Ik corrigeer je wel. Dat doe ik graag bij anderen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:17 schreef Debsterr het volgende:
Nou, verkeerd dusen dan denk ik daarna ja laat oook maar want jezelf corrigeren klinkt ook zo debiel.
Zakelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Tegan het volgende:
Maar waarom zou je opnemen met je achternaam? Doe ik echt nooit.
Je was te traag naar mijn zin.quote:
Geen uitnodiging gekregen voor je feestje. Dit is mijn wraak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Debsterr het volgende:
EN DAN NIET EENS EEN NAAMTOPIC IN MIJN BIRTHDAY WEEK.
Dan weten mensen dat het een serieus gesprek wordtquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Tegan het volgende:
Maar waarom zou je opnemen met je achternaam? Doe ik echt nooit.
Welk feestjequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen uitnodiging gekregen voor je feestje. dit is mijn wraak.
Omdat we je naam niet meer wetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Debsterr het volgende:
Je "ik ben jarig en trakteer mijzelf op een strandwandeling met Air" feestje.quote:
Debbie, mevrouw Koffiemeneer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat we je naam niet meer weten
HET KAN NOG.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Debsterr het volgende:
Ah oke. Dat doe ik ook nietquote:
Ik neem altijd op met "uff.....SPEAK!" Ik wordt hierdoor zelden gebeld. Lekker rustigquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan weten mensen dat het een serieus gesprek wordt
Ik zeg volgens mij juist alleen mn naam als ze onbekend bellen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:23 schreef Tegan het volgende:
Prive zeg ik mijn naam gewoon helemaal niet, zeker niet bij onbekende nummers.
Ik wordt. Auch.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik neem altijd op met "uff.....SPEAK!" Ik wordt hierdoor zelden gebeld. Lekker rustig
Ik spreek ook vaak klantenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Dat doe ik ook niet. Maar ik bel vrijwel alleen intern wel.
Prive zeg ik mijn naam gewoon helemaal niet, zeker niet bij onbekende nummers.
Met warme choco?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je "ik ben jarig en trakteer mijzelf op een strandwandeling met Air" feestje.
Ik wil eerst weten wie ik spreek voordat ik priveinformatie deelquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij juist alleen mn naam als ze onbekend bellen.
Dat inderdaad. Maar itt Tegan zijn wij beiden geen lekker ding met een groot risico op stalkers.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:25 schreef rival het volgende:
Ik zeg volgens mij juist alleen mn naam als ze onbekend bellen.
Waren wij niet om en nabij tegelijkertijd jarig?quote:
quote:
Precies. Alleen zeg ik bedrijfsnaam alleen bij externenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Zakelijk is 't "Bedrijf X, met <voornaam>", privé zeg ik m'n naam nooit, want of ik zie wie er belt en zeg hún naam als ik opneem of ik zie niet wie er belt en dan wil ik niet perse dat ze m'n naam meteen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |