Daar is er ene verkouden op de achtergrond. Ouderwets haar neus aan het leeghalen in een papieren zakdoekje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
letten we even op @:Wantie
[ twitter ]
Jobaquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar is er ene verkouden op de achtergrond. Ouderwets haar neus aan het leeghalen in een papieren zakdoekje.
Daarom heeft Duitsland geen Corona-maatregelen..quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
letten we even op @:Wantie
[ twitter ]
John gaat voor full wappie...quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
wat is het nu
werkt wel?
werkt niet?
werkt een beetje??
weten ze het zelf nog wel
Ik wens ze heel veel plezier met hun prikfetisj.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:27 schreef Grems het volgende:
"De Jonge: aangepast vaccin mogelijk in het voorjaar beschikbaar
Demissionair minister De Jonge denkt dat er binnen afzienbare tijd een vaccinatiecampagne komt met een aangepast vaccin. Dat zei hij in het coronadebat met de Tweede Kamer.
Op dit moment werken farmaceuten aan een vaccin dat beter is opgewassen tegen de nieuwe omikronvariant van het coronavirus. "We verwachten daarover te kunnen beschikken aan het begin van het tweede kwartaal", zei De Jonge. "En ik verwacht ook dat we die dan moeten zetten."
Voor de komende jaren koopt Nederland genoeg vaccins in om alle 12-plussers twee keer paar jaar te kunnen prikken, zei De Jonge.
Verder zei de minister dat boosters ook bij het Nederlandse coronatoegangsbewijs 9 maanden geldig blijven. Eerder vandaag werd bekend dat die geldigheidsduur vanaf 1 februari geldt voor de internationale coronareispas."
Weer een "voorbarige conclusie/angst" ( maar zeker GEEN complottheorie, zo is dit ook nooit genoemd!! ) die werkelijk is geworden.
Het lijkt bij bepaalde personen wel alsof ze in een Saw-trap zitten en als ze niet op tijd een bepaald percentage van de bevolking ingespoten krijgen..quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Zelfde dealer als Hugo?
idd die mensen worden onder druk gezet/gechanteerd, kan niet anders.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Het lijkt bij bepaalde personen wel alsof ze in een Saw-trap zitten en als ze niet op tijd een bepaald percentage van de bevolking ingespoten krijgen..
kennis is diabetes verpleegkundigequote:
Geeft deze man toch een paar duimpjes omhoog in "dat andere topic"quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als er nou eens fatsoenlijk zou worden onderbouwd waarom ze ook elke paar maanden gezonde 50 minners vol willen spuiten dan zou ik er helemaal geen problemen mee hebben. Voor de risico groepen snap ik het ook wel, dan is het idd net de griep prik.
En hell, zelfs zonder die medische onderbouwing zou ik die booster halen als dat betekent dat ik weer 9 maanden normaal mag leven van pappa Rutte. Punt is alleen dat we ook dan gewoon weer eindigen met maatregelen en lockdowns. Zolang er niks aan de zorg gedaan wordt, zolang er geen acceptatie gaat komen..
Kunnen we wel een heel plan gaan bedenken om carnaval naar de zomer te verplaatsen, of om de kerstvakantie te verlengen/sectoren in winterslaap te laten gaan, maar dat is niet mijn definitie van ‘acceptatie’ of ‘leren leven met het virus’. Komt er meer op neer dat we het virus ons levens laten sturen. Een virus wat voor de grootste groepen niet enorm gevaarlijk is.
Ach ja, blijkbaar vinden we het allemaal maar prima en normaal of zo. Bijna twee jaar later, amper een steek verder, maar de nieuwste booster gaat ons wel beschermen hoor!![]()
En ja, frustrated
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Goede post. Welverdiende like gezet.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZM83WawtX/
Gommers praat nu wel heel anders dan voorheen, hij zegt iig dat vaccineren NIET helpt
Spuit 3 is nog niet achter de rug en nummer 4 wordt al aangekondigd. Je moet toch ronduit simpel zijn als je daarin meegaatquote:
ik durf het bijna niet te zeggen maar kijk op COR en je zult zien dat genoeg mensen het geen probleem vindenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Spuit 3 is nog niet achter de rug en nummer 4 wordt al aangekondigd. Je moet toch ronduit simpel zijn als je daarin meegaat
Ik loer daar wel eens af en toe en denk dan OMFG!! Ik blijf daar eigenlijk liever weg. Wellicht ook dat mensen in de loop der jaren het besef van de kracht van hun eigen immuunsysteem uit het oog zijn verloren, mede dankzij big pharma als je iets mankeert hier een pil. Kom je bij de huisarts met een kwaal dan krijg je al snel een recept mee. Mankeer je geestelijk iets dan stoppen ze je ook vol. Gezonde mensen leveren weinig op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar kijk op COR en je zult zien dat genoeg mensen het geen probleem vinden
Nja hier lees ik dat ik al 3 maanden geleden dood had moeten gaan van vaccinatie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen maar kijk op COR en je zult zien dat genoeg mensen het geen probleem vinden
eigen keusquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja hier lees ik dat ik al 3 maanden geleden dood had moeten gaan van vaccinatie.
En de mensen die prikje nummer 3 of 4 nemen kunnen op vakantie straks.
Dus tja.. keuze is dan erg lastig..
Naast wat men al die onschuldige kinderen aan doet is mijn grootste ergernis aan dit hele gebeuren dat ik steeds vaker merk dat ik mij stiekem kan verplaatsen in de gedachtegang van de regentenklasse, als je zo'n doorzichtig spelletje speelt en men gaat er zonder al te veel weerstand ( of zelfs ronduit gewillig! ) in mee - heb je dan geen gelijk gekregen? Is het dan geen vee?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijwerkingen kunnen ook pas jaren later naar boven komen. Dat je nu niets merkt wil helemaal niks zeggen. Over een tijdsbestek van 10 jaar zou je daar pas iets zinnigs over kunnen concluderen, daar is het nu nog te vroeg voor.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigen keus
ik weet niet of je er aan dood gaat
ieder moet het zelf weten
maar dat het vaccin ons niet uit de plandemie helpt moet toch wel duidelijk zijn
Nja 1 ding is zeker van het virus kan je dood gaan of in ziekenhuis belanden ook al is de kans voor redelijk fitte en vitale mensen klein.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigen keus
ik weet niet of je er aan dood gaat
ieder moet het zelf weten
maar dat het vaccin ons niet uit de plandemie helpt moet toch wel duidelijk zijn
ik mag niet jammeren als ik op de IC komquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja 1 ding is zeker van het virus kan je dood gaan of in ziekenhuis belanden ook al is de kans voor redelijk fitte en vitale mensen klein.
Er is een kans..
En tja daarna gewoon weer lekker Rop vakantie of de kroeg in bios etc etc etc..
Ik lees alleen hier dat mensen dood gaan van vaccinatie.
En hele enkele vallen waarbij de persoon al ziek was waarbij er complicaties op traden, de meeste van die vaccinaties zijn al weer gestopt..
Dus ja..
Dan snap ik het gross van de mensen wel die het doen.
Dat jij het niet doet, tja...
Jou probleem.. en gelukkig is bnw een mooie uitlaatklep.
Maar ga aub niet jammeren mocht je op de IC belanden en snakt naar lucht..
Want dat werkt op dat moment een beetje tegen.
Prima, men begon al in april 2020 en er zijn al miljoenen zo niet miljarden gevaccineerd..quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bijwerkingen kunnen ook pas jaren later naar boven komen. Dat je nu niets merkt wil helemaal niks zeggen. Over een tijdsbestek van 10 jaar zou je daar pas iets zinnigs over kunnen concluderen, daar is het nu nog te vroeg voor.
Ik denk dat je maar beter 3k zwart in huis kan sparen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
was dit hier ook niet aan de gang? zal wel toeval zijn.
Dit soort mensen bijvoorbeeld, ik zou denk ik ook kijken wat ik ze allemaal zou kunnen laten doen. Raar hoedje laten dragen? Openbare leven verbinden aan een app? Implantaatje voor het gemak? Middels carbon credits/CBDC ieder aspect van het bestaan sturen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja 1 ding is zeker van het virus kan je dood gaan of in ziekenhuis belanden ook al is de kans voor redelijk fitte en vitale mensen klein.
Er is een kans..
En hele enkele vallen waarbij de persoon al ziek was waarbij er complicaties op traden, de meeste van die vaccinaties zijn al weer gestopt..
Dus ja..
zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Prima, men begon al in april 2020 en er zijn al miljoenen zo niet miljarden gevaccineerd..
Dus zou het nu ondertussen wel zichtbaar moeten zijn.
Waarom belandt volgens mensen zoals jij iedereen met Corona altijd op de ICquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er is een kans..
Dus ja..
Oki als jij het zegt moet het wel waar zijn ik ken geen enkel geval en ik ken honderden mensen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mag niet jammeren als ik op de IC kom
dan geld een zelfde voor jou mocht je ooit te maken krijgen met vaccinatieschade
want dat is net zo echt als mensen die door Corona op de IC komen
Kan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom belandt volgens mensen zoals jij iedereen met Corona altijd op de IC
ik ken mensen met verlamming door AZquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oki als jij het zegt moet het wel waar zijn ik ken geen enkel geval en ik ken honderden mensen.
Ik ken wel gevallen van corona milde en zware vorm, en helaas ook overleden door corona..
Voor mij is deze rekensom wel makkelijk.
Maar goed jij zal wel tig mensen kennen die nu niets meer kunnen door vaccin neem ik aan..
Gros van de corona's belanden niet op de ic. Dooddoener weer dezequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er is een kans..
Dus ja..
Mja ik moet zeggen dat de antidepressiva mij echt wel een moeilijke periode begin dit jaar door heeft geholpen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik loer daar wel eens af en toe en denk dan OMFG!! Ik blijf daar eigenlijk liever weg. Wellicht ook dat mensen in de loop der jaren het besef van de kracht van hun eigen immuunsysteem uit het oog zijn verloren, mede dankzij big pharma als je iets mankeert hier een pil. Kom je bij de huisarts met een kwaal dan krijg je al snel een recept mee. Mankeer je geestelijk iets dan stoppen ze je ook vol. Gezonde mensen leveren weinig op.
Nou danquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan.
Je kan ook gewoon ziek thuis zitten of nergens last van hebben het kan allemaal.
Oh niet..quote:
je kunt het Twinklequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja ik moet zeggen dat de antidepressiva mij echt wel een moeilijke periode begin dit jaar door heeft geholpen.
Al moet ik ook zeggen dat ik voornemens ben om weer af te gaan bouwen omdat ik het gevoel heb weer sterk zat in mijn schoenen te staan om het zonder te kunnen. Gevaarlijk om te zeggen als je onder invloed van dat spul bent. Maar we gaan het proberen.
Wel typisch altijd dat de tegenstanders meer kennis hebben dan de pro's.quote:
kijk even naar de mexicaanse griepprikquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh niet..
Vertel een mijnheer de expert hoe lang is lange termijn een maand een jaar 7 jaar?
Dood gaan overkomt iedereen wel en ziek worden kan natuurlijk ook.
Maar hoe weet je 100% zeker dat dit door vaccin is..
Ik kan dood gaan als ik een pot pindakaas opvreet.
Het was meer een tip!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou danwat zit je dan over " niet klagen als je op de IC belandt snakkend naar lucht"
Je hebt al een mobiel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:15 schreef Grems het volgende:
[..]
Dit soort mensen bijvoorbeeld, ik zou denk ik ook kijken wat ik ze allemaal zou kunnen laten doen. Raar hoedje laten dragen? Openbare leven verbinden aan een app? Implantaatje voor het gemak? Middels carbon credits/CBDC ieder aspect van het bestaan sturen?
Oh nou...thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |