Sadly, veel 'pedos en verkrachters' ook slachtoffers van hetzelfde soort vreselijke praktijken zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ze nou pedo's en verkrachters als "experimentele dieren" hiervoor zouden gebruiken had ik er totaal geen probleem mee gehad
Is maar goed dat ik weet dat je een grapje maakt want "mensen" die dat doen mogen wat mij betreft de rest van hun leven door een rietje eten. Ik ben voor de herinvoering van "Oog om oog, tand om tand "quote:Op maandag 20 december 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oude mensjes van hun rollator meppen, ezy moneyz
Haha, ja je kent me wel inmiddels. Ben echt een soft potatoequote:Op maandag 20 december 2021 23:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik weet dat je een grapje maakt want "mensen" die dat doen mogen wat mij betreft de rest van hun leven door een rietje eten. Ik ben voor de herinvoering van "Oog om oog, tand om tand "
Ik snap het goed, maar 'an eye for eye makes everyone blind'.quote:Op maandag 20 december 2021 23:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik weet dat je een grapje maakt want "mensen" die dat doen mogen wat mij betreft de rest van hun leven door een rietje eten. Ik ben voor de herinvoering van "Oog om oog, tand om tand "
I really don't know if you can put it away like this. There is always a moral compass, so I think even when something like this has happened to you. There should be a sense inside yourself it's not right to inflict the same harm to others...quote:Op maandag 20 december 2021 23:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sadly, veel 'pedos en verkrachters' ook slachtoffers van hetzelfde soort vreselijke praktijken zijn.
Ik ben niet zo "vergevingsgezind" wat pedo's en verkrachters betreft...tuurlijk zitten er sad stories tussen maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Iemand zoals die Michael P. hadden ze wat mij betreft een nekschot mogen geven.quote:Op maandag 20 december 2021 23:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik snap het goed, maar 'an eye for eye makes everyone blind'.
Much of the time, it is about breaking a cycle of abuse.
En ben het hier dus wel mee eens, er blijft altijd iets als een geweten. Heb je die niet dan is het wat mij betreft ook einde oefening en hoor je niet in een samenleving thuis.quote:Op maandag 20 december 2021 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo "vergevingsgezind" wat pedo's en verkrachters betreft...tuurlijk zitten er sad stories tussen maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Iemand zoals die Michael P. hadden ze wat mij betreft een nekschot mogen geven.
I'm not 'putting anything away' and I'm not condoning anything.quote:Op maandag 20 december 2021 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I really don't know if you can put it away like this. There is always a moral compass, so I think even when something like this has happened to you. There should be a sense inside yourself it's not right to inflict the same harm to others...
It's a difficult question, and maybe this is not the topic to discuss it,
Yes, and I understand it is a very emotive subject and very sadly, the fact remains that some messed up people are often likely to commit some messed up crimes.quote:Op maandag 20 december 2021 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo "vergevingsgezind" wat pedo's en verkrachters betreft...tuurlijk zitten er sad stories tussen maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Iemand zoals die Michael P. hadden ze wat mij betreft een nekschot mogen geven.
Dus je post een filmpje.. wat de draak steekt met wappies.. in het wappie gedeelte van FOK?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 01:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus je post een filmpje.. wat de draak steekt met wappies.. in het wappie gedeelte van FOK?
Laten we het er maar op houden dat we niet hetzelfde soort humor hebben.quote:
Of de doodquote:
Of elke (booster) prik stáát voor 1 van de 9 cirkels van de helquote:Op dinsdag 21 december 2021 03:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
En anders de turbo booster, of is dat hetzelfde als de dood
De hongerige Ruiter zit er nog tussenquote:
Van mij mogen ze allemaal in een badje met zuurquote:Op maandag 20 december 2021 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zie het andersquote:Op dinsdag 21 december 2021 01:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus je post een filmpje.. wat de draak steekt met wappies.. in het wappie gedeelte van FOK?
Leuk om daar even te lezen, hoe al die provaxxers hoog van de toren blazen, en de schuld leggen bij de antivaxxers die het Woord van het Jaar gesaboteerd hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 07:43 schreef _I het volgende:
https://www.nu.nl/enterta(...)2021.html?redirect=1
Prikspijt is het woord van het jaar.
Had toch niemand last van!? Meer barsten!
En grappig is dat antivaxxers dat zelf ook doen. We noemen polarisatie. En het probleem blijft wel dat ativaxxers denken op basis van nep nieuws en desinformatie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Leuk om daar even te lezen, hoe al die provaxxers hoog van de toren blazen, en de schuld leggen bij de antivaxxers die het Woord van het Jaar gesaboteerd hebben.
Hij loopt gewoon te trollen die Hugo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:05 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Kan iemand deze man zijn Twitter account afpakken..
de slogans worden met de dag slechter
Ga jij eens minder lijm snuiven joh.quote:Op dinsdag 21 december 2021 01:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:39 schreef _I het volgende:
Vandaag om 12:00 debat en rond 9:30 mogen Jaap en Ernst de kamer informeren.
volgen mij hebben de 'antivaxxers' nu al meerdere malen aangetoond dat het allemaal niet kloptquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
En grappig is dat antivaxxers dat zelf ook doen. We noemen polarisatie. En het probleem blijft wel dat ativaxxers denken op basis van nep nieuws en desinformatie.
Gevoelig puntje voor Hugoquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
Voor de verandering zegt Hugo eens zinnige dingen.
Dat wat niet kloptquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgen mij hebben de 'antivaxxers' nu al meerdere malen aangetoond dat het allemaal niet klopt
maar lekker volhouden
ook jij komt er ooit nog welquote:
Anderhalve week en iedereen of dood of genezen. Problem solvedquote:
ben je aan het luisteren?quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:39 schreef _I het volgende:
Vandaag om 12:00 debat en rond 9:30 mogen Jaap en Ernst de kamer informeren.
Feitelijk nieuws en statistieken zijn geen desinfo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
En grappig is dat antivaxxers dat zelf ook doen. We noemen polarisatie. En het probleem blijft wel dat ativaxxers denken op basis van nep nieuws en desinformatie.
Klopt. Maar veel info rond corona in de sociale media zeker wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Feitelijk nieuws en statistieken zijn geen desinfo.
Veel info in de MSM zekerquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt. Maar veel info rond corona in de sociale media zeker wel.
Kom daar nooit en heb Nieuws en interesses uit staan. Mede omdat die altijd naar de edge browser wijzen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |