SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 22:52 schreef hatseflatss het volgende:
wa ban ge mij nu heywooduh vuule kankerlijer koekwous
Wij doen voor 25 uuro.quote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
Dank trouwens @:maxi-mus voor het kopen op Bol.com. Stukje facturen:
[ afbeelding ]
Sowquote:Op maandag 20 december 2021 22:52 schreef hatseflatss het volgende:
wa ban ge mij nu heywooduh vuule kankerlijer koekwous
quote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
Dank trouwens @:maxi-mus voor het kopen op Bol.com. Stukje facturen:
[ afbeelding ]
Vin wel lastigquote:Op maandag 20 december 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk lukt het dit warme bad om mongolenaccounts te laten voor wat ze zijn
SOOOOOWquote:Op maandag 20 december 2021 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 20 december 2021 22:52 schreef hatseflatss het volgende: wa ban ge mij nu heywooduh vuule kankerlijer koekwous
Ach, stukje aandachtquote:Op maandag 20 december 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Hopelijk lukt het dit warme bad om mongolenaccounts te laten voor wat ze zijn
Smerige crimineel was dat.quote:
Goudeerlijke vent. Gewoon betalen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Smerige crimineel was dat.
In de volgende ronde.quote:
Donderdagavond derde pot.quote:
Was toch ook 'prima' op de vorige toernooien?quote:
Raybar slaat die Rob aan het kruis in deze vorm.quote:
Is 2de ronde HAHAHAH koekoekquote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross heeft de laatste jaren wel pech met zijn eerste ronde lotingen he?
Watquote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou Rob Cross wel een half uurtje verwennen.
En dan speelt ie pas in de tweede, kan je nagaanquote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross heeft de laatste jaren wel pech met zijn eerste ronde lotingen he?
Bijzonderquote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou Rob Cross wel een half uurtje verwennen.
Denk niet dat meisje regelt dat camera op haar gericht wordtquote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef RipCity het volgende:
Meisje houdt wel van de tv aandacht.
Wat een upgrade ivm Sylvia zeg
quote:Op maandag 20 december 2021 22:56 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Vanaf nu is Barney het gezicht van de strijd tegen corona
Tellen af vooralquote:Op maandag 20 december 2021 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor kerst vader act. Nog drie dagen. Wij van DRT tellen mee!
Anders tribunalen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik vond het wel des Barney's om er dan nu met 3-1 af te gaan met amper 90 gemiddeld.quote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was toch ook 'prima' op de vorige toernooien?
Tijdens kerst lijkt mij genot. Lekker gourmetten in de bevallingskamer genot.quote:Op maandag 20 december 2021 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is Cross te pakken?quote:
Moederkoek in het pannetje. Tssssss.quote:Op maandag 20 december 2021 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijdens kerst lijkt mij genot. Lekker gourmetten in de bevallingskamer genot.
Dan plast ze straks de overloop weer vol.quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
Elke keer als dat wijf in beeld is zuipt Sylvia een pak wijn leeg
#pray4sylvia
Niet gelachen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef De_Kraam het volgende:
Rob Cross als hij tegen Raya moet spelen.
Rob de Klos.
Frituurtje aan voor mn schoonmoeder. Stukje bbw.quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moederkoek in het pannetje. Tssssss.
Als je er nou een zalmpje oplegt, weet je ook niet meer waar de vislucht precies vandaankomtquote:Op maandag 20 december 2021 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijdens kerst lijkt mij genot. Lekker gourmetten in de bevallingskamer genot.
Dat zal ze zelf ook wel doen jaquote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
#pray4sylvia
Cross staat naar mijn weten prima te gooien, dus wordt gewoon lastig.quote:
Sylvia plast niet, die zeiktquote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan plast ze straks de overloop weer vol.
Hierna wordt het pitten ja, doeiquote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Bericht aan het dagjesvolk: hierna komt nog een NEDERLANDER
Einde bericht aan het dagjesvolk
MAIK KLUIFHOOFDquote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Niet uit de vagijn, want die nieten ze dicht. Stukje dicht hechten genot.quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je er nou een zalmpje oplegt, weet je ook niet meer waar de vislucht precies vandaankomt
Stukje de Puntquote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Filippijnse kampen is nooit wat te juichen
Sylvia drinkt niet meer.quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Caland het volgende:
#pray4sylvia
Kunnen ze dan ook meteen even je vingers aan elkaar nieten?quote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet uit de vagijn, want die nieten ze dicht. Stukje dicht hechten genot.
Wel leuk potje dan.quote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross staat naar mijn weten prima te gooien, dus wordt gewoon lastig.
De eerst volgende keer dat je er weer es op mag lekker uitgelubberde seks. Alsof je een banaan door de gang gooit.quote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet uit de vagijn, want die nieten ze dicht. Stukje dicht hechten genot.
Ik spreek alles in op dit forum. Ik zit in een rolstoel.quote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook meteen even je vingers aan elkaar nieten?
Maar ook niet minder HIHAHOquote:
Like gegeven al verwacht ik hem niet gelijk terug als ie vader isquote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen ze dan ook meteen even je vingers aan elkaar nieten?
Stukje anus pakken ouwe reus.quote:Op maandag 20 december 2021 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat je er weer es op mag lekker uitgelubberde seks. Alsof je een banaan door de gang gooit.
Doet die vriend van Marco Borsato ook mee met dit toernooi?quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Even gekeken, gooide bij zijn nederlagen 'gewoon 95 a 100 gemiddeld op GSoD en PC Finals. Die trap je niet 1-2-3 van je bagagedrager.quote:
Dank je welquote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Barneyslots.comquote:Op maandag 20 december 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we het Raymondkapje al ergens kopen?
Nu ik eet hem zulf wol op. @Wereldgozerquote:Op maandag 20 december 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb jij nog puntjes over @:Caland ?
Jij denkt dat hij níet dezelfde dag alweer de vunzige veelposter uit zit te hangen?quote:Op maandag 20 december 2021 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Like gegeven al verwacht ik hem niet gelijk terug als ie vader is
Maik Kuivenhoven erkennen we niet.quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik post enkel veel tijdens het WK dikke zwabber.quote:Op maandag 20 december 2021 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij níet dezelfde dag alweer de vunzige veelposter uit zit te hangen?
Vast wel.quote:Op maandag 20 december 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we het Raymondkapje al ergens kopen?
Is haar niet gegund inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2021 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel sneu dat die nieuwe vriend zo snel dood ging
Maik 'Persona' Kuivenhovenquote:Op maandag 20 december 2021 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maik Kuivenhoven erkennen we niet.
Idd kost weer geld en alles. Weer zon uitvaart regelen. GEDOE.quote:Op maandag 20 december 2021 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al besprokenquote:
Even een uurtje hyper wezen op een verloren Tweede Kerstmiddag en dan weer wegquote:Op maandag 20 december 2021 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij níet dezelfde dag alweer de vunzige veelposter uit zit te hangen?
PIETED.quote:Op maandag 20 december 2021 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |