Zegt wie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:42 schreef Werkperd het volgende:
Bitter maar wel de realiteit want de realiteit is dat de fundamenten van de Turkse economie ijzersterk zijn.
Alleen starten met voorkennis aub. Als je geen verstand van zaken hebt zou ik er echt niet aan beginnen. Dit is niet hetzelfde als beleggen in gewone aandelen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken! Zo’n account aanmaken zal ook wel weer even duren.. Die laatste zin ben ik niet zo met je eens, maar ieder zijn eigen mening hè.
Als jij in deze het begrip voorkennis als vereiste stelt, heb je duidelijk geen verstand van zaken. Handelen met voorkennis is strafbaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:02 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Alleen starten met voorkennis aub. Als je geen verstand van zaken hebt zou ik er echt niet aan beginnen. Dit is niet hetzelfde als beleggen in gewone aandelen.
Dit is natuurlijk een heel stomme vergelijking omdat je hier een onjuiste beeld van de economie schets. Het draait niet alleen om bbp per hoofd maar om diverse factoren zoals import, export, werkgelegenheid, infrastructuur, zorg en noem maar op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:55 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Turkije is qua welvaart niet eens Bulgarije voorbij.
Als je op google ' BBP Turkije' intikt krijg je deze cijfers te zien.
BBP Turkije 2020 : 8.538.00 USD
BBP Bulgarije 2020 : 9.975.00 USD
BBP Griekenland 2020 : 17.676,00 USD
Even ter vergelijking in Nederland lag dit percentage in 2020 op 52.304,00 USD
Kort samengevat: Turkije is anno 2021 nog steeds een ontwikkelingsland, net zoals Egypte en Marokko dat zijn.
Dat weet ik alleen heb ik het niet daarover maar over de functies en verliezen die je kan lijden bij het handelen op forex.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als jij in deze het begrip voorkennis als vereiste stelt, heb je duidelijk geen verstand van zaken. Handelen met voorkennis is strafbaar
Maar vertel eens, waar haal jij vandaan dat de Turkse economie zo gezond is?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een heel stomme vergelijking omdat je hier een onjuiste beeld van de economie schets. Het draait niet alleen om bbp per hoofd maar om diverse factoren zoals import, export, werkgelegenheid, infrastructuur, zorg en noem maar op.
Turkije met Bulgarije vergelijken, hoe haal je het door je hoofd man
Geweldige niveau weer hier op fok.
Zoals ik zei, het begrip voorkennis gebruiken laat zien dat jij niet echt ter zaken kundig bent.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat weet ik alleen heb ik het niet daarover maar over de functies en verliezen die je kan lijden bij het handelen op forex.
en weer roep je maar wat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:12 schreef Werkperd het volgende:
Turkish Industry and Business Association oftewel de bloedzuigers van Turkije doen ondanks hun zware verliezen er alles aan om hun $$$'s niet te verkopen. Haha, je ziet duidelijk in de koers hoe ze het proberen te manipuleren en de weg omhoog te vinden. Mooi niet.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
HOEZO 1 SPOOKRIJDER??? HONDERDEN!!!!
![]()
![]()
Je kunt beter naar koopkrachtpariteit kijken en dan staat Turkije iets boven Bulgarije:quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:55 schreef BMW1993 het volgende:
Turkije is qua welvaart niet eens Bulgarije voorbij.
De Erdogan-gezinde staatsmedia.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar vertel eens, waar haal jij vandaan dat de Turkse economie zo gezond is?
Bloedzuigers proberen het vol te houden maar mensen blijven hun $ inwisselen voor TL. Vraag naar $ blijft zakken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sinds vanmorgen vroeg is de Lira alweer 1,1 cent gezakt. Van 0,079 naar 0,068, das 14%
Wat een paniek reactie dit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Klopt, hij is een charlatan, omdat hij nooit rente zal afschaffen, hij haalt alleen de islam erbij zodra het goed uitkomt. De islam dient zijn macht, in plaats van andersom, dat hij zijn macht gebruikt om de islam te dienen.
AKP is geen islamitische partij, ze beschrijven zichzelf heel anders:
Unlike its predecessors, the AKP did not centre its image around an Islamic identity; indeed, its leaders underscored that it was not an Islamist party
https://www.britannica.co(...)litical-party-Turkey
Het feit dat alles stapsgewijs gebeurde tijdens het leven van de Profeet was omdat de openbaring pas na 23 jaar compleet was. Nu is dit anders, in de Koran staat dan ook: "Vandaag heb ik jullie godsdienst voor jullie vervolmaakt en heb ik Mijn gunst voor jullie volledig gemaakt en heb ik de Islam voor jullie als godsdienst gekozen"
Wat probeer jij als Erdogan-groupie nou te zeggen? Dat hij in het geniep stapsgewijs het land aan het islamiseren is? Nou gefeliciteerd, islamofoben zijn het eens met jou.
Maar ik zie dit niet zo. Ik zie een charlatan die zijn naïeve volgelingen al bijna 20 jaar voor de gek houdt. Zelfs prostitutie heeft hij niet afgeschaft, laat staan dat hij rente gaat afschaffen.
Weet je wat, ga jij maar een geniepige tiran en charlatan steunen die je voor de gek houdt (wat eigenlijk verboden is in de islam: waarom denk je dat er nadruk wordt gelegd in de Koran op tirannen zoals farao, zodat jij een lesje leert van dat verhaal en niet achter hen gaat aanhuppelen, want ze slepen jou mee naar de hel en vervolgens gaan ze zelfs afstand van hun volgelingen nemen "ze volgden ons alleen maar omdat ze zelf wicked waren, we hebben ze niet gedwongen", lol).
Ik doe hier niet aan mee, ik ben niet dom, hoe zou ik anders weten dat jij een kloon bent van @:SecretPass
Ik ben niet die freak, hij is net als jij een cheerleader van tirannieke leiders, alleen hij is fan van KSA en jij Turkije.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef BMW1993 het volgende:
Ach, binnenkort verkiezingen, dan is Erdoğan toch verleden tijd.
Nu maar hopen dat zijn rivalen het beter gaan doen, dat is in Turkije gezien het verleden ook niet zeker.
Sterker nog, laat Erdogan maar lekker zitten waar hij zit. Tot nu toe levert het verwijderen van dictators ons alleen maar meer ellende op uiteindelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef BMW1993 het volgende:
Ach, binnenkort verkiezingen, dan is Erdoğan toch verleden tijd.
Nu maar hopen dat zijn rivalen het beter gaan doen, dat is in Turkije gezien het verleden ook niet zeker.
En met het verwisselen van het poppetje verbeter je nog niet de politieke structuur die de afgelopen 10 jaar systematisch door Erdogan is uitgehold. Ik vrees dat als daar niks aan wordt verbeterd het uiteindelijk weinig zal uitmaken wie daar precies de sultan speelt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Sterker nog, laat Erdogan maar lekker zitten waar hij zit. Tot nu toe levert het verwijderen van dictators ons alleen maar meer ellende op uiteindelijk.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Sterker nog, laat Erdogan maar lekker zitten waar hij zit. Tot nu toe levert het verwijderen van dictators ons alleen maar meer ellende op uiteindelijk.
Een concurrent van Erdogan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:01 schreef Perrin het volgende:
En met het verwisselen van het poppetje verbeter je nog niet de politieke structuur die de afgelopen 10 jaar systematisch door Erdogan is uitgehold. Ik vrees dat als daar niks aan wordt verbeterd het uiteindelijk weinig zal uitmaken wie daar precies de sultan speelt.
https://dekanttekening.nl(...)-hoe-oprecht-is-dat/quote:De seculiere CHP, de partij van Turkije-oprichter Mustafa Kemal Atatürk, zegt in het reine te willen komen met het bloedige Turkse verleden. Deze grootste oppositiepartij wil minderheden, die al honderd jaar onderdrukt worden, de hand reiken. Hoe gemeend is deze verzoeningspoging?
CHP-leider Kemal Kilicdaroglu hield onlangs een opmerkelijke verzoeningstoespraak. Hij wil ‘in het reine komen’ met de oude historische wonden, gruwelijkheden waar Turkije nooit rekenschap voor heeft afgelegd of spijt voor heeft betuigd aan de slachtoffers en hun nabestaanden.
Neem de speciale vermogensbelasting uit 1942 en de pogroms van 1955, allebei gericht tegen de Joodse, Griekse en Armeense burgers van Istanbul. Of de bloedige misdaden tegen alevieten en Koerden in Maras (1978), de Diyarbakir-gevangenis (jaren tachtig), Sivas (1993) en Roboski (2011). Over de genocide op tienduizenden alevitische Koerden in Dersim in 1937-1938 liet Kilicdaroglu zich niet uit; evenmin over de Armeense Genocide van 1915, waarbij anderhalf tot twee miljoen Armeniërs het leven lieten.
Kilicdaroglu wil ook vrede stichten met de conservatieve achterban van de AKP. Die is door het kemalistische regime jarenlang achtergesteld, bijvoorbeeld via het verbod op onderwijs vanwege de hoofddoek. Gaat het hier om een oprechte poging tot verzoening? Of is het slechts een stunt voor de verkiezingen in 2023?
Daarmee komt de productie van Nutella in gevaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
Mogelijke hazelnoten tekorten;
https://www.telegraaf.nl/(...)-sla-een-voorraad-in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |