SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat is dus geen choreo, daar gaat het omquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien als je over straat loopt en in een dance battle beland. Dan kan het wel toch?
Drank voeren? Oei dat gaat foutquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het je moest voeren. niet dat je gewoon hele flessen in beslag zou nemen
Nu of straks??quote:
quote:We verwachten een vertraging van één of meerdere dagen.
Of juist heel goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is dus geen choreo, daar gaat het om
[..]
Drank voeren? Oei dat gaat fout
Als een caviaquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb me net geschoren, er kwam drie cavia's vanaf en ik zie er nu ook zo uit.
vanavond aardappelpuree, ikea balletjes en broccoliquote:
Freestyle ligt me sowieso beter.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is dus geen choreo, daar gaat het om
[..]
Drank voeren? Oei dat gaat fout
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat betekent goed en fout bij jou eigenlijk
Naja, laat ik het zo zeggen: knap virus dat me weet te bereiken als ik met een groepje in een grote cirkel sta met een trainert in het midden en m'n buren op zo'n 2 meter afstand.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, maarja geen idee. En ben geen beleidsmaker verder
Kjoet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb rendierbroodjes gekocht voor kerst. Wat enig he.
oh ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef Ama het volgende:
Ik heb rendierbroodjes gekocht voor kerst. Wat enig he.
Maar het ging niet om jou, jij kunt en mag nog gewoon sportenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Freestyle ligt me sowieso beter.
Zo'n mininijlpaard?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje kale cavia, voelt als een blote billen snuitje.
Dank.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:51 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Hey dikzak kerstchocolade is 1+1 gratis bij de Jumbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |