Vertel.quote:
Heb mezelf in gepakt in bed met dekensquote:Op maandag 20 december 2021 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zit iedereen nu mijn kerstcadeautje in te pakken?
Ik was even bang dat je ging vertellen dat je zwanger was.quote:
Verstuur je jezelf met bed en al naar SBE? Je verwend hem wel erg zo op deze manier....quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb mezelf in gepakt in bed met dekens
Oja, waarom dat?quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat ook maar dat is minder belangrijk.
Nee maar ben wel jarig geweest. Schakel heeft me al gefeliciteerd. Ik wacht nog op andere felicitaties.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je ging vertellen dat je zwanger was.
Ben niet gek. Blijf mooi hierquote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verstuur je jezelf met bed en al naar SBE? Je verwend hem wel erg zo op deze manier....
In het tuinhuisje?quote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben niet gek. Blijf mooi hier
Heb ik helemaal gemist.quote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar ben wel jarig geweest. Schakel heeft me al gefeliciteerd. Ik wacht nog op andere felicitaties.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar ben wel jarig geweest. Schakel heeft me al gefeliciteerd. Ik wacht nog op andere felicitaties.
En ik .....quote:
wut, ik heb dit helemaal gemistquote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, dit moet alsnog gevierd worden. Waar zijn de kettingzagen?quote:
Die liggen in de schuurquote:Op maandag 20 december 2021 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dit moet alsnog gevierd worden. Waar zijn de kettingzagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |