SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Liever niet, straks houdt hij zn tourkaart nogquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Larsson kan ik wel mee leven voor de vlaggetjesdiversiteit, dus doe dat maar.
Beetje vlaggetjesjuichen van mij om hier toch voor Larsson te zijn, want voor spanning zal ie niet zorgen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
De woestmakend saaie Daniel Larsson.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Liever niet, straks houdt hij zn tourkaart nog
Gegeven paard in de bek kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schijnt foutje te zijn van bakker, bedankt
Krijgen vast geen nieuwe
Moet hij wetenquote:
Ashton gooit onverwacht roet in het eten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb deze Jap getipt aan @:mani89!
We lopen nog redelijk op schemaquote:
Indrukwekkend boek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gelukkig gister 't hooge nest binnengekregen.
Fraai werkquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gelukkig gister 't hooge nest binnengekregen.
Wowquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt Larsson jullie ook het type dat zijn schedel met vaseline insmeert en dan probeert om zijn hoofd ergens te schuiven waar de zon niet schijnt? #dtv
Ik wil hier niet aan denkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lijkt Larsson jullie ook het type dat zijn schedel met vaseline insmeert en dan probeert om zijn hoofd ergens te schuiven waar de zon niet schijnt? #dtv
Welk land wil je daarvoor er juist wel in?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het vaker gezegd en het wordt elk jaar meer en meer terecht, verban Scandinavië van het darten. Ze kunnen het gewoon niet.
Spannondquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lowe staat al op een dubbel te mikken
Larsson staat op 371
Misschien even pauze nemen maxquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Was vorig jaar ook met Lowe tegen een of andere Rus, won die doodgraver daarna van Smissquote:
Oh ja nog een Teamsvergadering om half vierquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
Over een halfuur online college, heerlijk.
Barcelona ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
Vanavond gaat PEC Zwolle weer verliezen. Erg mooi.
Ja dat blijft dan verder weer in nevelen gehuld helaasquote:
Als klootzak Letsch eens ophoudt met zn rare wissels en Openda er gewoon in zetquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
Dat zou geweldig nieuws zijn.quote:
Zouden ze Bram van Polen inmiddels de buitenspelregel hebben uitgelegd?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
Bedankt poepz0rquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
De vorige paar keer bij zulke partijen werd het nog 2-2quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:03 schreef Szura het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-0
Verlos ons
Net werd het 3-0quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De vorige paar keer bij zulke partijen werd het nog 2-2
Nog niet te vroeg juichen
DIt is geen zware bevalling, dit is een stuitligging.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De vorige paar keer bij zulke partijen werd het nog 2-2
Nog niet te vroeg juichen
Die partij verdient het niet om herinnerd te worden als een WK-wedstrijdquote:
Beide heren halen net de 80 gemiddeldquote:
En bij Larsson naar zijn boekhoudingquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou de lokale politie eens aanraden om in de kelder van Lowe te kijken.
Alleen bij Larsson en Ten Hag word je niet meteen voor racist versletenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Larsson vergelijken met Ten Hag is een beetje hetzelfde als zeggen "al die Aziaten lijken allemaal zo op elkaar" maar dan iets anders verpakt
Oei, krijg ik nu een note?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Larsson vergelijken met Ten Hag is een beetje hetzelfde als zeggen "al die Aziaten lijken allemaal zo op elkaar" maar dan iets anders verpakt
Niet voor de pick'emquote:
Maar de 40e Engelsman loop ik ook niet echt warm voor.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Scandinavische darters zijn oersaai
Fallon Sherrock.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de 40e Engelsman loop ik ook niet echt warm voor.
Ook maar gewoon een hype.quote:
Dat klopt, maar zijn over het algemeen wel leuke potjes om te kijken.quote:
Wel mee eens, al komt dat ook een beetje omdat het publiek meteen gaat gillen omdat ze eens een vrouw zienquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zijn over het algemeen wel leuke potjes om te kijken.
En Edhouse.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
Getuige het spel van Ross Smith en Keane Barry in R1 versus R2 hoeft de eerste ronde dus nog niet veel te zeggen.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Joyce gaat King niet mad krijgen. Flopshow
Dikke chagrijnige pad mag er altijd uitquote:
Mijn opa ziet er ook jonger uit en die is al een tijdje dood.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
King ziet er jonger uit dan Joyce.
Was jouw opa ook 120 kilo? #dtvquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa ziet er ook jonger uit en die is al een tijdje dood.
Nee, ze kregen niet zoveel te eten in die tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Was jouw opa ook 120 kilo? #dtv
Er is alleen nog maar KUT gegooid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Is er al een 9-darter gegooid? Ik was er niet. Weet niet of @:FetX er wel is.
De TT gaf dat ook al wel een beetje weg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is alleen nog maar KUT gegooid.
Soort kwaaie rhinoceros is het eigenlijk he.quote:
Oh was je daar zo druk mee dat je de Nostradamus vergeten bentquote:
Goffedomme.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was je daar zo druk mee dat je de Nostradamus vergeten bent
Gewoon netjes op tijd ingevuld @Dr_Flashquote:Op maandag 20 december 2021 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
Dinsdag 21 december:
39 Mervyn King - Ryan Joyce
40 Ja
41 Nee
Slimme thermostaat allesquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mooie verhuurder heb jij, erg mooi.
oh dan moet ik nog even aan het werk straksquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gewoon netjes op tijd ingevuld @:Dr_Flash
quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Kan Murw zichzelf heel even aanzetten voor mijn Pickem oke danku.
Kim heeft vermoedelijk zijn broer opgegetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wisten jullie dat hamsters kannibalistisch zijn?
Ik niet.
Dit vind ik een extreem minderwaardige mening.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die een R2-partij kiezen voor de Pick'em als er een R1-partij mogelijk is als keuze zijn extreem dom.
Niet helemaal mee eens. Je zou het beste kunnen kijken naar volgende sessies in schema. Heb ik niet gedaan dit keer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die een R2-partij kiezen voor de Pick'em als er een R1-partij mogelijk is als keuze zijn extreem dom.
Mag jij vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik een extreem minderwaardige mening.
Ik doe gewoon RNGquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Probleem is dat die nooit volledig ingepland zijn toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Je zou het beste kunnen kijken naar volgende sessies in schema. Heb ik niet gedaan dit keer.
Als de R1 wedstrijd een coinflip is en de R2 een favoriet die daarna tegen een goede speler moet en je toch niet meer gaat kiezen is de R2 pick natuurlijk gewoon logischer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Je zou het beste kunnen kijken naar volgende sessies in schema. Heb ik niet gedaan dit keer.
Zonder mijn dm had je niemand, laaielichter.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik copypaste gewoon elke dag wimderon. Succes gegarandeerd.
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:39 schreef Szura het volgende:
Wat is dit toch een trage tyfussite godverdomme
Wel mee eens (maar vandaag is vrijwel de enige sessie waar deze logica op had kunnen gaan en ik vond het toch wel 2 relatieve zekerheidjes)quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de R1 wedstrijd een coinflip is en de R2 een favoriet die daarna tegen een goede speler moet en je toch niet meer gaat kiezen is de R2 pick natuurlijk gewoon logischer.
Nee niet helemaal inderdaad. Maar wie laatste dag R2 speelt zal niet eerste sessie R3 spelen. Verder heb je ook gewoon favorieten in R2 die dan weer totaal niet favoriet zijn in R3.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat die nooit volledig ingepland zijn toch?
Ik heb volgens mij al 3 keer de deadline gemist lol. Zolang je zelf je score moet bijhouden maakt niemand me wat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder mijn dm had je niemand, laaielichter.
Vanaf hier kan het alleen maar omlaag gaan met Joycequote:
Echt niet, ik hou dat heel scherp in de gaten. De deadline is wanneer de pot begint.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al 3 keer de deadline gemist lol. Zolang je zelf je score moet bijhouden maakt niemand me wat.
Dan heb je toch niet goed genoeg opgelet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niet, ik hou dat heel scherp in de gaten. De deadline is wanneer de pot begint.
Lennon v Joyce in de laatste 32 wil niemand.quote:
Bij de volgende tussenstand ga je voor de bijl.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed genoeg opgelet.
Hoezo is het glibberen als hij 104 gemiddeld gooit? Daarmee staat hij tegen bijna elke seed 2-0 voorquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Joyce glibbert zich andermaal een weg door het WK door een lucky loting. Terwijl hij is voorbestempt voor de vloer. Vervelend.
King zorgt voor leuke gifjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind het niet zo erg als Joyce wint. King is ook maar een chagrijnige klootzak.
Omdat hij dit helemaal niet kan. En omdat King onder zijn niveau gooit. Afgelasten dit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoezo is het glibberen als hij 104 gemiddeld gooit? Daarmee staat hij tegen bijna elke seed 2-0 voor
King staat prima te gooien maar krijgt gewoon weinig kansen van Joycequote:Op dinsdag 21 december 2021 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij dit helemaal niet kan. En omdat King onder zijn niveau gooit. Afgelasten dit.
Nee ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
King staat prima te gooien maar krijgt gewoon weinig kansen van Joyce
Onder de 95 zonder weinig kansen krijgen is gewoon matig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
King staat prima te gooien maar krijgt gewoon weinig kansen van Joyce
En dan krijgen we nog Joyce tegen Lennonquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij dit helemaal niet kan. En omdat King onder zijn niveau gooit. Afgelasten dit.
Vooral als het een R1 zonder tegenstand is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
Getuige het spel van Ross Smith en Keane Barry in R1 versus R2 hoeft de eerste ronde dus nog niet veel te zeggen.
Wel een prestatie om al 25 jaar lang zon haarlijn te houden. Zou hij er mee geboren zijn?quote:
TYPISCHquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan krijgen we nog Joyce tegen Lennon.
Ik wel!quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh anders krijgen we King v Lennon natuurlijk, ja nee dat is een geweldige wedstrijd waar we massaal voor thuisblijven
Ja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh anders krijgen we King v Lennon natuurlijk, ja nee dat is een geweldige wedstrijd waar we massaal voor thuisblijven
quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nog een keer over het Tetris shirt van Joyce en ik trek iemand door de tv heen.
Een enorme wrat of zoquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Er zit echt een smerige puist op het lichaam van Joyce.
Een moedervlek op een moedervlek.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een enorme wrat of zo
Ernstig walgelijke man
ziedendquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De extreem lucky klootzak King
Iedereen heeft deze pot neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:01 schreef Szura het volgende:
Wel goed voor de Nostradamus deze cumbek
Iedereen met hersenen wel jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen heeft deze pot neem ik aan.
Daar was die.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:00 schreef Tagliano het volgende:
Het wedstrijdverloop leent zich wel voor een nieuwe verbetenking.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |