SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat is dus geen choreo, daar gaat het omquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien als je over straat loopt en in een dance battle beland. Dan kan het wel toch?
Drank voeren? Oei dat gaat foutquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het je moest voeren. niet dat je gewoon hele flessen in beslag zou nemen
Nu of straks??quote:
quote:We verwachten een vertraging van één of meerdere dagen.
Of juist heel goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is dus geen choreo, daar gaat het om
[..]
Drank voeren? Oei dat gaat fout
Als een caviaquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb me net geschoren, er kwam drie cavia's vanaf en ik zie er nu ook zo uit.
vanavond aardappelpuree, ikea balletjes en broccoliquote:
Freestyle ligt me sowieso beter.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is dus geen choreo, daar gaat het om
[..]
Drank voeren? Oei dat gaat fout
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat betekent goed en fout bij jou eigenlijk
Naja, laat ik het zo zeggen: knap virus dat me weet te bereiken als ik met een groepje in een grote cirkel sta met een trainert in het midden en m'n buren op zo'n 2 meter afstand.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, maarja geen idee. En ben geen beleidsmaker verder
Kjoet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb rendierbroodjes gekocht voor kerst. Wat enig he.
oh ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb rendierbroodjes gekocht voor kerst. Wat enig he.
Maar het ging niet om jou, jij kunt en mag nog gewoon sportenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Freestyle ligt me sowieso beter.
Zo'n mininijlpaard?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje kale cavia, voelt als een blote billen snuitje.
Dank.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Hey dikzak kerstchocolade is 1+1 gratis bij de Jumbo
Dans-ex van deed altijd aan die spontane dance battles op straat mee, ben even de naam ervan kwijt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit soort spontane dance battles heb je sinds de lockdown ook niet meer.
Thanks!quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Hey dikzak kerstchocolade is 1+1 gratis bij de Jumbo
Wat, zo'n flashmob?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dans-ex van deed altijd aan die spontane dance battles op straat mee, ben even de naam ervan kwijt.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen![]()
Eens! Beste van makenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, laat ik het zo zeggen: knap virus dat me weet te bereiken als ik met een groepje in een grote cirkel sta met een trainert in het midden en m'n buren op zo'n 2 meter afstand.![]()
Maar goed, er over blijven mopperen heeft geen nut en trainer/sportschool doen enorm hun best met dingen uitlenen en online trainingen enzo. Dus eh.
quote:
Althans hier wel dus denk daar ook. Voor weekend was het al 2+1. Ze zijn vroeg dit jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thanks!
ik moet toch zo nog boodschappen doen
Ohja, helemaal als het daarvoor nog harig was. Voelt wel even raar lijkt mequote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje kale cavia, voelt als een blote billen snuitje.
Zit constant aan mezelf nuquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, helemaal als het daarvoor nog harig was. Voelt wel even raar lijkt me
Maandenlang oefenen in de huiskamer, met mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Daar is niets spontaan aan natuurlijk.
Zal ik van wat ik afgeschoren heb een beestje maken? Ik moet nog ergens van die oogjes hebben liggen.quote:
Jammer is dat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik durf niet
[..]
Eens! Beste van maken
En vind het bij mijn dansschool wel tegenvallen hoe hard ze hun best doen. Er is nu weer online les maar heb voornamelijk gewoon geen les gehad (ook niet online) en wel betaald.
Hehehe ja, doe eens. Klinkt als cute gezelschap. En wel laten staan voor wanneer je bezoek krijgt 'wtf is dat!?'quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik van wat ik afgeschoren heb een beestje maken? Ik moet nog ergens van die oogjes hebben liggen.
MY BODY IS READYquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Mijn dansleraar is ook wel echt intens lekker, alleen daarom al blij met die online shit.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Mijn dansleraar is ook wel echt intens lekker, alleen daarom al blij met die online shit.
Dat klinkt echt super netjes geregeld!quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer is dat.![]()
Bootcamptrainer had vorig jaar bij die eerste lockdown eigenlijk met een week schema's om thuis te doen, online trainingen én iedere week een uur training ingesproken om zelf mee naar buiten te gaan, datzelfde heeft 'ie nu weer van stal gehaald met in de avond trainingen voor groepjes van 2 (krijg je 10 minuten uitleg en daarna ga je een uur met z'n tweeën aan de gang). En sportschool is druk bezig met lessen opnemen en online zetten, ze zijn buiten weer spullen aan het neerzetten voor de fitness en ze lenen spullen uit (dat je thuis ook een lesje kan bodypumpen mét stang en gewichtjes, zeg maar). Dus da's echt top geregeld.
Als er bezoek is, touwtje aan vast maken en ineens langs laten "rennen"quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe ja, doe eens. Klinkt als cute gezelschap. En wel laten staan voor wanneer je bezoek krijgt 'wtf is dat!?'
Kijken mag?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie 19 is en bezet
19 is wel beetje jong.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er bezoek is, touwtje aan vast maken en ineens langs laten "rennen"
¤ 100 euroquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan @:Crack_ er een dansje over opnemen
Moest je dan nietsvermoedend langslopen en begon ze ineens te dansen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maandenlang oefenen in de huiskamer, met mij.
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
waarschijnlijk omdat ze er zo snel mogelijk vanaf willen nu alles dicht is?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Althans hier wel dus denk daar ook. Voor weekend was het al 2+1. Ze zijn vroeg dit jaar.
Flirten ookquote:
Ja maar hij lijkt ouder en ik een stuk jonger dus samen passen we perfectquote:
Dat hebben we hier zo bij elkaar gelegd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit lijkt me oprecht wel heel grappig
[..]
¤ 100 euro
Wellichtquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
waarschijnlijk omdat ze er zo snel mogelijk vanaf willen nu alles dicht is?
Oke dan moet je zijn relatie kapot zien te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar hij lijkt ouder en ik een stuk jonger dus samen passen we perfect
Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest je dan nietsvermoedend langslopen en begon ze ineens te dansen?
Ik heb geduldquote:
Urenlang nam ze dan een aanloopje en dan moest ik haar onder mijn armen opvangen en twee keer zwieren over de heup, sindsdien kan ik dingen van de grond oprapen zonder te bukken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest je dan nietsvermoedend langslopen en begon ze ineens te dansen?
Ik gun hem zn relatie gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke dan moet je zijn relatie kapot zien te maken.
Honderd euro verdien ik per minuut.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hebben we hier zo bij elkaar gelegd.
Maar je krijgt het nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderd euro verdien ik per minuut.
Ja dat gok ik ook wel. En verder is het gewoon een beetje stoerpraat hier hoor, ben helemaal verlegen bij dat jochquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
Ach hij is 19 dus kans is groot dat dit geen blijvende relatie is.
Awwquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat gok ik ook wel. En verder is het gewoon een beetje stoerpraat hier hoor, ben helemaal verlegen bij dat joch
hoe oud ben je zelf dan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat gok ik ook wel. En verder is het gewoon een beetje stoerpraat hier hoor, ben helemaal verlegen bij dat joch
Moet lukken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nice.
https://nos.nl/artikel/24(...)rik-na-negen-maanden
Ooh heb ik nog 7 maanden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nice.
https://nos.nl/artikel/24(...)rik-na-negen-maanden
Mja, is vast schattig voor anderen maar ik vind het een beetje kinderlijkquote:
29quote:
29:2=14+7=23=jammer cougar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, is vast schattig voor anderen maar ik vind het een beetje kinderlijken het verraad echt meteen hoe ik me voel en dat vind ik shit.
[..]
29
Gewoon een wannabe-Uitstraling.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje is niet helemaal 100 procent, praat te hard ook die gast en je ziet dat er iets niet helemaal goed afgestemd is, nou ja het is geen neefje maar een aangewaaide debiel en die zet net op zijn zakelijke website een nieuwjaarsgroet en daar staat o.a. in;
"En natuurlijk mijn hele lieve gezin, Lieve Isobelle en haar kindjes. Jullie hebben het erg zwaar te verduren gehad met mijn maar we kijken uit naar een betere toekomst hoor!!!"
Mijn oogbollen zijn gebarsten nu.
Gewoon goed geïntegreerd in de familie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje is niet helemaal 100 procent, praat te hard ook die gast en je ziet dat er iets niet helemaal goed afgestemd is, nou ja het is geen neefje maar een aangewaaide debiel en die zet net op zijn zakelijke website een nieuwjaarsgroet en daar staat o.a. in;
"En natuurlijk mijn hele lieve gezin, Lieve Isobelle en haar kindjes. Jullie hebben het erg zwaar te verduren gehad met mijn maar we kijken uit naar een betere toekomst hoor!!!"
Ook al zo’n jonkiequote:Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, is vast schattig voor anderen maar ik vind het een beetje kinderlijken het verraad echt meteen hoe ik me voel en dat vind ik shit.
[..]
29
Het is meer een VerDwaling.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een wannabe-Uitstraling.
Chique de friemel hier heurquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon goed geïntegreerd in de familie.
Het is ze van harte gegundquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Yup en het meest fascinerende is nog dat er staat "haar kindjes" maar hij is gewoon de vaderquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ze van harte gegund![]()
Staat er ook echt 'met mijn'?
Vaderschapstest gedaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup en het meest fascinerende is nog dat er staat "haar kindjes" maar hij is gewoon de vader
Ai, dat begint niet goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yup en het meest fascinerende is nog dat er staat "haar kindjes" maar hij is gewoon de vader
Ik uhhquote:
Hoorde vorige week wel van iemand dat hij daar al een week op de bank sliep in verband met huwelijkse strubbelingen dus dat zal het hem zijnquote:
'ik zet wel even iets op mn pagina, dan komt het vast goed'quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde vorige week wel van iemand dat hij daar al een week op de bank sliep in verband met huwelijkse strubbelingen dus dat zal het hem zijn
"Ik neem vast afscheid van mijn kinderen want die gaan binnenkort toch naar haar en ik laat terstond zien dat ik zwakzinnig ben aan al mijn zakelijke relaties"quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'ik zet wel even iets op mn pagina, dan komt het vast goed'
Ik lag laatst wel een mooi ring waarvan ik dacht, als ik ooit ga trouwen dan koop ik zo'n ring.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde vorige week wel van iemand dat hij daar al een week op de bank sliep in verband met huwelijkse strubbelingen dus dat zal het hem zijn
Romantische beer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst wel een mooi ring waarvan ik dacht, als ik ooit ga trouwen dan koop ik zo'n ring.
Dat is een tekenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst wel een mooi ring waarvan ik dacht, als ik ooit ga trouwen dan koop ik zo'n ring.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wilde hij dezelfde tactiek gebruiken als die tandpasta's reclame's zonder budget. Schijnbaar denken mensen dan 'hey dat is vast goedkoop dat moet ik hebben'quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik neem vast afscheid van mijn kinderen want die gaan binnenkort toch naar haar en ik laat terstond zien dat ik zwakzinnig ben aan al mijn zakelijke relaties"
Alvast gekocht?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook gelijk je wenkbrauwen laten vervangen door een permanent streepje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon tatoeëren die ringen, kun je ze ook niet verliezen of verbergen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
Weet niet wat die @:bitterbal loopt te zeuren maar het is echt prima weer om buiten te lopen.
Dan heb je andere schoenen nodig voor op de fietsquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
Mijn tenen waren echt bevroren vanochtend.
Of sokken aantrekken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je andere schoenen nodig voor op de fiets
Dit weer?quote:
Ja dat is ook wel eens handigquote:
Ik heb dit liever dan regen en 8 graden zoals eind van de weekquote:
Ja maar goed als je zo denkt over alles mag je nooit klagen in Nederland.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
ja een beetje kou, er zijn ergere dingen in de wereld
We zijn Nederlanders. We klagen altijd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar goed als je zo denkt over alles mag je nooit klagen in Nederland.
Denk dat Nederland wereldkampioen klagen is, maar dat is ook goed, kritisch blijven en altijd naar de top strevenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar goed als je zo denkt over alles mag je nooit klagen in Nederland.
Heerlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
We zijn Nederlanders. We klagen altijd.
ik heb me ingehouden en maar 2 zakjes chocolade gekochtquote:
Wel ook die korting?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb me ingehouden en maar 2 zakjes chocolade gekocht
jazeker. anders had ik het niet gehaald.quote:
ligt eraan waar je woont of de supermarkt eerste kerstdag dicht isquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
Krijg altijd wel beetje zenuwen bij het idee kerstboodschappen doen. Ook omdat supermarkt eerste kerstdag dicht is dus als je dan iets bent vergeten heb je dikke vette pech. Maar sowieso drukte in de supermarkt.
Ja maar hier is hij dus gewoon dicht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan waar je woont of de supermarkt eerste kerstdag dicht is
Ja dan is het wel vervelend ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar hier is hij dus gewoon dicht.
Eerder duurder door inflatiequote:Op dinsdag 21 december 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
De aardappelen tien cent duurder door de klimaat verandering
Vervolgens avocado's bestellen voor 2,50 per stuk uit mexico
hier ook open, tja wel handig mocht je nog iets nodig hebben, maar ik laat mijn kerstboodschappen bezorgenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:16 schreef Ama het volgende:
Inb4 hier is supermarkt met kerst open. Ja leuk voor je.
Daarom ga ik morgen alles halen, heb ik tot vrijdag om na te denken of dit goed is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan is het wel vervelend ja.
Zorgen dat je niks vergeet dan
dat ook nog, dubbel genaaidquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder duurder door inflatie
dan pas?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:20 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik over 30 jaar.
per uur?quote:
dat zou toch fijn zijn.quote:
Ja maar met een uitkering is het een paar euro wat je erbij krijgt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zou toch fijn zijn.
zou ik ook geen nee tegen zeggen
die houden een percentage van het minimumloon aan toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar met een uitkering is het een paar euro wat je erbij krijgt.
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
die houden een percentage van het minimumloon aan toch?
Dan zal het inderdaad niet om hele euro's gaan wat je erbij krijgtquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef Karzai het volgende:
Nog even een meeting om deze dag af te ronden
we begonnen met de vrieskou, daar kan je je opkleden
Toen een wasmachine die naar pis rook, daar is helaas nog geen oplossing voor gevonden, hoewel er veel oplossingen aangedragen werden
Verder slaapproblemen, ja doe de computer wat eerder uit drink een kopje thee zou ik zeggen, beeldschermen zijn funest voor het slapen gaan
Trainen altijd goed blijven doen laat je niet weerhouden door deze temperaturen
Ik kwam er laatst achter dat er verschillende VOGGEN bestaan met allerlei volgnummers, moest ergens naar binnen en er ontbraken blijkbaar wat van die nummertjes bij mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Vraag je een VOG aan, betaalt netjes. Denk maar niet dat je een bevestigingsscherm krijgt of een mailtje![]()
Er ligt nog heel wat werk bij de overheid
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En die slakat is enorm schattig
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier nobele Brabander;
https://www.zachtegenen.nl
Op de kortste dagquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het vandaag wereld orgasme dag is
ordinaire ransaapquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
Nee maar nu wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer die muntenverkoper.
Moet wel een hele bijzondere munt zijn dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
1250...
is ie helemaal van de pot gerukt
JA...quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet wel een hele bijzondere munt zijn dan.
Je kunt best een par niveaus omhoog gaan tot aan AIVD, MIVD en NTCB.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat er verschillende VOGGEN bestaan met allerlei volgnummers, moest ergens naar binnen en er ontbraken blijkbaar wat van die nummertjes bij mij.
Ik heb nog nooit een VOG hoeven aanvragenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Vraag je een VOG aan, betaalt netjes. Denk maar niet dat je een bevestigingsscherm krijgt of een mailtje![]()
Er ligt nog heel wat werk bij de overheid
extreem verdachtquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een VOG hoeven aanvragen
je bent zelf een muntquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik geef mijn muntjes meestal aan een zwerver
Ja want daar begon je beste vriend vanochtend al gelijk overquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
http://www.globalorgasm.org/
Orgasmes voor wereldvrede krijgen vandaag jongens en meisjes
Of ik zie er gewoon zo betrouwbaar uitquote:
Hopelijk ontdekken ze je rebelse activiteiten hier niet danquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor een project worden we nu gescreend of we geen zaken doen met bepaald “rebellen”.
Als ik via hun netwerk op FOK! ga zitten zal het wel snel klaar zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk ontdekken ze je rebelse activiteiten hier niet dan
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik via hun netwerk op FOK! ga zitten zal het wel snel klaar zijn.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Moet al de hele tijd een scheet laten maar het is te druk op straat
Zo'n stille doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Just bitterbal-thingsquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Met een beetje oefenen toch wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je weet van te voren toch niet of het een stille is.
Durf het er niet op te gokkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een beetje oefenen toch wel.
Of ik ben te doof ondertussen. Sorry mensen.
Nee ik ben heel netjes. Ik laat geen scheetjes. Ik poep alleen op het toilet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je darmgassen laat gaan
Keurig opgevoedquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik ben heel netjes. Ik laat geen scheetjes. Ik poep alleen op het toilet.
of nog erger: een natte....quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je weet van te voren toch niet of het een stille is.
Dan blijft die lucht zo in de lift hangen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of nog erger: een natte....
Uhuhquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik ben heel netjes. Ik laat geen scheetjes. Ik poep alleen op het toilet.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt bal...
lig helemaal plat hier
![]()
![]()
![]()
" je weet het niet, jongens..."
PFFFFFFFFFFFFFRT
"zie je wel... wel weer warme bips"
Zoang het maar geen kutscheet is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Ik vind kut als ik er één moet laten als ik bij/met mijn vriend ben.
https://www.tiktok.com/@l(...)=6988424170418865670quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Ik vind kut als ik er één moet laten als ik bij/met mijn vriend ben.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)=6988424170418865670
Even de kraan laten lopenquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
En zijn badkamer/toilet grenst ongeveer aan de woonkamer dus daar even sneaky doen kan ook niet.
"Schat waarom stond de douche ineens 10 seconden aan?"quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even de kraan laten lopen
Of de douche
quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
"Schat waarom stond de douche ineens 10 seconden aan?"
Ja daar had je holmaatje ons geloof ik al op geattendeerdquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
Even een goede queef eruit laten moet toch lekker zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Zoang het maar geen kutscheet is.
@:dud0r
Ch nee wat nu meidquote:
Dat je er een hele wedstrijd van maaktquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een vriend bij wie ik gewoon keihard kan ruften de hele tijd.
Oh nee. Weer de kou inquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
Moet denk maar weer naar de supermarkt
In leestekens ruftenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je er een hele wedstrijd van maakt
Zo'n hele stille laten in de lift en dan vlak voor je eruit loopt vragen of iemand anders ook popcorn ruiktquote:
Dat kan jij wel als vertalerquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bel net de Italiaan, zijn ze net dicht
Het is etenstijd ... ?????
dat weet je via je vrouw, die het via mij weet?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:22 schreef Haags het volgende:
Sowquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat weet je via je vrouw, die het via mij weet?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kaas om naar je hoofd te gooien
quote:
bahquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kaas om naar je hoofd te gooien
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:10 schreef Ama het volgende:
Morgen ook even kaas halen voor de kerstborrelplank.
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:10 schreef Ama het volgende:
Morgen ook even kaas halen voor de kerstborrelplank.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vgs mij genoeg KAAAAAAS in huis om elke dag tot en met de kerst een borrelplank mee te vullen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hebben jullie ook prikspijt??Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Hebben jullie ook prikspijt??ik heb de volgende ochtend wel een spijt gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie ook prikspijt??Nee ik heb wappieinlevenlaatspijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nicequote:Op dinsdag 21 december 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb wappieinlevenlaatspijt.
Niet dat soort prikkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb de volgende ochtend wel een spijt gehad ja
Ik ook niet, maar was net op het Journaal...quote:
Kloptquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat er verschillende VOGGEN bestaan met allerlei volgnummers, moest ergens naar binnen en er ontbraken blijkbaar wat van die nummertjes bij mij.
VIruswappie was nr 3 in 2020quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:21 schreef Ama het volgende:
Ik vind coronawappie wel het woord van het jaar.
Ja, ik moest voor 1700 uur bellenquote:
Ik moet morgen nog wat laatste dingen halen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:25 schreef Karzai het volgende:
In principe hoef ik geen boodschappen meer te doen tot na de kerst
misschien nog wat bier
Zeg dat nou niet te hard. Die bal is al buiten. Die komt gelijk doorquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moest voor 1700 uur bellen
Staat helemaal nergens![]()
Dan maar Sushi besteld
Mofo’s
Vrijdag nog wat groenvoer voor het vee halen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:25 schreef Karzai het volgende:
In principe hoef ik geen boodschappen meer te doen tot na de kerst
misschien nog wat bier
Lees het net te laatquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard. Die bal is al buiten. Die komt gelijk door
ja hoor ik heb drie potjes amsterdams zuur, kaasjes worst en een zooitje rommel uit het kerstpakketquote:
Altijd hetzelfde met die beestenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
Werd net aangesprongen door een schattige puppy. Maar helemaal donker. Zie nu dat mijn broek gelijk de was in kan
Gemiste kansquote:
Ik ben nu ook heel gezond aan het eten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:31 schreef Karzai het volgende:
Maar ook gezonde dingen, rode kool, groen asperges, hertenbiefstuk, kippendijen en kabeljauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |