abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202734500

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202734501
Als je een ander gaat uitlachen dan ben je er wellicht beetje te veel mee bezig

Just saying
pi_202734515
Mooie eerste twee posts van dit topic 14.gif.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202734540
De ministeries van Financiën, Economische Zaken en Sociale Zaken Werkgelegenheid vinden het hoog tijd dat voor- en nadelen van vaccinatieplicht in kaart worden gebracht, schrijven ze aan de Tweede Kamer.

Typisch iets wat je natuurlijk nog niet eerder had kunnen doen...
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:45:09 #5
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202734573
twitter
pi_202734574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Echt heel erg zinvol gezien ieder land alsnog andere regels kan invoeren. Frankrijk is 7 maanden toch? Leuk die EU afspraken, maar je hebt er niks aan als lidstaten zelf toch voor aanpassingen kiezen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef aartstyle het volgende:

[..]
https://liveblog.tt.com/4(...)e87916400857678a8830

Ook artikel op wintersport.nl

Maar die is al down door de drukte.
Benieuwd wanneer andere landen volgen. Ook weer lekker zinvol; die variant is toch al overal.

quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:33 schreef dick_laurent het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... lees net dat "OMT" in mijn Spaanse regio schijnbaar weer mondkapjes op straat wilt gaan verplichten. :|W

[ afbeelding ]

Godver. Echt als iets ZINLOOS is, is het wel door zo'n fucking lapje stof te moeten ademen in de fucking buitenlucht.

Goed, is nog niet zeker dat de regering dat gaat overnemen, dus ik heb nog (ijdele) hoop.
Echt overal op straat, of alleen op buiten plekken waar je geen 1.5 meter kan houden? In de regio van Barcelona is het bv enkel wanneer je geen 1.5 meter afstand kan houden.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:47:38 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202734606
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Echt heel erg zinvol gezien ieder land alsnog andere regels kan invoeren. Frankrijk is 7 maanden toch? Leuk die EU afspraken, maar je hebt er niks aan als lidstaten zelf toch voor aanpassingen kiezen.
[..]
Benieuwd wanneer andere landen volgen. Ook weer lekker zinvol; die variant is toch al overal.
[..]
Echt overal op straat, of alleen op buiten plekken waar je geen 1.5 meter kan houden? In de regio van Barcelona is het bv enkel wanneer je geen 1.5 meter afstand kan houden.
Die mondmaskers zijn echt de grootste symboolpolitiek aller tijden, helemaal als je denkt dat ze op deze manier enig nut zijn. Net zoals nu bij het darts in Londen, hele zaal zit te joelen en te schreeuwen aan die tafels en dan moet je een kapje op als je naar de wc of de bar loopt. Alsof dat nog wat gaat helpen dan...
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:48:03 #8
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202734611
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ken ik die ook? Of ben ik weer te onwetend. Kwam er gisteren ook pas achter wat TR is, terwijl ik hier al 20 jaar rondFok!
Kom wel eens TRLD ofzo tegen en ik had zelf bedacht dat het iets in de trent van ''Te Langdradig'' is.

Wat betekend TD dan? (ben hier nog maar 15 jaar)
To BG or not to BG!
pi_202734613
Paternotte ga weg engnek :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Games dinsdag 21 december 2021 @ 12:48:39 #10
181272 crew  Noppie2000
pi_202734622
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Kom wel eens TRLD ofzo tegen en ik had zelf bedacht dat het iets in de trent van ''Te Langdradig'' is.

TLDR; too long, didn't read ;)
pi_202734627
quote:

[..]

Technische dienst
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202734628
quote:

[..]

TLDR = Too Long, Didn't Read.
vosss is de naam,
pi_202734635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tijd voor een nieuwe lockdown van 200 plus dagen.
pi_202734638
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie eerste twee posts van dit topic 14.gif.
De TT is niks :P
pi_202734644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
De ministeries van Financiën, Economische Zaken en Sociale Zaken Werkgelegenheid vinden het hoog tijd dat voor- en nadelen van vaccinatieplicht in kaart worden gebracht, schrijven ze aan de Tweede Kamer.

Eerder hoe gaan we het zo formuleren dat er sowieso een vaccinatieplicht gaat komen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 12:50:31 #16
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202734651
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

Geen idee. Ik weet wel dat hier op het strand er echt no way cops gaan rondlopen om het te controleren hoor.

Het strandje waar ik vaak hang bij mooi weer is ongeveer 1 km van het "hoofdstrand" waar het wat drukker is.
Waar ik zit komt echt haast geen kip. Dus daar ga ik mooi ook zonder beflapje zitten ook al wordt het verplicht.

Living on the edge, jeweet. :D
pi_202734659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef Wirelessmouse het volgende:

:r :r :r
vosss is de naam,
pi_202734660
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef vosss het volgende:
Paternotte ga weg engnek :r
Echt he, donderstraal ff op met je 2g gelul man.
Zonder wrijving geen glans
pi_202734666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Geen idee. Ik weet wel dat hier op het strand er echt no way cops gaan rondlopen om het te controleren hoor.

Het strandje waar ik vaak hang bij mooi weer is ongeveer 1 km van het "hoofdstrand" waar het wat drukker is.
Waar ik zit komt echt haast geen kip. Dus daar ga ik mooi ook zonder beflapje zitten ook al wordt het verplicht.

Het is alleen bij verplaatsen, was vorig jaar zomer in Spanje ook zo
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202734669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Eerder hoe gaan we het zo formuleren dat er sowieso een vaccinatieplicht gaat komen.
Dat dus.
vosss is de naam,
pi_202734673
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

pi_202734679
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat je zo allemaal leest over besluiten, vinkjes, boosters, geldigheidsduur etc is het maar te hopen dat Omicron ons compleet overrompelt.
pi_202734682
Ik ga Hugo aan zijn woord houden. Er komt gèèn vaccinatieplicht. Nu niet. Nooit niet.
vosss is de naam,
pi_202734694
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef vosss het volgende:
Ik ga Hugo aan zijn woord houden. Er komt gèèn vaccinatieplicht. Nu niet. Nooit niet.
Hugo geeft denk ik geen fuck om jou

[ Bericht 6% gewijzigd door dick_laurent op 21-12-2021 12:58:18 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 12:53:10 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202734698
Hoe zit het ermee als je net een week genezen bent van de r0na en je krijg dan een oproep voor de b00ster, moet je dan die b00ster nemen? Wat is daar het standpunt van de wetenschap/r0verheid?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')