkant uitgelachen zou worden.quote:
Ik had niet verwacht dat hij er genoeg ronden voor op de baan zou blijven.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat als je net na Bahrein voorspeld had dat Mazepin dit seizoen 234 blauwe vlaggen zou halen, je vierkant uitgelachen zou worden.
Schumacher is volgens mij vaker gecrasht waardoor hij blauwe vlaggen heeft ontweken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 06:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij er genoeg ronden voor op de baan zou blijven.
Opvallend dat Lewis als enige niet meedoet.quote:
Hij zei Mikey en niet Michael.quote:
Hij zei Michael met een heel zwaar duits accent...quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hij zei Mikey en niet Michael.
Ik begrijp niet dat veel mensen dat niet hebben verstaan.
jankzakken waren uitgesloten van deelname.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Opvallend dat Lewis als enige niet meedoet.
Niet echt, Lewis heeft zich altijd geïsoleerd uit de paddock.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Opvallend dat Lewis als enige niet meedoet.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik verstond in eerste instantie zelfs Micky ip Mikey.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:12 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hij zei Michael met een heel zwaar duits accent...
Maikl waarbij er geen klinkerklank tussen de k en de l zat (zoals alleen zuid duitsers en oostenrijkers dat kunnen)
Nee. Dit is zo duidelijk een woord dat eindigt op een ie of y geluid.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:12 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hij zei Michael met een heel zwaar duits accent...
Maikl waarbij er geen klinkerklank tussen de k en de l zat (zoals alleen zuid duitsers en oostenrijkers dat kunnen)
Bij nader inzien toch Mikeyquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:16 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee. Dit is zo duidelijk een woord dat eindigt op een ie of y geluid.
Zoals ik al zei ik snap het niet.
Ook vanuit RBR?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar is dat laatste nodig? Het was dit jaar wel extreem (ook vanuit Red Bull), maar een beetje onderlinge frictie/irritatie onder de topteams lijkt me niet verkeerd
Check anders even de beelden en probeer te liplezen... Je hoort het eerst over de radio, en vervolgens zie je Toto in de pitbox die zin zeggen. Je ziet hem duidelijk zijn tong tegen zijn verhemelte drukken... Dat doe je niet als je een 'i'-geluid maakt, maar wel als je een korte 'l' zegt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:16 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee. Dit is zo duidelijk een woord dat eindigt op een ie of y geluid.
Zoals ik al zei ik snap het niet.
No Tagforce, No, No, No, you are so not right.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
Check anders even de beelden en probeer te liplezen... Je hoort het eerst over de radio, en vervolgens zie je Toto in de pitbox die zin zeggen. Je ziet hem duidelijk zijn tong tegen zijn verhemelte drukken... Dat doe je niet als je een 'i'-geluid maakt, maar wel als je een korte 'l' zegt.
Maik-l.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
Check anders even de beelden en probeer te liplezen... Je hoort het eerst over de radio, en vervolgens zie je Toto in de pitbox die zin zeggen. Je ziet hem duidelijk zijn tong tegen zijn verhemelte drukken... Dat doe je niet als je een 'i'-geluid maakt, maar wel als je een korte 'l' zegt.
Maik-l.
ik verstond ook Mikey maar doet het wat af aan het kussentje? Niet dat ik zelf zoiets zou kopen maar grappig vind hem welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Je bent echt kwarteltjesdoof als je niet hoort dat hij Mikey zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Hij zegt heel duidelijk "Mikey".
Wat sowieso geen manier van aanspreken vd wedstrijdleider is, erg onprofessioneel. Nog afgezien vd rest van zijn boodschap die m.i. ook erg onprofessioneel is.
lolquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef Dauthi het volgende:
[..]
No Tagforce, No, No, No, you are so not right.
Inderdaad... En daarom zegt hij ook Maikl, op z'n duits, wat klinkt als Mikey als je het niet goed hoort.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Hij zegt heel duidelijk "Mikey".
Wat sowieso geen manier van aanspreken vd wedstrijdleider is, erg onprofessioneel. Nog afgezien vd rest van zijn boodschap die m.i. ook erg onprofessioneel is.
Sorry, maar dat zegt hij echt niet. Het verschil tussen die 2 woorden is echt heel duidelijk te horen. Maikl lijkt voor geen meter op Mikey.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
lol
[..]
Inderdaad... En daarom zegt hij ook Maikl, op z'n duits, wat klinkt als Mikey als je het niet goed hoort.
Wat let je?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef babylon het volgende:
De discussie gaat nu over Mikey of Micheal. Volgens mij kan dit forum wel weer even in de box box box tot februari 2022
Een redbull medewerker is het met jou eens, zie rechts op de fotoquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
lol
[..]
Inderdaad... En daarom zegt hij ook Maikl, op z'n duits, wat klinkt als Mikey als je het niet goed hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |