SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
GGD Gelderland-Midden: toenemende agressie op priklocaties
Medewerkers van de GGD Gelderland-Midden hebben te maken met toenemende agressie op locaties waar boosterprikken worden gezet. Dat zegt een woordvoerder van de GGD Gelderland-Midden tegen Omroep Gelderland.
Mensen die zonder afspraak voor een boosterprik naar een priklocatie gaan, laten zich volgens de woordvoerder niet zomaar wegsturen. "Ze willen die booster. Als wij dan uitleggen dat dat zonder afspraak niet kan, nemen ze daar geen genoegen mee." Tot fysiek geweld is het volgens de woordvoerder nog niet gekomen.
Op alle locaties van de GGD Gelderland-Midden is het druk met mensen die een booster willen. "Het is alle hens aan dek om iedereen zo snel mogelijk te vaccineren", zegt de woordvoerder. "Om dit goed te laten verlopen is het maken van een afspraak absoluut nodig. Wij weten dan voor hoeveel mensen er een vaccin moet zijn en de doorloop gaat dan sneller."
Beveiligers zijn al aanwezig op de verschillende locaties. Extra inzet is volgens de woordvoerder niet nodig.
nu agressie omdat men wel een vaccinatie wil
Freaky dus met.quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT![]()
Met of zonder hete kerstwitlof?
waarom zouden ze nog niet staanquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Als die schoenen niet staan dan gaan ze door de brievenbus van balletje
Die past dat toch niet johquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Als die schoenen niet staan dan gaan ze door de brievenbus van balletje
Denk het wel hoor, als er iemand hip is ben ik het wel.quote:Op maandag 20 december 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zouden ze nog niet staan
nou danquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, als er iemand hip is ben ik het wel.
Ja no shitquote:Op maandag 20 december 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ze binnen heb maak ik een foto
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor USquote:
het was niet echt alsof je een keus hadquote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor US
Denk je dat je bitterbal nu ook mag uitaankleden?quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor US
Te laat.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was niet echt alsof je een keus had
Ik zou gaan voor een hele dure spijkerbroek (prima onderstel) en een goedkoop zwart dun shirtjequote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat je bitterbal nu ook mag uitaankleden?
Neequote:Op maandag 20 december 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je op buienradar Novosibirsk ingevuld?
ja die zijn het toch?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
https://www.sneakerdistri(...)WEAEYASABEgJwlfD_BwE
Even de bosjes opgezocht?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nog avondwandeling gemaakt met een vriend. Was best lekker. Eerste honderd meter ging ik dood van de kou, maar na een uurtje had ik klotsende oksels van het lopen
Heb je al die kilo pindarotsjes bij de AH gekocht?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nog avondwandeling gemaakt met een vriend. Was best lekker. Eerste honderd meter ging ik dood van de kou, maar na een uurtje had ik klotsende oksels van het lopen
Goede aanwinst voor onze scquote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft wel het porselein van de pot gescheten dus ik heb nu even alle deuren en ramen openstaan.
Nee zag ze gister wel staan, maar hij stond in een of andere aanbiedingenbak dus wist niet wat het kostte.quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al die kilo pindarotsjes bij de AH gekocht?
Valt Ede hieronder??quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
GGD Gelderland-Midden: toenemende agressie op priklocaties
Medewerkers van de GGD Gelderland-Midden hebben te maken met toenemende agressie op locaties waar boosterprikken worden gezet. Dat zegt een woordvoerder van de GGD Gelderland-Midden tegen Omroep Gelderland.
Mensen die zonder afspraak voor een boosterprik naar een priklocatie gaan, laten zich volgens de woordvoerder niet zomaar wegsturen. "Ze willen die booster. Als wij dan uitleggen dat dat zonder afspraak niet kan, nemen ze daar geen genoegen mee." Tot fysiek geweld is het volgens de woordvoerder nog niet gekomen.
Op alle locaties van de GGD Gelderland-Midden is het druk met mensen die een booster willen. "Het is alle hens aan dek om iedereen zo snel mogelijk te vaccineren", zegt de woordvoerder. "Om dit goed te laten verlopen is het maken van een afspraak absoluut nodig. Wij weten dan voor hoeveel mensen er een vaccin moet zijn en de doorloop gaat dan sneller."
Beveiligers zijn al aanwezig op de verschillende locaties. Extra inzet is volgens de woordvoerder niet nodig.
nu agressie omdat men wel een vaccinatie wil
goed zoquote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, ik begin ze mooi te vinden, ergens.
Technisch gezien wel, maar gezien alle Mongolen hier zou je denken dat er niet zoveel vraag naar is.quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Valt Ede hieronder??
@:CherryLips
quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft wel het porselein van de pot gescheten dus ik heb nu even alle deuren en ramen openstaan.
Heeft Dzjengis toch nog een beetje invloed dusquote:Op maandag 20 december 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar gezien alle Mongolen hier zou je denken dat er niet zoveel vraag naar is.
8.99quote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zag ze gister wel staan, maar hij stond in een of andere aanbiedingenbak dus wist niet wat het kostte.
Romantische date welquote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer gaan jullie samenwonen?quote:Op maandag 20 december 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg nog aan hem wat hielp tegen die stank. Hij zei "een kaarsje aansteken" maar ik ben niet religieus dus weet niet of bidden gaat helpen.
Lawinepijl in de pot kan ook helpenquote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vroeg nog aan hem wat hielp tegen die stank. Hij zei "een kaarsje aansteken" maar ik ben niet religieus dus weet niet of bidden gaat helpen.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Alles beter dan dit.quote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lawinepijl in de pot kan ook helpen
Misschien is die wel afgegaan.quote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lawinepijl in de pot kan ook helpen
Jezus, kon hij niet gewoon even thuis gaan zitten gieren?quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Combinatie van wandelen en kou stimuleert het darmstelsel bij sommigen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, kon hij niet gewoon even thuis gaan zitten gieren?
Dan had het wel naar kruitdampen geroken die je aan oud&nieuw doen denkenquote:Op maandag 20 december 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is die wel afgegaan.
Was wel een hele charmante avond zo te horenquote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Hij had het erover dat champignons niet worden verteerd en toen zei ik dat ik dat met maïs had, en toen dacht ie dat ik een hele maïskolf had uitgescheten.
Dit doet me eerder aan een uitbraak van noro in een verpleegtehuis denken.quote:Op maandag 20 december 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had het wel naar kruitdampen geroken die je aan oud&nieuw doen denken
Match made in heaven. Hoelang zijn jullie al aan het daten?quote:Op maandag 20 december 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Hij had het erover dat champignons niet worden verteerd en toen zei ik dat ik dat met maïs had, en toen dacht ie dat ik een hele maïskolf had uitgescheten.
Nee joh, ik ken hem al dertig jaar en hij valt op kerels.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je een date dan? Vind ik niks voor jou joh.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Combinatie van wandelen en kou stimuleert het darmstelsel bij sommigen.
Dat zei ik ook. Zat al te bedenken waar ik enorm van ga stinken.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Voortaan bij hem in de buurt gaan wandelen dan.
Stel dat ik homo zou zijn en je gooit je benen wijd dan zou ik het ineens niet meer zijn hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken hem al dertig jaar en hij valt op kerels.
Paar kilo brie in zijn badkamerkastje verstoppen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Zat al te bedenken waar ik enorm van ga stinken.
Nee joh, garnalen of zoquote:Op maandag 20 december 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar kilo brie in zijn badkamerkastje verstoppen.
O ja, goeie! Emmertje haring in de stortbak.quote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh, garnalen of zo
Bedorven vis is niet te harden
Of in de doucherailquote:Op maandag 20 december 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, goeie! Emmertje haring in de stortbak.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil voor jou een spijkerbroek en een zwart shirtje kopen.
Je vindt een post van US verbazendquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat over allerlei viezigheid en dan ligt het weer aan jou.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat ik homo zou zijn en je gooit je benen wijd dan zou ik het ineens niet meer zijn hoor.
Ui, prei, bruine bonen en spruitjesquote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
O ik zat meer te bedenken waar ik van zou gaan ruften.
Rood vlees krijg ik vieze windjes van.quote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
O ik zat meer te bedenken waar ik van zou gaan ruften.
nee jij snackquote:
Ja dit welquote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil voor jou een spijkerbroek en een zwart shirtje kopen.
Ik wil er ook wel een eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe spijkerbroek is nooit weg.
Nee wegen worden meestal van asfalt of beton gemaakt, niet van spijkerbroekquote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
man man manquote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wegen worden meestal van asfalt of beton gemaakt, niet van spijkerbroek
Dat ben ik jaquote:
Heb je een lekker kontje?quote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een eigenlijk.
Zo eentje die als ze in slowmotion van je wegrent je een leven lang bij blijft, zoals zijquote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
*gooit bitterbal op het vuur..
bacon
Men zegt van wel.quote:Op maandag 20 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een lekker kontje?
Ik vraag dit voor Uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |