Maar je hebt vijf op een rij.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:Lange_Lans
Heb je mijn post over Benji gelezen? (ik heb denk ik de like/reactie gemist)quote:Op woensdag 22 december 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
Bezorger is onderweg
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:20 en 16:20
@:onlogisch @:lenny_leonard (bij Amazon was het goedkoper, maar ik haat Amazon) @:scrummie (een lamp) @:caland @:maxi-mus
Ja tuurlijk, jij dacht zeker dat ik mentions uit DRT direct wegklik ofzoquote:Op woensdag 22 december 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je mijn post over Benji gelezen? (ik heb denk ik de like/reactie gemist)
Ik beslis zelf of ik op tijd ben.quote:
Bohh heerlijk geen verplichtingen.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik beslis zelf of ik op tijd ben.
quote:Beste onlogisch,
Onze bezorger staat vanavond op de stoep met je pakket van AMAZON EU SARL.
Verwacht bezorgmoment
Woensdag 22 december
Tussen 17.30 - 21.30 uur
Ik heb geen hekel aan Amazonquote:Hallo onlogisch,
De bezorger komt langs tussen 20:35 en 21:05 uur.
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen hekel aan Amazon
@:GGMM @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:Caland @:Scrummie (2 lampen)
quote:Beste 3rr0r,
Onze bezorger staat vanavond op de stoep met je pakket van AMAZON EU SARL.
Als hij maar katholiek is makker.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:36 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch wat is jouw mening betreft elon musk
Controleer gelijk even of je moeder wel voldoende belasting afdraagt.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben een raamexploitant aan het onderzoeken. Dat is godverdomme een hoop geld voor niet veel doen
Deze grap is in meerdere opzichten niet erg geslaagd makker.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Controleer gelijk even of je moeder wel voldoende belasting afdraagt.
Dure grapquote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben een raamexploitant aan het onderzoeken. Dat is godverdomme een hoop geld voor niet veel doen
een beetje meppen af en toequote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”quote:Op woensdag 22 december 2021 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik beslis zelf of ik op tijd ben.
The Matrixquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”
Shawshank redemptionquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”
Sjakie en de chocoladefabriekquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |