SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 21-12-2021 18:10:01 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zal ze nog even nalopenquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:03 schreef Szura het volgende:
Volgens mij heb ik 14 punten @:dr_flash, maar ik zit mobiel dus even lastig overzicht houden
Oké!quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal ze nog even nalopen
Klopt. Jij zet altijd een punt achter het vraagnummer. En dan moet ik die iedere keer weghalen en dat doe ik weleens nietTip: geen punt
![]()
Precies 3.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef Szura het volgende:
40 Verliezen Vincent van der Voort, Michael Smith en Dimitri Van den Bergh meer dan 3 sets?
Nee, dat kan al niet meer
Bij 43, waar ik Lim zei ga ik nu voor Jim Williams.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:36 schreef MC-M het volgende:
Woensdag 22 december:
42 Nee
43 Paul Lim
44 Glen Durrant
Klootzak Hunt.quote:
Oke dan klopt het wel denk ikquote:Op woensdag 22 december 2021 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu naar de parodontoloog(iemand ruilen?
) Tegen 12 uur ben ik terug en dan kijk ik alles wel even na.
Vraag 30 had niemand goed. Iedereen had OF djurmeen OF Koolstof maar het was dus "beide even veel".
Maakt voor de uitslag niet eens uit. Nu krijgt iedereen 0 punten, anders iedereen 1. Verschillen blijven gelijk.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
quote:Op woensdag 22 december 2021 10:25 schreef Szura het volgende:
42 nee
43. Glen Durrant
44. Ryan Searle
Zo. Dat ging precies één keer goedquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij zet altijd een punt achter het vraagnummer. En dan moet ik die iedere keer weghalen en dat doe ik weleens nietTip: geen punt
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2021 12:34 schreef engine het volgende:
Woensdag 22 december:
42 Nee
43 William O'Conner
44 Dirk van Duijvenbode
Mooi dit. Verschillende schrijfwijzes voor O'Connorquote:Op woensdag 22 december 2021 12:45 schreef BufordTJustice het volgende:
Woensdag 22 december:
42 ja
43 Glen Durrant
44 William O 'Connor
Donderdag 23 december
45 ja
46 Rob Cross
47 nee
Ik zie dat ik het verkeerd getypt hebquote:Op woensdag 22 december 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Mooi dit. Verschillende schrijfwijzes voor O'Connor
Ja bedankt voor de hint, ik zal het wel vast corrigeren. Normaal corrigeer ik trouwens pas als het ook echt OÇonnor wordtquote:Op woensdag 22 december 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Mooi dit. Verschillende schrijfwijzes voor O'Connor
vergetenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
@:El-Stinho @:Machielovic kan het zijn dat ik van jullie nog niks ontvangen heb voor vandaag? Of heb ik weer scheel zitten loensen?![]()
@:LordVoldermort van jou heb ik alleen voor vraag 42 een antwoord
Er mist nog echt een heleboel hier. Kom op nou.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:31 schreef Machielovic het volgende:
Woensdag 29 december:
51 Worden er minimaal 2 wedstrijden gegooid over het maximum aantal sets op 29 december? Nee
52 Landt de eerste dart van de laatste wedstrijd van 29 december in de triple 20, de single 20 of een ander vlak? triple 20
stop de tijd
Las het nog. Hopelijk mogen de gemiddeldes vragen nog. 1 set gemist. Is FOK counlant?quote:Op woensdag 22 december 2021 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
@:El-Stinho @:Machielovic kan het zijn dat ik van jullie nog niks ontvangen heb voor vandaag? Of heb ik weer scheel zitten loensen?![]()
@:LordVoldermort van jou heb ik alleen voor vraag 42 een antwoord
Wat een interessante dag.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:21 schreef Szura het volgende:
43 Wie gooit op 22 december het laagste gemiddelde?
William Borland
44 Wie gooit vandaag (middag+avondsessie) het hoogste gemiddelde?
Joe Cullen
Jammer voor hem dat hij niet meer mee kan doen HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 23 december 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een interessante dag.
Vraag 43 is door precies één deelnemer juist beantwoord.
Vraag 44 door twee.
@:Neef_Wuppie heeft ze allebei goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet vergeten: Deadline over een uurtje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgel orgel werk ik alles bijquote:Op donderdag 23 december 2021 23:07 schreef Szura het volgende:
Flinke update voor @:dr_flash zo voor de Kerst
"Gauw alles invullen voordat ik ook tegen een bannetje aan loop"?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
49. Ja
50. Koos Tompee
51. Nee
52. Single 20
53. Twee
54. Avond
55. Bevin
56. 4
57. Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen in de dubbele cijfersEn de eerste gaatjes ontstaan
Fijne kerst allen, volgende deadline is MAANDAG 27 december 13:30
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gauw alles invullen voordat ik ook tegen een bannetje aan loop"?
Sorry ik vergeet dit gewoon te vaak, omdat het elke dag moet. Vergeet mij maar.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:doevelaer
@:max23
@:pino112
@:lordvoldermort
@:papabassie
Je gaat vast niet onderaan eindigen: maxi-mus staat onder je en heeft een ban. Je kunt ook alles in 1 keer tot het eind van het toernooi invullen, ben je er ook vanafquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Sorry ik vergeet dit gewoon te vaak, omdat het elke dag moet. Vergeet mij maar.
Stukje dementie genotquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:59 schreef Kopiko het volgende:
Maandag 27 december:
48 Ja
Dinsdag 28 december:
49 Ja
50 Roland Scholten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okunner, niet Smiss. Vanaf 90 in het begin van de match.quote:Op maandag 27 december 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
48 Worden er minstens 4 bullseye-finishes gegooid op 27 december? NEE
3: 2 door Clayton en 1 door M Smith.
Volgens mij. Kan iemand dit bevestigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline vandaag om 13:30.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Had ik jou gisteren niet al verteld dat je al t/m vraag 50 ingevuld had?quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij hebt al t/m vraag 50 ingestuurd mafkees
[..]
Stukje dementie genot
Daar heb ik geen herinnering meer aan of zo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik jou gisteren niet al verteld dat je al t/m vraag 50 ingevuld had?
[..]
Stukje Dartsheimer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik jou gisteren niet al verteld dat je al t/m vraag 50 ingevuld had?
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er stond al Scholten bij 50. Moet dat Stompé worden?
En nou niet meer edittenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:04 schreef Machielovic het volgende:
Woensdag 29 december:
51 Ja
52 triple 20
Rustig aan gekquote:Op woensdag 29 december 2021 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we het vandaag zonder koploper @:Szura moeten doen ja?
Koekoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee is de stand na 43 besliste vragen als volgt:
Mani89 26
Szura 25
DeLuna 25
Machielovic 24
engine 24
SlechteWoordgrappen 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline vandaag om 13:30.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 1 januari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 2 januari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 3 januari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
53 2Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
10 Halen minimaal drie Engelsen de kwartfinale? JASalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zaterdag 1 januari:
54 avondsessie
55 Noble.
Zondag 2 januari:
56 5
Maandag 3 januari:
57 LagerBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
12 Haalt minimaal één van de seeds 15-18 (Ryan Searle, Stephen Bunting, Dirk van Duijvenbode, Danny Noppert) de kwartfinale? NEESalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
53 Hoeveel gemiddelden van 100+ worden er op donderdag 30 december gegooid? NULSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Er zijn sinds de vorige keer weer 3 beslissingen gevallen, namelijk de vragen 10, 12 en 53. De tot nu toe beantwoorde vragen met daarbij de goed gerekende antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee is de stand na 46 besliste vragen als volgt:
Mani89 27
Szura 26
DeLuna 26
Machielovic 26
engine 26
SlechteWoordgrappen 25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline morgen 1 januari 2022 om 13:30.
Fijne jaarwisseling allen en tot morgen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hopelijk tellen we allemaal goed 2 januari bij de bouncers
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja dat staat niet op live dartsdataquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef Szura het volgende:
Hopelijk tellen we allemaal goed 2 januari bij de bouncers
54 Avondsessie
55 Russ Bray
56 4
57 NeeIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Er is een alternatieve site voor live.dartsdata, zal hem zo eens proberen te vinden, anders weet iemand in DRT dit welquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat staat niet op live dartsdata
Hier bijv. worden ook alle stats bijgehouden: https://www.livesport.com/nl/darts/wereld/pdc-world-championship/
Of: https://www.flashscore.nl/darts/Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zaterdag 1 januari:
54 Avondsessie
55 Russ Bray
Zondag 2 januari:
56 6
Maandag 3 januari:
57 NeeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zaterdag 1 januari:
54 Avondsessie
55 Russ BrayEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Is daar al eens bericht van dan? Want ik hoor verder niksquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:09 schreef Pino112 het volgende:
55 Kirk Bevins
(Er zijn er nog maar twee)
54 Avond
55 Russ Bray♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Niet officieel neequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar al eens bericht van dan? Want ik hoor verder niks
https://sportnieuws.nl/da(...)nlijk-ook-al-corona/![]()
@Machielovic @Szura
en eigenlijk ook @Max23 en @Papabassie maar die lijken al een tijdje afgehaakt te zijn.
@maxi-mus is wel weer terug zagen we allen![]()
Hoe dan ook, ik ga nu even richting papsie en mamsie en die wonen niet echt om de hoek dus ik hoop dat ik op tijd thuis ben voor de laatste QF. We gaan het zien.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Vraag 54: Avondsessie
Wade 44,1
King 33,3
Humphries 42,9
Anderson 33,3
Totaal middag 153,6
Wright 33,3
Rydz 41,9
Price 44,4
Smith 51,2
Totaal avond 170,8Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Oh.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij had al eerder 4 en Nee ingestuurd.![]()
Dan houdt dat maar aan![]()
Er zijn sinds de vorige keer weer 2 beslissingen gevallen, namelijk de vragen 3 en 54. De tot nu toe beantwoorde vragen met daarbij de goed gerekende antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee is de stand na 48 besliste vragen als volgt:
Mani89 28
Szura 27
DeLuna 27
engine 27
Machielovic 26
SlechteWoordgrappen 26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline vanavond om 20:00.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
56 4En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
55 Noem één van de twee mastercallers die een halve finale callt.
Bevins en NobleLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
6 Komen er twee of meer whitewashes (verliezer die geen enkele leg wint)?
NeeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
6 Komen er twee of meer whitewashes (verliezer die geen enkele leg wint)? NEESalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Aangezien de poll in het WK-topic geen doorslaggevende uitkomst brengt en ik zelf belanghebbende partij ben, heb ik de beelden veiliggesteld en de kwestie van het aantal bouncers voorgelegd aan onze juryvoorzitter Doctor Fles. We wachten in spanning af op zijn gewogen, doorslaggevende oordeel.
20 Komen er minimaal twee sudden-death legs (beslissende leg bij 5-5 in legs in de beslissende set, de tiebreak is er vanaf de tweede ronde)?
Deze staat trouwens op 1 (Price-Huybrechts). Ook nog twee keer 6-4 (Soutar-Suljovic en Smith-Clayton) en een keer 5-3 (Humphries-Dobey) gehad.
19 Worden er meer dan vier 170-finishes gegooid?
En deze staat nu precies op 4, dus nog spannend of we er in de finale overheen gaan
VAR says: Pijl ligt niet op de grond of in een lichaamsdeel van een omstander: GEEN bouncer.quote:Op maandag 3 januari 2022 01:55 schreef Szura het volgende:
Aangezien de poll in het WK-topic geen doorslaggevende uitkomst brengt en ik zelf belanghebbende partij ben, heb ik de beelden veiliggesteld en de kwestie van het aantal bouncers voorgelegd aan onze juryvoorzitter Doctor Fles. We wachten in spanning af op zijn gewogen, doorslaggevende oordeel.
56 Hoeveel bounce outs zijn er in de twee halve finales in totaal?
Na ampel beraad: 6Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Stelletje klunzen. Je kunt toch wel gewoon een pijl in een bord gooien man man man![]()
Hoe ver zijn we met de 180ers? Gaan we die 832 halen?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
We zijn in elk geval over de 800, dat was gisteren in beeldquote:Op maandag 3 januari 2022 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ver zijn we met de 180ers? Gaan we die 832 halen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er zijn sinds de vorige keer weer 3 beslissingen gevallen, namelijk de vragen 6, 55 en 56. De tot nu toe beantwoorde vragen met daarbij de goed gerekende antwoorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee is de stand na 51 besliste vragen als volgt:
Mani89 30
Szura 29
DeLuna 28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline vanavond om 20:00.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
We wachten nog op 5 beslissingen:
19 Worden er meer dan vier 170-finishes gegooid? Tussenstand: 4
20 Komen er minimaal twee sudden-death legs (beslissende leg bij 5-5 in legs in de beslissende set, de tiebreak is er vanaf de tweede ronde)? Tussenstand: 1
21 Worden er meer dan 832 180s gegooid tijdens het toernooi? Tussenstand: 818
24 Is Bas Muijs minimaal één keer te gast in de studio van RTL7? Tussenstand:![]()
57 Gooien beide spelers een gemiddelde van 98,88 of hoger in de finale?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het zou heel fijn zijn als er nog even een BIG FISH wordt gegooid en de heren richting Sobibor gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar hij is wel uit het bord gebounced.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VAR says: Pijl ligt niet op de grond of in een lichaamsdeel van een omstander: GEEN bouncer.![]()
Maandag 3 januari:
57 JaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh haha. Meest recente post telt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zodat je de overwinning zeker al binnen hebt hè grapjurk! Ik ga de antwoorden eens even nalopen.
Mooi. En nou niet weer 272 keer wisselen graagquote:
Tja, gezien de antwoorden van ons beiden en het punt dat ik niet ga pakken voor de 180’ers en jij wel, moet ik hopen op geen Big Fish om dat extra puntje achterstand te compenseren. Maar dan heb ik nog steeds een punt in te lopen, dus ik moet wel wijzigen om het nog spannend te houden:quote:
57 nee
Weinig vertrouwen in, maar ik ga de zege niet bij voorbaat weggeven schavuit!
@Dr_FlashLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik was oprecht vergeten dat ik al iets had ingevuld, maar ik kan het altijd nog naar nee omdraaien 1 seconde voor de deadline.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Tja, gezien de antwoorden van ons beiden en het punt dat ik niet ga pakken voor de 180’ers en jij wel, moet ik hopen op geen Big Fish om dat extra puntje achterstand te compenseren. Maar dan heb ik nog steeds een punt in te lopen, dus ik moet wel wijzigen om het nog spannend te houden:
57 nee
Weinig vertrouwen in, maar ik ga de zege niet bij voorbaat weggeven schavuit!
@:dr_flashReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is niet strafbaarquote:Op maandag 3 januari 2022 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was oprecht vergeten dat ik al iets had ingevuld, maar ik kan het altijd nog naar nee omdraaien 1 seconde voor de deadline.
24 Is Bas Muijs minimaal één keer te gast in de studio van RTL7? NEESalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
21 Worden er meer dan 832 180s gegooid tijdens het toernooi?
JaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
21 Worden er meer dan 832 180s gegooid tijdens het toernooi? JA
Na de 4e set staan we op 834.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik ga slapen guys, sorryBen al de hele avond koortsig van boostertje gisteren
Ik rond dit morgen wel even af.
57 Gooien beide spelers een gemiddelde van 98,88 of hoger in de finale?
NeeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
19 Worden er meer dan vier 170-finishes gegooid?
Nee, precies op 4 blijven stekenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
20 Komen er minimaal twee sudden-death legs (beslissende leg bij 5-5 in legs in de beslissende set, de tiebreak is er vanaf de tweede ronde)?
Nee, het blijft bij 1Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nou vooruit.
19 Worden er meer dan vier 170-finishes gegooid? NEE
20 Komen er minimaal twee sudden-death legs (beslissende leg bij 5-5 in legs in de beslissende set, de tiebreak is er vanaf de tweede ronde)? NEE
57 Gooien beide spelers een gemiddelde van 98,88 of hoger in de finale? NEE[/
Eindstand:
1. Szura 30
Mani89 30
3. De Luna 28
Sets tellen doen we morgen wel (of iemand moet er nu nog zin in hebben)
Iedereen bedankt voor het meedoen, winnaars gefeliciteerd, morgen de volledige uitslag.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dank je @Pino112![]()
DE VOLLEDIGE UITSLAG VAN HET PDC WK DART 2022 FOK! NOSTRADAMUS SPEL
1. Szura 30 punten en maar 15 sets naast het werkelijke aantal
2. Mani89 30 punten maar 65 sets ernaast
3. DeLuna 28 punten
Gedeeld op plek 4:
doornbossie 27
engine 27
El-Stinho 27
Machielovic 27
SlechteWoordgrappen 27
9. hole1988 26
Gedeeld op plek 10:
Fargo 25
WheeledWarrior 25
heywoodu 25
Pino112 25
wimderon 25
Gedeeld op plek 15:
de_boswachter 24
Mexicanobakker 24
Mad-Bull 24
Neef_Wuppie 24
Gedeeld op plek 19:
Stoner12 23
Scorpion_17 23
Frozen-Assassin 23
Timmeehh 23
Madhouse11 23
Gedeeld op plek 24:
MC-M 22
Max23 22
Gedeeld op plek 26:
Kopiko 20
BufordTJustice 20
Oliver23 20
Gedeeld op plek 29:
T3hTommay 19
DeeBee 19
Doevelaer 19
32. Maxi-mus 18
33. LordVoldermort 17
34. Papabassie 16
@Szura gefeliciteerd, neem even contact op met @wimderon voor je prijs. Nogmaals iedereen bedankt voor het meedoen
Zware bevalling en mooi dat het hier wel is gelukt!
Dank @Dr_Flash voor een mooi spel (en toernooi)![]()
Ondanks ViaPlay hopelijk in december weer een nieuwe editie!![]()
Blij met de 3e plek, had ik vooraf nooit verwacht
Organisatie: bedankt
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: