Ja, ik doe dat liever onder de baas zijn tijd terwijl ik betaald krijgquote:
als je moetquote:Op maandag 20 december 2021 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat liever onder de baas zijn tijd terwijl ik betaald krijg
Maar nu lever ik vrije tijd voor inquote:
dan hou je het opquote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nu lever ik vrije tijd voor in
dan moet je je lichaam maar trainen om volgens dienstregeling te poepenquote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nu lever ik vrije tijd voor in
ze had een beetje nare tandenquote:Op maandag 20 december 2021 20:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Is een zwangere vrouw met een lat relatie. Heeft best een groot wensenlijstje voor tiny house
Dat ga ik ook doen zodat mijn collega's morgenvroeg lekker van de geur mee kunnen genietenquote:
Is mij zo niet opgevallenquote:Op maandag 20 december 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had een beetje nare tanden
of zag ik dat verkeerd
Blijkt wel weer jaquote:
okquote:Op maandag 20 december 2021 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen
Ik zeker wel hou wel van klein en knusquote:Op maandag 20 december 2021 21:18 schreef greysbones het volgende:
Zou je in een tiny house kunnen wonen @:MrsLoveable?
ik zou helemaal gek wordenquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zeker wel hou wel van klein en knus
Een soort geborgenheid gevoel zeg maar
Badeendjes zijn ook wel klein en knus.quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zeker wel hou wel van klein en knus
Een soort geborgenheid gevoel zeg maar
Jij woont liever grootquote:
Heb je hem ook weerquote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn ook wel klein en knus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Past daar een tiny house?quote:
Ik heb ook tiny housjes.quote:
Jij ook in een tiny housequote:
Bij je treinbaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |