1u 2min geeft google maps aan.....quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is van mijn kant uit ook 50 minuten enkele reis
Ik reed altijd heel snel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:15 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
1u 2min geeft google maps aan.....
Echt waar hoor. Nou ja, vrij snel. Ik reed het twee keer per week, 2 jaar lang. In een dikke Range Roverquote:
Avond lieve Poppel_God.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk nu The Karate Kid (RTL7)
Praadje Godinquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Poppel_God.Is die nu nog bezig of zijn dat meerdere afleveringen achter elkaar want ik zag daar vanmiddag ook al iets van gezien.
Mooi op tijd die kaasfondue testquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:32 schreef monkyyy het volgende:
Zometeen Kassa met een kaasfondue test, maar eerst even aandachtig naar SBS 6 kijken
Gaat het dit jaar nog lukken met je nieuwe Teslaquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Plastic rotzooi van Aliexpress, mooi om de haard mee aan te steken.
Ja, nog 6 nachtjes slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gaat het dit jaar nog lukken met je nieuwe Tesla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |