SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
GGD Gelderland-Midden: toenemende agressie op priklocaties
Medewerkers van de GGD Gelderland-Midden hebben te maken met toenemende agressie op locaties waar boosterprikken worden gezet. Dat zegt een woordvoerder van de GGD Gelderland-Midden tegen Omroep Gelderland.
Mensen die zonder afspraak voor een boosterprik naar een priklocatie gaan, laten zich volgens de woordvoerder niet zomaar wegsturen. "Ze willen die booster. Als wij dan uitleggen dat dat zonder afspraak niet kan, nemen ze daar geen genoegen mee." Tot fysiek geweld is het volgens de woordvoerder nog niet gekomen.
Op alle locaties van de GGD Gelderland-Midden is het druk met mensen die een booster willen. "Het is alle hens aan dek om iedereen zo snel mogelijk te vaccineren", zegt de woordvoerder. "Om dit goed te laten verlopen is het maken van een afspraak absoluut nodig. Wij weten dan voor hoeveel mensen er een vaccin moet zijn en de doorloop gaat dan sneller."
Beveiligers zijn al aanwezig op de verschillende locaties. Extra inzet is volgens de woordvoerder niet nodig.
nu agressie omdat men wel een vaccinatie wil
Freaky dus met.quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT![]()
Met of zonder hete kerstwitlof?
waarom zouden ze nog niet staanquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Als die schoenen niet staan dan gaan ze door de brievenbus van balletje
Die past dat toch niet johquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Als die schoenen niet staan dan gaan ze door de brievenbus van balletje
Denk het wel hoor, als er iemand hip is ben ik het wel.quote:Op maandag 20 december 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zouden ze nog niet staan
nou danquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, als er iemand hip is ben ik het wel.
Ja no shitquote:Op maandag 20 december 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ze binnen heb maak ik een foto
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor USquote:
het was niet echt alsof je een keus hadquote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor US
Denk je dat je bitterbal nu ook mag uitaankleden?quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor US
Te laat.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was niet echt alsof je een keus had
Ik zou gaan voor een hele dure spijkerbroek (prima onderstel) en een goedkoop zwart dun shirtjequote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat je bitterbal nu ook mag uitaankleden?
Neequote:Op maandag 20 december 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je op buienradar Novosibirsk ingevuld?
ja die zijn het toch?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
https://www.sneakerdistri(...)WEAEYASABEgJwlfD_BwE
Even de bosjes opgezocht?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nog avondwandeling gemaakt met een vriend. Was best lekker. Eerste honderd meter ging ik dood van de kou, maar na een uurtje had ik klotsende oksels van het lopen
Heb je al die kilo pindarotsjes bij de AH gekocht?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nog avondwandeling gemaakt met een vriend. Was best lekker. Eerste honderd meter ging ik dood van de kou, maar na een uurtje had ik klotsende oksels van het lopen
Goede aanwinst voor onze scquote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft wel het porselein van de pot gescheten dus ik heb nu even alle deuren en ramen openstaan.
Nee zag ze gister wel staan, maar hij stond in een of andere aanbiedingenbak dus wist niet wat het kostte.quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al die kilo pindarotsjes bij de AH gekocht?
Valt Ede hieronder??quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
GGD Gelderland-Midden: toenemende agressie op priklocaties
Medewerkers van de GGD Gelderland-Midden hebben te maken met toenemende agressie op locaties waar boosterprikken worden gezet. Dat zegt een woordvoerder van de GGD Gelderland-Midden tegen Omroep Gelderland.
Mensen die zonder afspraak voor een boosterprik naar een priklocatie gaan, laten zich volgens de woordvoerder niet zomaar wegsturen. "Ze willen die booster. Als wij dan uitleggen dat dat zonder afspraak niet kan, nemen ze daar geen genoegen mee." Tot fysiek geweld is het volgens de woordvoerder nog niet gekomen.
Op alle locaties van de GGD Gelderland-Midden is het druk met mensen die een booster willen. "Het is alle hens aan dek om iedereen zo snel mogelijk te vaccineren", zegt de woordvoerder. "Om dit goed te laten verlopen is het maken van een afspraak absoluut nodig. Wij weten dan voor hoeveel mensen er een vaccin moet zijn en de doorloop gaat dan sneller."
Beveiligers zijn al aanwezig op de verschillende locaties. Extra inzet is volgens de woordvoerder niet nodig.
nu agressie omdat men wel een vaccinatie wil
goed zoquote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, ik begin ze mooi te vinden, ergens.
Technisch gezien wel, maar gezien alle Mongolen hier zou je denken dat er niet zoveel vraag naar is.quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Valt Ede hieronder??
@:CherryLips
quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft wel het porselein van de pot gescheten dus ik heb nu even alle deuren en ramen openstaan.
Heeft Dzjengis toch nog een beetje invloed dusquote:Op maandag 20 december 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar gezien alle Mongolen hier zou je denken dat er niet zoveel vraag naar is.
8.99quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zag ze gister wel staan, maar hij stond in een of andere aanbiedingenbak dus wist niet wat het kostte.
Romantische date welquote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer gaan jullie samenwonen?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg nog aan hem wat hielp tegen die stank. Hij zei "een kaarsje aansteken" maar ik ben niet religieus dus weet niet of bidden gaat helpen.
Lawinepijl in de pot kan ook helpenquote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg nog aan hem wat hielp tegen die stank. Hij zei "een kaarsje aansteken" maar ik ben niet religieus dus weet niet of bidden gaat helpen.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Alles beter dan dit.quote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lawinepijl in de pot kan ook helpen
Misschien is die wel afgegaan.quote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lawinepijl in de pot kan ook helpen
Jezus, kon hij niet gewoon even thuis gaan zitten gieren?quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Combinatie van wandelen en kou stimuleert het darmstelsel bij sommigen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, kon hij niet gewoon even thuis gaan zitten gieren?
Dan had het wel naar kruitdampen geroken die je aan oud&nieuw doen denkenquote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is die wel afgegaan.
Was wel een hele charmante avond zo te horenquote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Hij had het erover dat champignons niet worden verteerd en toen zei ik dat ik dat met maīs had, en toen dacht ie dat ik een hele maīskolf had uitgescheten.
Dit doet me eerder aan een uitbraak van noro in een verpleegtehuis denken.quote:Op maandag 20 december 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had het wel naar kruitdampen geroken die je aan oud&nieuw doen denken
Match made in heaven. Hoelang zijn jullie al aan het daten?quote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Hij had het erover dat champignons niet worden verteerd en toen zei ik dat ik dat met maīs had, en toen dacht ie dat ik een hele maīskolf had uitgescheten.
Nee joh, ik ken hem al dertig jaar en hij valt op kerels.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een date dan? Vind ik niks voor jou joh.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Combinatie van wandelen en kou stimuleert het darmstelsel bij sommigen.
Dat zei ik ook. Zat al te bedenken waar ik enorm van ga stinken.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voortaan bij hem in de buurt gaan wandelen dan.
Stel dat ik homo zou zijn en je gooit je benen wijd dan zou ik het ineens niet meer zijn hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken hem al dertig jaar en hij valt op kerels.
Paar kilo brie in zijn badkamerkastje verstoppen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Zat al te bedenken waar ik enorm van ga stinken.
Nee joh, garnalen of zoquote:Op maandag 20 december 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar kilo brie in zijn badkamerkastje verstoppen.
O ja, goeie! Emmertje haring in de stortbak.quote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh, garnalen of zo
Bedorven vis is niet te harden
Of in de doucherailquote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, goeie! Emmertje haring in de stortbak.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil voor jou een spijkerbroek en een zwart shirtje kopen.
Je vindt een post van US verbazendquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat over allerlei viezigheid en dan ligt het weer aan jou.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat ik homo zou zijn en je gooit je benen wijd dan zou ik het ineens niet meer zijn hoor.
Ui, prei, bruine bonen en spruitjesquote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
O ik zat meer te bedenken waar ik van zou gaan ruften.
Rood vlees krijg ik vieze windjes van.quote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
O ik zat meer te bedenken waar ik van zou gaan ruften.
nee jij snackquote:
Ja dit welquote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil voor jou een spijkerbroek en een zwart shirtje kopen.
Ik wil er ook wel een eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe spijkerbroek is nooit weg.
Nee wegen worden meestal van asfalt of beton gemaakt, niet van spijkerbroekquote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
man man manquote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wegen worden meestal van asfalt of beton gemaakt, niet van spijkerbroek
Dat ben ik jaquote:
Heb je een lekker kontje?quote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een eigenlijk.
Zo eentje die als ze in slowmotion van je wegrent je een leven lang bij blijft, zoals zijquote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
*gooit bitterbal op het vuur..
bacon
Men zegt van wel.quote:Op maandag 20 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een lekker kontje?
Ik vraag dit voor Uitstraling.
Nutsj nutsjquote:
Ja dit weet ik wel zeker, hij is zoquote:Op maandag 20 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een lekker kontje?
Ik vraag dit voor Uitstraling.
Ik word gelijk melancholischquote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die als ze in slowmotion van je wegrent je een leven lang bij blijft, zoals zij![]()
👀quote:
Ik stuur mijn maten even door in een DM.quote:Op maandag 20 december 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit weet ik wel zeker, hij is zo
Klinkt gewoon door in zijn posts he?quote:Op maandag 20 december 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit weet ik wel zeker, hij is zo
quote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb voor vrouwen aantrekkelijke schouderbladen hoor ik altijd en dan vooral van de voorkant die botten, veel vrouwen vinden dat mooi die borstkas en ook waar mijn buik overgaat naar beneden naar mijn kruis vinden ze vaak mooie lijnen hebben naar ik weet niet hoe dat heet, nou ja dat was het wel
Leuke knappe vlotte vriend om erbij te hebben hoorquote:Op maandag 20 december 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt gewoon door in zijn posts he?
quote:
Ik heb gewoon een enigszins aardige persoonlijkheidquote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb voor vrouwen aantrekkelijke schouderbladen hoor ik altijd en dan vooral van de voorkant die botten, veel vrouwen vinden dat mooi die borstkas en ook waar mijn buik overgaat naar beneden naar mijn kruis vinden ze vaak mooie lijnen hebben naar ik weet niet hoe dat heet, nou ja dat was het wel
Pics van je schouderbladenquote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je het expres zo schrijft en niet dat je denkt dat het zo hoort
Jij bent meer van de lieve mannen toch?quote:Op maandag 20 december 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics van je schouderbladen
Goeie V-lijn ja?quote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
We zijn blij met hem in deze scquote:Op maandag 20 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke knappe vlotte vriend om erbij te hebben hoor
Je weet het maar nooitquote:
Bedoel je trouwens sleutelbeenderen ?quote:Op maandag 20 december 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent meer van de lieve mannen toch?
quote:Op maandag 20 december 2021 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens sleutelbeenderen ?
Nee, lieve mannen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens sleutelbeenderen ?
Ik probeerde een afleidingsmanoeuvrequote:
Poahquote:Op maandag 20 december 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb lekker titanium pinnen door mijn schouders heen
Ga je een selfie postenquote:
Weet ik.quote:Op maandag 20 december 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeerde een afleidingsmanoeuvre
Ik kan met mijn schouders een hele symfonie spelen met gekraakquote:Op maandag 20 december 2021 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik mijn nek ronddraai dan hoor ik altijd 1 knak en dan ben ik super soepel, maar ik weer niet of dit de bedoeling is
En nee, geen duiveluitdrijving
quote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Zullen we allemaal een selfie posten en dat vies eerlijk zijn?
👀quote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat doet de bezoekcijfers van deze sc geen goed
Ik heb geen selfiesquote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Nee, dan moeten we allemaal een extra sessie bij de psychquote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Wat is vies eerlijk?quote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
Zullen we allemaal een selfie posten en dan vies eerlijk zijn?
Krakende wagens gaan het langste mee of zoquote:Op maandag 20 december 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan met mijn schouders een hele symfonie spelen met gekraak
Nu klink je precies als mijn fysioquote:Op maandag 20 december 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krakende wagens gaan het langste mee of zo
Nou dat je mag zeggen, ha jij hebt rare enge ogen of die kin zou ik nog niet op mijn kont hebben willen groeien.quote:
Dan kunnen we net zo goed de webcam aanzwengelen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je mag zeggen, ha jij hebt rare enge ogen of die kin zou ik nog niet op mijn kont hebben willen groeien.
Of compleet lief dat mag ook.
Ik klink als iedereen, dit hoor ik veel te vaakquote:
Zullen we een Foqueville online nieuwjaarsborrel organiseren? Kunnen we ook meteen de Foqueville Awards van dit jaar uitdelen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed de webcam aanzwengelen.
*trekt bitterbalpak uit de kast*quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we een Foqueville online nieuwjaarsborrel organiseren? Kunnen we ook meteen de Foqueville Awards van dit jaar uitdelen.
Heh?quote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik klink als iedereen, dit hoor ik veel te vaak
Mij bestquote:Op maandag 20 december 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we een Foqueville online nieuwjaarsborrel organiseren? Kunnen we ook meteen de Foqueville Awards van dit jaar uitdelen.
Ja, bij veel dingen wat ik zeg: oh, nu klink je exact als ... ( vul in )quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een extreem prettige stem.
Schoonloe is nu wel weg. Je mag van het dak komen.quote:Op maandag 20 december 2021 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het water in mijn dakgoot is bevroren
Heeft je vriend dit jaar een ongewoon hoge "kerstbonus" gekregen?quote:Op maandag 20 december 2021 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er stopt hier net een busje en die deed geheimzinnige dingen met een schuifdeur
Denk drugs, want Brabant 😩
Blauw busje gevuld met kratten?quote:Op maandag 20 december 2021 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er stopt hier net een busje en die deed geheimzinnige dingen met een schuifdeur
Denk drugs, want Brabant 😩
Mensen vertrouwen mij vrij snel.quote:Op maandag 20 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat je net zo zoetgevooisd bent als schoonloequote:Op maandag 20 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Het was bij de buren, dus mr. 4E heeft hier niet zoveel mee te makenquote:Op maandag 20 december 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vriend dit jaar een ongewoon hoge "kerstbonus" gekregen?
quote:Op maandag 20 december 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blauw busje gevuld met kratten?
Ik sta wel in de top vijf prettigste stemmen in Nederland, weet het niet helemaal zeker maar toch is het zo.quote:Op maandag 20 december 2021 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je net zo zoetgevooisd bent als schoonloe
Die heeft nooit gerookt, maar klinkt alsof ze een kettingroker is (zware vannelle) + tering hard volume elke keer
We zijn niet doof
quote:Op maandag 20 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sta wel in de top vijf prettigste stemmen in Nederland, weet het niet helemaal zeker maar toch is het zo.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was meer gefocust op je danstechniek
Beste burgemeester ooitquote:Op maandag 20 december 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga slapen. Dromen over alle awards die ik uitgereikt krijg.
De hele nacht vragen of ze niet liever zonder pyjama slapen zeker?quote:Op maandag 20 december 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel Foksters wel niet gevraagd hebben om de wekkerradio ingesproken te hebben
quote:Op maandag 20 december 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even door de brievenbus blaffen.
Wie is hier de jury van en wie staat op nummer 1?quote:Op maandag 20 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sta wel in de top vijf prettigste stemmen in Nederland, weet het niet helemaal zeker maar toch is het zo.
Je zou het beter doen dan gemiddeld journalistquote:Op maandag 20 december 2021 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is hier de jury van en wie staat op nummer 1?
quote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zou het beter doen dan gemiddeld journalist
Veel nominaties in de wacht gesleept.quote:Op maandag 20 december 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga slapen. Dromen over alle awards die ik uitgereikt krijg.
Ja nummer een is ook weer zo blaaskakerig brallen of niet maar zal niet veel schelen, ik heb echt een hele mooie stem maar ik ben ook graag bescheiden.quote:Op maandag 20 december 2021 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is hier de jury van en wie staat op nummer 1?
quote:Op maandag 20 december 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nummer een is ook weer zo blaaskakerig brallen of niet maar zal niet veel schelen, ik heb echt een hele mooie stem maar ik ben ook graag bescheiden.
Ah, ik val weer op een mooi moment binnen zie ik.quote:Op maandag 20 december 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nummer een is ook weer zo blaaskakerig brallen of niet maar zal niet veel schelen, ik heb echt een hele mooie stem maar ik ben ook graag bescheiden.
Ja, jij bent echt heel bescheiden, met de voorkant van je schouder bladen, maar dan die bottenquote:Op maandag 20 december 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb moeite met deze visualisatie geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2021 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt heel bescheiden, met de voorkant van je schouder bladen, maar dan die botten
Hij bedoelde zijn sleutelbeenderenquote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb moeite met deze visualisatie geloof ik.
Bescheidenheid siert menig mens.quote:Op maandag 20 december 2021 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt heel bescheiden, met de voorkant van je schouder bladen, maar dan die botten
Wij zijn rijk van het leven?quote:Op maandag 20 december 2021 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook heel graag rijk.
quote:Op maandag 20 december 2021 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vlagquote:Op maandag 20 december 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert menig mens.
quote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij bedoelde zijn sleutelbeenderen
Aapquote:
Kwekvogel,quote:Op maandag 20 december 2021 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aap
Gouden ring
Lelijk ding
Jawelquote:Op maandag 20 december 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij snapt hem wel precies hč?
Meeting en werken werken werken.quote:
Volgens m'n telefoon is het -5 nuquote:Op dinsdag 21 december 2021 06:45 schreef Karzai het volgende:
1 graden vandaag, we komen dichter bij de nul
Je bent echt je ritme om aan het gooien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:47 schreef datismijnmening het volgende:
Hoewaaaa![]()
Goeiemorgen lieverds
quote:Op dinsdag 21 december 2021 07:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent echt je ritme om aan het gooien.
al gedaan, was lekkerquote:
Nee ken ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
@:CherryLips Heb je de The Flight Attendant al gezien? Is op Prime, lijkt me wel wat voor jou.
Sorry.quote:Op dinsdag 21 december 2021 07:20 schreef Karzai het volgende:
oh gadverdamme, angela de jong zit bij het ochtendnieuws
Pindarotsjes voor ontbijt?quote:
was ook lekker rustig op de weg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 07:40 schreef Karzai het volgende:
Toch nog druk in de tram, dat geeft mij voldoening dat ik niet de enige stumperd ben die naar zijn werk moet gaan
Lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2021 07:44 schreef Karzai het volgende:
Half dagje smurfen op het werk. 1 uur ben ik weer thuis
Ik heb nog genoeg. Kom maar langsquote:
Bommelding gedaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 07:51 schreef Karzai het volgende:
Geloof dat de manager vandaag een lunch wilde organiseren, gelukkig is de kantine weer dicht
+1quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net zoveel zin vandaag als een lantaarnpaal onder water.
+1quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net zoveel zin vandaag als een lantaarnpaal onder water.
Absoluut waar.quote:
vanaf nu gaat alles weer bergopquote:
Ik spring om jou.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij staat te springen en ik voel me jaren ouder vandaag
Het vriest wel jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik spring om jou.
Verder valt er weinig te springen. Al krijg ik het er mssn wel warm van....
Hij stond gepland voor januari, wordt nu een maand later. Ik zit qua timing blijkbaar precies op een modelwissel, dus wat ik besteld had, is niet meer leverbaar.quote:
Ja, morgen meteen al 3.5 uur langer licht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan we vanaf morgen weer langer licht krijgen?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, morgen meteen al 3.5 uur langer licht.
@:dr_flash
Fiesta ST-Line.quote:
Shut up, fool.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, morgen meteen al 3.5 uur langer licht.
@:dr_flash
Je mag blij zijn dat je ze nog krijgt met al dat thuiswerken. Hier zijn wel wat discussies geweest.quote:
Eh, ik moet regelmatig naar Duitsland voor werk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je ze nog krijgt met al dat thuiswerken. Hier zijn wel wat discussies geweest.
Veel andere grotere werkgevers is het ook niet vanzelfsprekend meer.
Deutschlandquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik moet regelmatig naar Duitsland voor werk.
Dat was 't idee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh leuk bakkie. Heb ik wel eens een stukje in gereden. Scheurt wel lekker
nee doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |