quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2021 20:12:13 ]
Meer moslims.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef DKUp het volgende:
In Amsterdam, Utrecht en Den Haag is het minder geaccepteerd dan in Groningen?
Wat?
De meeste mensen denken vast “succes ermee”.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef DKUp het volgende:
Wat?
Je moet hem heel bijzonder vindenquote:Op maandag 20 december 2021 20:15 schreef Fosive het volgende:
Op je 40e nog beginnen over "studenten" en "splitten"
Spaar dan vooraf die 30 euro
Ik denk dat hen zich versprak.quote:Op maandag 20 december 2021 20:13 schreef DKUp het volgende:
Wat?
Had die nog ballen?quote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
ik zeg wel, je hebt wel ballen zo groot als tennisballen als je met lippenstift een stoppelbaard en een jurk over straat durft te gaan.
je kan ze "tucking" je mag zelf googlen wat dat betekent.quote:
Ja nog wel.quote:
Hear hear…quote:Op maandag 20 december 2021 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
ik zeg wel, je hebt wel ballen zo groot als tennisballen als je met lippenstift een stoppelbaard en een jurk over straat durft te gaan.
Ik moet er wel even van bijkomen.quote:Op maandag 20 december 2021 20:18 schreef christmastsunami het volgende:
nou dat had ik niet verwacht, was tv op eens weer leuk
veel plezier, arrividechiquote:Op maandag 20 december 2021 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
ik ga nieuw seizoen gomorra kijken, tot morgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |