SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Geen Funko Pop als sponsor? BEFLIKKERINGquote:Op maandag 20 december 2021 23:12 schreef Szura het volgende:
Bengi
Draaijer Turbo
Target
IQselect
Premiumwinehouse.con
EMHA
William Hill
Toyo Tires
En oorarts koekoek.quote:Op maandag 20 december 2021 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Spleetje Niels mag naar de tandarts.
Jack Plooij heeft volgend jaar tijd overquote:Op maandag 20 december 2021 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Natuurlijk wel. Raya wil elke dag neuken.quote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef BB-King het volgende:
Barney gaat Julia vannacht dus niet beffen?
Welneequote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Barney is een beffer.
VK artikeltjes kunnen ook beter niet geplaatst worden, dat levert behoorlijk gezeik opquote:Op maandag 20 december 2021 23:14 schreef LordVoldermort het volgende:
@:Caland was voor abonnees, ik kan het niet lezen.
Niels hep kaal haar.quote:Op maandag 20 december 2021 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Wim Hordijk uit Portugaal ookquote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jack Plooij heeft volgend jaar tijd over
Azijnbode genotquote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VK artikeltjes kunnen ook beter niet geplaatst worden, dat levert behoorlijk gezeik op
Dan moet het mondkapje wel af.quote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Barney is een beffer.
Hahahaha nee dit kan echt niet. Mort dat boekje misschien maar eens aanschaffen.quote:
Over wie gaat dit?quote:Op maandag 20 december 2021 23:09 schreef heywoodu het volgende: Top hoor, dat je gestopt bent met roken. Mensen die beginnen met roken
![]()
Gebeurt nog best vaak dat er een darter zijn tourkaart inlevertquote:Op maandag 20 december 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Kale Scott definitief naar Q School trouwens.
Scott is wel van het niveau dat hij hem zo weer terug heeft verwacht ik.quote:Op maandag 20 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gebeurt nog best vaak dat er een darter zijn tourkaart inlevert
Hopelijk gaat Jeffrey alleen nog maar gamen en levert ie zijn kaart in.quote:Op maandag 20 december 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
Kale Scott definitief naar Q School trouwens.
Bonkersquote:Op maandag 20 december 2021 23:18 schreef Tagliano het volgende:
Wade alles leuk en aardig maar deze opkomst erken ik nog steeds niet
Boh ja.quote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk uit naar ongekend smerige 100+ finishes van James wanneer Maik op 40 staat of zo
TYPISCH JAMES WADEquote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk uit naar ongekend smerige 100+ finishes van James wanneer Maik op 40 staat of zo
Ik ook wel een beetje eigenlijk ja.quote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop op een ouderwetse woedeaanval van Wade op het WK.
Wat zouden de doelen en frustraties van Maik zijn? Wat zijn zijn drijfveren?quote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maik Kuivenhoven is op 2e paasdag naar de meubelboulevard gaan.
Maik heeft eens gek gedaan gisteren: na zijn tweede pilsje heeft hij nog een derde pilsje gedronken.quote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maik Kuivenhoven is op 2e paasdag naar de meubelboulevard gaan.
Dat merk je ook gelijk aan zijn eerste beurt, godskolerequote:Op maandag 20 december 2021 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maik heeft eens gek gedaan gisteren: na zijn tweede pilsje heeft hij nog een derde pilsje gedronken.
Denk in ieder geval dat hij heel blauw is.quote:Op maandag 20 december 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zouden de doelen en frustraties van Maik zijn? Wat zijn zijn drijfveren?
Oh ja, dat past ook wel. Beter nog denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Accountant of iets dacht ik.
Niets, het banjert een leven lang door achter de massa aan.quote:Op maandag 20 december 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn gebruikelijke niveauquote:Op maandag 20 december 2021 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat merk je ook gelijk aan zijn eerste beurt, godskolere
Kan ook een prima pimp zijn weten wij veel. 100 Poolse hoeren onder zich genot.quote:Op maandag 20 december 2021 23:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, dat past ook wel. Beter nog denk ik.
Of een bolle Sep Vanmarckequote:Op maandag 20 december 2021 23:21 schreef BobW het volgende:
Maik Kuivenhoven lijkt op Oliver Naesen.
Voor 0000 klaar. Weet wint dit 3-0. VLAGGETJE pakt drie legs.quote:
Is daar iets mis mee dan?quote:Op maandag 20 december 2021 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Kuivenhoven lijkt mij iemand die alleen 'gezellig' doet na tien bier in zijn mik en dan bij thuiskomst zijn vrouw slaat.
Nou, hij probeert dit jaar wat extra geld te verdienen zodat hij deze zomer een weekje langer naar de camping in Frankrijk kan.quote:Op maandag 20 december 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stille wateren, diepe gronden genotquote:Op maandag 20 december 2021 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Kuivenhoven lijkt mij iemand die alleen 'gezellig' doet na tien bier in zijn mik en dan bij thuiskomst zijn vrouw slaat.
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 december 2021 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maik Kuivenhoven werkt in de IT en heeft een heel leuk weekend gehad
Hij heeft een koffie gedronken, een krantje gelezen en een stukje gewandeld met de hond.
Eens. Hopelijk tegen Withlockquote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop op een ouderwetse woedeaanval van Wade op het WK.
Dan zou hij tenminste nog enig karakter uitstralenquote:Op maandag 20 december 2021 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Stukje Hankeyquote:Op maandag 20 december 2021 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zou hij tenminste nog enig karakter uitstralen
Hij hep een leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homohaterquote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind deze score omroeper niet zo leuk
De avondklok wordt rrrrrrrrrruim overschreden.quote:
Hij jou ook niet, maar dat ligt niet aan jouquote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef Lonaa het volgende:
Alleen omdat ie gay is hequote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef Lonaa het volgende:
Wat is er mis met de altijd kachellamme Whitlock?quote:Op maandag 20 december 2021 23:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk tegen Withlock
Zekerquote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die ver in een hoekje staat te nippen aan zijn glaasje cola en om 12 uur weer naar huis gaat?
quote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij hep een leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutpijlen.quote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat is er mis met de altijd kachellamme Whitlock?
Inclusief warm badquote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen omdat ie gay is he
Wij zijn tegen homofobie
Die heeft na drie beurten het bord al geslooptquote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat is er mis met de altijd kachellamme Whitlock?
En dat hij HIV of aids heeft ook niet zeker?quote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zijn geaardheid is niet mijn probleem.
Wiequote:Op maandag 20 december 2021 23:21 schreef BobW het volgende:
Maik Kuivenhoven lijkt op Oliver Naesen.
Daar zijn tegenwoordig prima medicijnen voor.quote:Op maandag 20 december 2021 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dat hij HIV of aids heeft ook niet zeker?
SAD.
T20 uitwonen genotquote:
De wet van de remmende voorsprong.quote:Op maandag 20 december 2021 23:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig prima medicijnen voor.
Scheer je weg. TEAM WADE duurt nooit te lang.quote:Op maandag 20 december 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Deze pot duurt vanaf nu al 1 leg te lang
Met de eerste pot in het achterhoofd valt dit alleszins mee.quote:Op maandag 20 december 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Deze pot duurt vanaf nu al 1 leg te lang
Hij staat daar met 15K in de tas en waar sta jij? NERGENS HAHAHAHAHquote:Op maandag 20 december 2021 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuivenhoven zijn lievelingsverhaal is die ene keer dat hij per ongeluk de Bolognese chips had gekocht bij de AH in plaats van de Naturel Chips
Daar lacht hij zich nog steeds dood om
Jawelquote:Op maandag 20 december 2021 23:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Typisch James Wade
Dit stond niet op de bingo zeker?
Jawel.quote:Op maandag 20 december 2021 23:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Typisch James Wade
Dit stond niet op de bingo zeker?
Dat is nergens voor nodig, alsof je een bandje afspeeltquote:Op maandag 20 december 2021 23:27 schreef Zipportal het volgende:
BINGO. Rens gaat de RTL7 twitter nu BESTOKEN.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2021 23:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig, alsof je een bandje afspeelt
quote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Lol Marcel Meijer is mij nu gaan volgen op Twitter hahaha. Dit gaat niet goedkomen
Is flink gegroeid, ja.quote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wade heeft ook een fikse pens he?
De kwartfinale pens.quote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Zjak Wade?quote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
Zjak Wade heeft 3 x de halve finale gehaald. Dat is prima, alhoewel hij wel een x de finale zou moeten spelen.
Hier moet je van balenquote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Lol Marcel Meijer is mij nu gaan volgen op Twitter hahaha. Dit gaat niet goedkomen
Buiten de pro tour top 32quote:
Afkijken genot.quote:Op maandag 20 december 2021 23:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil naar bed maar ik wil het ook afkijken. WAT NU
Kijk het af in bed.quote:Op maandag 20 december 2021 23:31 schreef Lonaa het volgende:
Duik je bed in en bekijk de uitslag bij het koffiezetapparaat morgenquote:Op maandag 20 december 2021 23:31 schreef Lonaa het volgende:
UWV stort toch wel dus niet druk maken om de tijd.quote:Op maandag 20 december 2021 23:31 schreef Lonaa het volgende:
Vorig jaar 15 euro, dit jaar 20quote:Op maandag 20 december 2021 23:32 schreef Szura het volgende:
Kutkalender, dit jaar weer niks
In de oven ermee
Opnemen en morgen bij het ontbijt de rest kijken, waarbij je van elke leg makkelijk de eerste minuut door kunt klikken. Dat is mijn plan in elk geval, doeiquote:
Stukje martelingquote:Op maandag 20 december 2021 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je een decemberkalender koopt verdien je een kerstdiner met Marcel Maijer
quote:Op maandag 20 december 2021 23:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Gokken was, is en blijft voor proleten.
Ik gok dat je hetzelfde vindt over tattoosquote:Op maandag 20 december 2021 23:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Wij hebben ooit 1 x een kraslot verkocht waar 100.000 op viel in 30 jaar tijdquote:Op maandag 20 december 2021 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar 15 euro, dit jaar 20
Die dochter zal inmiddels prima te neuken zijn toch?quote:Op maandag 20 december 2021 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je een decemberkalender koopt verdien je een kerstdiner met Marcel Maijer
quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef Szura het volgende:
Stond er bij BetCity nou echt D. van de Bench op dat scherm
quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik gok dat je hetzelfde vindt over tattoos
quote:Op maandag 20 december 2021 23:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Er zijn grenzenquote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die dochter zal inmiddels prima te neuken zijn toch?
Ik heb er ooit eentje van mn pa gehad waar een halve mini op viel: 11500 euri. Toch leuk.quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hebben ooit 1 x een kraslot verkocht waar 100.000 op viel in 30 jaar tijdDikke scam die krasloten genot.
Je werkte toch in de sales?quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij hebben ooit 1 x een kraslot verkocht waar 100.000 op viel in 30 jaar tijdDikke scam die krasloten genot.
Staatslot mag ik aannemen genot.quote:Op maandag 20 december 2021 23:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje van mn pa gehad waar een halve mini op viel: 11500 euri. Toch leuk.
Kreeg je dan de voorkant of de achterkant?quote:Op maandag 20 december 2021 23:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje van mn pa gehad waar een halve mini op viel: 11500 euri. Toch leuk.
Ik werkte vroeger bij een boekhandel die ook kansspelen verkocht. Klant won een keer een paar gratis Lotto-loten met zn loten van de week ervoor. Eentje dwarrelt bij t printen achter de machine. We merken t niet en paar dagen later bij opruimen zien we dat lot liggen. Bewaren t even maar klant komt er niet meer voor. Dus we checken het zelf maar even. Machine begint te trillen, toeters en bellen. 30.000 euro op gevallen. Was een lekkere dertiende maand.quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja correct. Ouders en familie hadden Primera zaken. U kunt ze vast in uw stad of dorp.quote:Op maandag 20 december 2021 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je werkte toch in de sales?
quote:Op maandag 20 december 2021 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger bij een boekhandel die ook kansspelen verkocht. Klant won een keer een paar gratis Lotto-loten met zn loten van de week ervoor. Eentje dwarrelt bij t printen achter de machine. We merken t niet en paar dagen later bij opruimen zien we dat lot liggen. Bewaren t even maar klant komt er niet meer voor. Dus we checken het zelf maar even. Machine begint te trillen, toeters en bellen. 30.000 euro op gevallen. Was een lekkere dertiende maand.
Daar nu pas achter komenquote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef Szura het volgende:
Stond er bij BetCity nou echt D. van de Bench op dat scherm
Mooi concept voor een kerstreclamequote:Op maandag 20 december 2021 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger bij een boekhandel die ook kansspelen verkocht. Klant won een keer een paar gratis Lotto-loten met zn loten van de week ervoor. Eentje dwarrelt bij t printen achter de machine. We merken t niet en paar dagen later bij opruimen zien we dat lot liggen. Bewaren t even maar klant komt er niet meer voor. Dus we checken het zelf maar even. Machine begint te trillen, toeters en bellen. 30.000 euro op gevallen. Was een lekkere dertiende maand.
Dan zonder kutkoekoek graagquote:Op maandag 20 december 2021 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi concept voor een kerstreclame
Ja. Dus ik koop een halve.quote:Op maandag 20 december 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen met geld kopen minstens een boulevardje.
Hoi Poepz0rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |