Dat is een lastige, is er iets speciaals aan Bulgaarse hoeren?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als ik zeg Bulgaarse hoeren, wat zeg jij dan?
Bengaalse tijgers lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En wij krijgen niks.quote:100 dollar beloning
Het stadsbestuur van New York City zet ook in op de vaccinatiestrategie, en deelt wederom beloningen van 100 dollar uit aan mensen die voor het nieuwe jaar een boosterprik halen. Dat heeft burgemeester Bill de Blasio aangekondigd. Afgelopen zomer deelde het stadsbestuur ook al 100 dollar uit aan mensen die zich lieten vaccineren.
BINGO !!quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengaalse tijgers lijkt mij.
new york pizza vorige week gehaald was best te vretenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
En @:RamboDirk maar sparen voor z'n pizza. Beter 100 dollar per prik broer.
Ik voel me dan ook erg dom nu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
BINGO !!
Dat je dit niet weet @:AFCNiels
Hoog tijd dat ome Donald terugkeert, het is toch doodsaai nu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geld geven aan mensen die zich laten injecteren met een chip.
Murricagenot
je kun het ook in vechain stoppenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geld geven aan mensen die zich laten injecteren met een chip.
Murricagenot
Bij user @Caland waarschijnlijk ook. Die zit met zijn foute kersttrui straks met collega's te koken in een Teams meeting.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Dames, pluk de dag.
Vandaag kerstquiz en foute kerstruien dag.
Erg leuk
Dit zijn vuile leugens.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij user @:caland waarschijnlijk ook. Die zit met zijn foute kersttrui straks met collega's te koken in een Teams meeting.
Yoghurt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:51 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |