quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2021 20:12:13 ]
Meer moslims.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef DKUp het volgende:
In Amsterdam, Utrecht en Den Haag is het minder geaccepteerd dan in Groningen?
Wat?
De meeste mensen denken vast “succes ermee”.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef DKUp het volgende:
Wat?
Je moet hem heel bijzonder vindenquote:Op maandag 20 december 2021 20:15 schreef Fosive het volgende:
Op je 40e nog beginnen over "studenten" en "splitten"
Spaar dan vooraf die 30 euro
Ik denk dat hen zich versprak.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef DKUp het volgende:
Wat?
Had die nog ballen?quote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
ik zeg wel, je hebt wel ballen zo groot als tennisballen als je met lippenstift een stoppelbaard en een jurk over straat durft te gaan.
je kan ze "tucking" je mag zelf googlen wat dat betekent.quote:
Ja nog wel.quote:
Hear hear…quote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
ik zeg wel, je hebt wel ballen zo groot als tennisballen als je met lippenstift een stoppelbaard en een jurk over straat durft te gaan.
Ik moet er wel even van bijkomen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:18 schreef christmastsunami het volgende:
nou dat had ik niet verwacht, was tv op eens weer leuk
veel plezier, arrividechiquote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga nieuw seizoen gomorra kijken, tot morgen allemaal
Goede tip. Ik nu ook.quote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga nieuw seizoen gomorra kijken, tot morgen allemaal
Ben geen gamerquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker met je switch ‘spelen’ @:Nine.
Maar je speelt ook met je switch.quote:
Ik las blowdatequote:Op dinsdag 21 december 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
Ik heb ook wel eens een bowldate gehad, was de tweede date met die dame.
quote:
Kappen nouquote:
Er gaan toch van die schema’s rond. Van Fok!kers die Fok!kers hebben gedaan. Jij zit straks ook in zo’n schemaquote:
OF hij liegt OF het is een tic.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:37 schreef XSbig het volgende:
Waarom knippert die man in rode trui zoveel.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:36 schreef Fosive het volgende:
Mwah, daar stel ik me een oversized hoodie en slobberbroek bij voor
Ben nog aan het bijkomen van gisterquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:37 schreef tja77 het volgende:
Deze aflevering kan wel wat tranny’s gebruiken.
Dat jurkje deed het hemquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent ECHT een vrouw naar mijn hart….
Zitten er mensen van dit topic ook in zo’n schema?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er gaan toch van die schema’s rond. Van Fok!kers die Fok!kers hebben gedaan. Jij zit straks ook in zo’n schema
Ja, Boe's 'wie doet wie' lijstje. Daar ben ik altijd hendig sjiek uit weten te blijvenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaan toch van die schema’s rond. Van Fok!kers die Fok!kers hebben gedaan. Jij zit straks ook in zo’n schema
Hoe weet je toch elke dag de grens van goedkoop te rakenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat je geen slipje droeg, jij weet me te raken.
Ja en we weten hoe dat komt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, Boe's 'wie doet wie' lijstje. Daar ben ik altijd hendig sjiek uit weten te blijven
Dat krijg ik echt elke dag te horen door mensen om me heen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe weet je toch elke dag elke dag de grens van goedkoop te raken
Geen idee. Misschien kunnen ze zichzelf melden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zitten er mensen van dit topic ook in zo’n schema?
Ik hoopte dat dit een online dingetje wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat krijg ik echt elke dag te horen door mensen om me heen.
Dat was het ook, maar ik kan heel overtuigend en treffend dingen brengen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat dit een online dingetje was
Niet herkenbaar gelukkig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Wel snel zeg, binnen twee jaar. Bij de meeste mannen duurt dat een jaar of dertig.
ik zie een snor, ik weet niet hoor.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:47 schreef Caland het volgende:
Al 4 jaar dood en moet nog steeds de as krijgen
Wist niet dat crematoria ook al aan slow cooking deden tegenwoordig
Even lekker met je vingertje langs haar lies om dat zweet te gebruiken als bedorven eierdip.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je niet kapot moe elke dag als je zo dik bent? Ik zou echt gek worden.
Hapjespanseksueelquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Ze is panseksueel, zouden we de volgende trans persoon krijgen?
lunteren denk ikquote:
West-Fries.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
Wtf is dit voor [quote][b]Op
[..]
Limburgs
Hoorde ik daarstraks niet iets over Nijmegen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Al lang niks uit het Oosten he @:DKUp
Tijd voor een quota?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Al lang niks uit het Oosten he @:DKUp
Allemaal één pot nat. Skippen dus.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoorde ik daarstraks niet iets over Nijmegen?
De jeugd van tegenwoordig hèquote:
Beetje de jonge homo mooiboy spelenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
‘Ambtelijk secretaris’
Toeters wat geil ook weer
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oké. We gaan collectief leuk reageren op de kandidaten.
quote:
Ik zit te kijken maar hoe danquote:
Klopt, die gaan over het algemeen bijna alleen maar voor een nachtje scharen/kontenbonkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel leuk zijn als dit een match is.
Maar een gay match is nog zeldzamer dan een hetero succes
Die is net iets minder awkwardquote:
Met z’n switch spelen want vanuit hem zal er weinig gebeurenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
en wat ga je doen dan met een echtte man, anita?
Verdomme Rickiequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:00 schreef Rickocum het volgende:
Kan hij niet beter een mondkap dragen?
Godver 😂😂quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
hij heeft een onderkaak operatie nodig
ben je sarcastisch?quote:
Nee. Een half uur luisteren naar twee tranny’s, niet m’n dingquote:
ik lag op de grond te gieren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Een half uur luisteren naar twee tranny’s, niet m’n ding
Ik vond het alleen awkward en ranzig. Zal wel een ding van mannen zijn om er gewoon om te lachen.quote:
Eigenlijk voel ik me er helemaal niet goed bij dat ik hier gister om moest lachen, omdat het gewoon een lieve vrouw was waar geen kwaad in zatquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:08 schreef DKUp het volgende:
Draaiuh
Worruh
Afvalluh
BRABANTED
Bourgondisch
JOODED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |