SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Mooie eerste twee posts van dit topic.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
De ministeries van Financiën, Economische Zaken en Sociale Zaken Werkgelegenheid vinden het hoog tijd dat voor- en nadelen van vaccinatieplicht in kaart worden gebracht, schrijven ze aan de Tweede Kamer.
Typisch iets wat je natuurlijk nog niet eerder had kunnen doen...![]()
Echt heel erg zinvol gezien ieder land alsnog andere regels kan invoeren. Frankrijk is 7 maanden toch? Leuk die EU afspraken, maar je hebt er niks aan als lidstaten zelf toch voor aanpassingen kiezen.quote:Benieuwd wanneer andere landen volgen. Ook weer lekker zinvol; die variant is toch al overal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
https://liveblog.tt.com/4(...)e87916400857678a8830
Ook artikel op wintersport.nl
Maar die is al down door de drukte.Echt overal op straat, of alleen op buiten plekken waar je geen 1.5 meter kan houden? In de regio van Barcelona is het bv enkel wanneer je geen 1.5 meter afstand kan houden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:33 schreef dick_laurent het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... lees net dat "OMT" in mijn Spaanse regio schijnbaar weer mondkapjes op straat wilt gaan verplichten.![]()
[ afbeelding ]
Godver. Echt als iets ZINLOOS is, is het wel door zo'n fucking lapje stof te moeten ademen in de fucking buitenlucht.
Goed, is nog niet zeker dat de regering dat gaat overnemen, dus ik heb nog (ijdele) hoop.![]()
Die mondmaskers zijn echt de grootste symboolpolitiek aller tijden, helemaal als je denkt dat ze op deze manier enig nut zijn. Net zoals nu bij het darts in Londen, hele zaal zit te joelen en te schreeuwen aan die tafels en dan moet je een kapje op als je naar de wc of de bar loopt. Alsof dat nog wat gaat helpen dan...quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt heel erg zinvol gezien ieder land alsnog andere regels kan invoeren. Frankrijk is 7 maanden toch? Leuk die EU afspraken, maar je hebt er niks aan als lidstaten zelf toch voor aanpassingen kiezen.
[..]
Benieuwd wanneer andere landen volgen. Ook weer lekker zinvol; die variant is toch al overal.
[..]
Echt overal op straat, of alleen op buiten plekken waar je geen 1.5 meter kan houden? In de regio van Barcelona is het bv enkel wanneer je geen 1.5 meter afstand kan houden.![]()
Kom wel eens TRLD ofzo tegen en ik had zelf bedacht dat het iets in de trent van ''Te Langdradig'' is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ken ik die ook? Of ben ik weer te onwetend. Kwam er gisteren ook pas achter wat TR is, terwijl ik hier al 20 jaar rondFok!
Wat betekend TD dan? (ben hier nog maar 15 jaar)To BG or not to BG!![]()
Paternotte ga weg engnek
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
TLDR; too long, didn't readquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kom wel eens TRLD ofzo tegen en ik had zelf bedacht dat het iets in de trent van ''Te Langdradig'' is.
Wat betekend TD dan? (ben hier nog maar 15 jaar)![]()
![]()
Technische dienstquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kom wel eens TRLD ofzo tegen en ik had zelf bedacht dat het iets in de trent van ''Te Langdradig'' is.
Wat betekend TD dan? (ben hier nog maar 15 jaar)Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
TLDR = Too Long, Didn't Read.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wat betekend TD dan? (ben hier nog maar 15 jaar)De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
De TT is niksquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie eerste twee posts van dit topic.
![]()
![]()
Eerder hoe gaan we het zo formuleren dat er sowieso een vaccinatieplicht gaat komen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
De ministeries van Financiën, Economische Zaken en Sociale Zaken Werkgelegenheid vinden het hoog tijd dat voor- en nadelen van vaccinatieplicht in kaart worden gebracht, schrijven ze aan de Tweede Kamer.
Typisch iets wat je natuurlijk nog niet eerder had kunnen doen...A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Geen idee. Ik weet wel dat hier op het strand er echt no way cops gaan rondlopen om het te controleren hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt overal op straat, of alleen op buiten plekken waar je geen 1.5 meter kan houden? In de regio van Barcelona is het bv enkel wanneer je geen 1.5 meter afstand kan houden.
Het strandje waar ik vaak hang bij mooi weer is ongeveer 1 km van het "hoofdstrand" waar het wat drukker is.
Waar ik zit komt echt haast geen kip. Dus daar ga ik mooi ook zonder beflapje zitten ook al wordt het verplicht.
Living on the edge, jeweet.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
Typisch iets wat je natuurlijk nog niet eerder had kunnen doen...![]()
![]()
vosss is de naam,
Het is alleen bij verplaatsen, was vorig jaar zomer in Spanje ook zoquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat hier op het strand er echt no way cops gaan rondlopen om het te controleren hoor.
Het strandje waar ik vaak hang bij mooi weer is ongeveer 1 km van het "hoofdstrand" waar het wat drukker is.
Waar ik zit komt echt haast geen kip. Dus daar ga ik mooi ook zonder beflapje zitten ook al wordt het verplicht.
Living on the edge, jeweet.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eerder hoe gaan we het zo formuleren dat er sowieso een vaccinatieplicht gaat komen.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat hier op het strand er echt no way cops gaan rondlopen om het te controleren hoor.
![]()
Wat je zo allemaal leest over besluiten, vinkjes, boosters, geldigheidsduur etc is het maar te hopen dat Omicron ons compleet overrompelt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Eerder hoe gaan we het zo formuleren dat er sowieso een vaccinatieplicht gaat komen.![]()
Ik ga Hugo aan zijn woord houden. Er komt gèèn vaccinatieplicht. Nu niet. Nooit niet.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Hugo geeft denk ik geen fuck om jouquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef vosss het volgende:
Ik ga Hugo aan zijn woord houden. Er komt gèèn vaccinatieplicht. Nu niet. Nooit niet.
[ Bericht 6% gewijzigd door dick_laurent op 21-12-2021 12:58:18 ]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoe zit het ermee als je net een week genezen bent van de r0na en je krijg dan een oproep voor de b00ster, moet je dan die b00ster nemen? Wat is daar het standpunt van de wetenschap/r0verheid?![]()
Leuke serie, die ben ik aan het kijken momenteel. Zit in seizoen 5quote:
vosss is de naam,
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef vosss het volgende:
Ik ga Hugo aan zijn woord houden. Er komt gèèn vaccinatieplicht. Nu niet. Nooit niet.![]()
![]()
Je kan pas 3 maanden na besmetting booster nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit het ermee als je net een week genezen bent van de r0na en je krijg dan een oproep voor de b00ster, moet je dan die b00ster nemen? Wat is daar het standpunt van de wetenschap/r0verheid?![]()
Dan mag je de booster helemaal niet nemen. Als je de vragenlijst doorloopt om een afspraak te maken dan stopt het verhaal als je minder dan 3 maanden geleden corona hebt gehadquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit het ermee als je net een week genezen bent van de r0na en je krijg dan een oproep voor de b00ster, moet je dan die b00ster nemen? Wat is daar het standpunt van de wetenschap/r0verheid?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2021 12:54:27 ]![]()
Hugo is straks weg hè.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef vosss het volgende:
Ik ga Hugo aan zijn woord houden. Er komt gèèn vaccinatieplicht. Nu niet. Nooit niet.
En een nieuw kabinet kan gewoon andere beslissingen nemen dan de vorige."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik zie het er wel van komen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef vosss het volgende:
Ik ga Hugo aan zijn woord houden. Er komt gèèn vaccinatieplicht. Nu niet. Nooit niet.![]()
en dan over 3 maanden op schiphol ditquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
![]()
Dat moeten we nog maar even afwachten, denk ik. Ik zou het een goed idee vinden om hem te vervangen overigens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Hugo is straks weg hè.
En een nieuw kabinet kan gewoon andere beslissingen nemen dan de vorige.![]()
Als je al die richting op wilt gaan, ga dan voor de vaccinatieplicht en niet dit indirecte gebeuren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Echt he, donderstraal ff op met je 2g gelul man.![]()
ik ook wel al zal de 2.0 ook binnen no time af en opgebrand zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar even afwachten, denk ik. Ik zou het een goed idee vinden om hem te vervangen overigens.![]()
Ik denk dat hij dat zelf ook wel een goed idee vindt. Wat een hondenbaan heeft die man zeg. Werkt zich totaal het leplazarus voor het land en heel het land kan hem niet meer zien of luchten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar even afwachten, denk ik. Ik zou het een goed idee vinden om hem te vervangen overigens.![]()
Supernatural? Wordt dat ergens gestreamd ja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Leuke serie, die ben ik aan het kijken momenteel. Zit in seizoen 5Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Leuk zo’n mod ingreep, doe dat voortaan via dm ofzo..quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hugo geeft denk ik geen fuck om jou
Jawel joh. Hugo is een soort Jezus. Hij houdt van ons allemaal.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Algemene vaccinatie verplichting + booster verplichting voor iedereen + testen op veel locaties. Evt ook nog mondkapjes en anderhalve meter. En de samenleving ook anders indelen door langere kerstvakantie, kortere zomervakantie en de winterslaap voor wat sectoren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie het er wel van komen eerlijk gezegd.
Het nieuwe normaal.
Om er dan achter te komen dat dat ook allemaal niet helpt. En dan kunnen we allemaal zo reageren:![]()
![]()
Alles dicht, maar we kunnen de Heere alleen in massale bijeenkomsten aanbidden, echt!
https://www.ad.nl/zwolle/(...)tzondering~a2663d31/![]()
Kan je ook gewoon booster, overheid en corona schrijven?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Als je het aan de politiek overlaat gaan we hier wel op uit komen ja...quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Algemene vaccinatie verplichting + booster verplichting voor iedereen + testen op veel locaties. Evt ook nog mondkapjes en anderhalve meter. En de samenleving ook anders indelen door langere kerstvakantie, kortere zomervakantie en de winterslaap voor wat sectoren.
Het nieuwe normaal.
Om er dan achter te komen dat dat ook allemaal niet helpt. En dan kunnen we allemaal zo reageren:
[ afbeelding ]![]()
Grote kans dat dat per ongeluk ging, heb ik ook wel eens gehad als modquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Leuk zo’n mod ingreep, doe dat voortaan via dm ofzo..![]()
![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die 6 maanden na je 2e vaccinatie in combi met een booster?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan mag je de booster helemaal niet nemen. Als je de vragenlijst doorloopt om een afspraak te maken dan stopt het verhaal als je minder dan 3 maanden geleden corona hebt gehad
Mijn 2e prik was op 24 juli dus dan mag ik waarschijnlijk ook pas na 24 januari langskomen?![]()
Weten we niet, maar Jaap van Dissel zei dat het onnodig is. Hugo zei dat je 'm gewoon maar moet nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit het ermee als je net een week genezen bent van de r0na en je krijg dan een oproep voor de b00ster, moet je dan die b00ster nemen? Wat is daar het standpunt van de wetenschap/r0verheid?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Lol sorry, my bad. Wilde gewoon quoten! Zit op mobiel, ff verkeerd gekliktquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Leuk zo’n mod ingreep, doe dat voortaan via dm ofzo..
Heb het hersteld.![]()
Als we supermarkten net zo doen als de vorige keren waarom mogen sportscholen dan niet hetzelfde doen als de vorige keren. Naar buiten in groepjes op eigen terrein. Nu is het max 2 op openbaar terrein tot 17u.
Met alle vaccins en shit, zijn de maatregelen nog gekker dan de vorige keer.Go hard or go home![]()
Omdat supermarkten essentieel zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:00 schreef Noek het volgende:
Als we supermarkten net zo doen als de vorige keren waarom mogen sportscholen dan niet hetzelfde doen als de vorige keren. Naar buiten in groepjes op eigen terrein. Nu is het max 2 op openbaar terrein tot 17u.
Met alle vaccins en shit, zijn de maatregelen nog gekker dan de vorige keer.![]()
Dit is een beetje alsof je zegt dat die veiligheidsgordel in de auto beter afgeschaft kan worden omdat hij niet 100% beschermt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Algemene vaccinatie verplichting + booster verplichting voor iedereen + testen op veel locaties. Evt ook nog mondkapjes en anderhalve meter. En de samenleving ook anders indelen door langere kerstvakantie, kortere zomervakantie en de winterslaap voor wat sectoren.
Het nieuwe normaal.
Om er dan achter te komen dat dat ook allemaal niet helpt. En dan kunnen we allemaal zo reageren:
[ afbeelding ]![]()
Die vergelijking gaat niet op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit is een beetje alsof je zegt dat die veiligheidsgordel in de auto beter afgeschaft kan worden omdat hij niet 100% beschermt.
Als je van Groningen naar Maastricht rijdt, moet je dan 6 keer stoppen om de autogordel te vervangen omdat 'ie niet meer werkt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: