Jackass 3Dquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”
Goodfellasquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”
het is pas net begonnen rolandquote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef KingRoland het volgende:
De prijzen van de appie gemiddeld 5-15 cent omhoog wtf haha
Hadden ze het maar de feestquiz moeten noemen. Zie kerststol -> feeststol.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
Geen enkele allochtone collega aanwezig bij de kerstquiz.
[ afbeelding ]
#Integreren kun je leren.
Stukje vijfde colonne
vind je zo'n kerstquiz zelf leuk?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
Geen enkele allochtone collega aanwezig bij de kerstquiz.
[ afbeelding ]
#Integreren kun je leren.
Stukje vijfde colonne
Van de autochtone collega's praktiseert misschien 2% zijn christelijke roots @KingRolandquote:Op woensdag 22 december 2021 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hadden ze het maar de feestquiz moeten noemen. Zie kerststol -> feeststol.
Ik wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind je zo'n kerstquiz zelf leuk?
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind je zo'n kerstquiz zelf leuk?
Ja ik was dan ook niet serieus. Lijkt me sterk dat de moslims dachten dat de quiz over Jezus ging dus slap excuus. Je maakt jezelf zo een buitenbeentje in de organisatie.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van de autochtone collega's praktiseert misschien 2% zijn christelijke roots @:KingRoland
Dan erbij gaan de vragen alleen over eten en muziek. Geen enkele sportvraag.
Boreaal feestje dus. Erg mooi Wij tegen zij.
van de regen in de drupquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar ben inmiddels al richting Helmond.
quote:McDonalds gaat in Japan de frites op rantsoen zetten. Er zijn te weinig aardappelen en dat komt door de wereldwijde krapte als gevolg van de coronapandemie. Ook overstromingen in de buurt van de haven van Vancouver hebben geleid tot minder aanvoer. Door de rantsoenering hoopt de hamburgergigant toch zijn Franse frites te kunnen blijven serveren. Belangrijk voor Kerst, want dan halen Japanners graag een maaltijd bij een Amerikaanse fastfoodketen.
In de Akbarstraat niet nee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erg Verassend. Je kunt al jaren niet meer terecht met Nederlands in Bos&Lommer.
Neequote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Ik wil weten wat er op zijn shirt staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |