Het blijven Belgenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:35 schreef Speciale het volgende:
[..]
De Belgische vervoerder die voor mij om 0800 ergens moest laden, staat nog steeds in de rij te wachten tot ze de lege container hebben, daarna kunnen ze pas naar het laadadres
Maar ze wisten dat het druk was.. dan ga je toch eerder van huis weg?
Wauw!! Prachtig!!quote:Op woensdag 22 december 2021 11:34 schreef pullup het volgende:
Dit was wel echt koud, maar weer een prachtige ochtend langs het water.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie werkplek!quote:Op woensdag 22 december 2021 11:34 schreef pullup het volgende:
Dit was wel echt koud, maar weer een prachtige ochtend langs het water.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoor ik echt wel vaker moet ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:56 schreef cafca het volgende:
Mijn ervaring is dat zaken doen met Belgen, zeker als 'ollander, vaak teleurstellingen oplevert
Ja, behalve bij de Bierschuur dan!quote:Op woensdag 22 december 2021 11:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoor ik echt wel vaker moet ik zeggen
Heerlijk, moet alleen nu met de lockdown weer steeds naar huis tussendoorquote:
Oh ja, goed dat je het over bier hebt. Ik kreeg vanochtend weer een mail van mr Hop en ga een leuk pakketje bestellenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, behalve bij de Bierschuur dan!
En wat zei google ervan?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:59 schreef D. het volgende:
Ik wilde iets posten, maar zat het bij Google in te typen
En wat kreeg je als zoekresultaat ?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:59 schreef D. het volgende:
Die nail had ik ook...quote:Op woensdag 22 december 2021 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het over bier hebt. Ik kreeg vanochtend weer een mail van mr Hop en ga een leuk pakketje bestellen
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:59 schreef D. het volgende:
Zie post hierboven.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat kreeg je als zoekresultaat ?
Ik had eigenlijk nog even bij de Trappisten langs willen gaan vandaag...quote:Op woensdag 22 december 2021 12:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het over bier hebt. Ik kreeg vanochtend weer een mail van mr Hop en ga een leuk pakketje bestellen
Maar zijn die ook gesloten?quote:Op woensdag 22 december 2021 12:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog even bij de Trappisten langs willen gaan vandaag...
Gelijk blokkeren dat nummerquote:Op woensdag 22 december 2021 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand stuurt me een appje van een spin terwijl ik probeer te werken
Een spinnenw-app.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand stuurt me een appje van een spin terwijl ik probeer te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |