Wat erg dat dat weer moet. Vaak denken mensen dat leraren net zoveel vrij hebben als de kinderen maar meestal moeten ze in de vakanties van alles voorbereiden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:11 schreef Ole het volgende:
Paar jaar niet vrij geweest met kerst. Vond ik niet erg hoor. Heb er niet zoveel mee. Maar in onderwijs ben je er wel aan toe. zeker nu we ineens sinds deze week weer online moeten. Gaf hoop stress maar er waren gelukkig allemaal cursussen deze week.
En voor de mensen die denken dat ik lekker 2 weken vakantie heb. Forget it. Kan de helft van mijn 'vakantie' besteden aan voorbereiding lessen van na de vakantie.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:19 schreef StephanL het volgende:
@:WcPot. Die friese koekjes zijn idd lekkerBij de eerste hap deed het mij denken aan taai taai qua smaak, maar is lang geleden dat ik dat geproefd heb dus kan er naast zitten. Beetje anijs achtig qua smaak
Heb je gewoon oude meuk wat over was van de Sinterklaas gekregenquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:19 schreef StephanL het volgende:
@:WcPot. Die friese koekjes zijn idd lekkerBij de eerste hap deed het mij denken aan taai taai qua smaak, maar is lang geleden dat ik dat geproefd heb dus kan er naast zitten. Beetje anijs achtig qua smaak
Hahaquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb je gewoon oude meuk wat over was van de Sinterklaas gekregen. In taaitaai zit inderdaad anijs
![]()
Taaitaai lijkt qua smaak veel op speculaas; er zit echter ook een anijssmaak aan. Het product is echter zolang het vers is niet bros zoals speculaas, maar letterlijk "taai". Om er een hap van te eten is zelfs enige trekkracht nodig. Taaitaai wordt meestal in de vorm van figuren gebakken.
Dat is het belangrijkste. Ik vind anijs heerlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hahahet zijn best harde koekjes. Meer speculaas dan taai taai, wel lekker
Haha die ken ik. Te gekke dingen vind ik dat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:49 schreef Drass het volgende:
In een gekke bui voeten maskers gebruikt om lekker te scrubben. Na 4 dagen lopen de vellen eraf en lijkt het net of mijn schaduw naast mij loopt na iedere stap 😅
Voor jou ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:03 schreef Groepfunder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fijne Kerstdagen.
Kleine gidsquote:Op zaterdag 25 december 2021 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
19.00; Border Security VER
19.04; Kassa NPO1
20.20; Chateau Planckaert BE1
Amusement;
20.00; All you need is love RTL4
Filmtip;
21.49; De beentjes van Sint-Hildegard NPO1 https://www.tvgids.nl/fil(...)hanna-van-der-steege
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Typefouten onder voorbehoud.
Thanxquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
@:Snowsquall , vanavond Chateau Planckaert ipv morgen.
Avond allerliefste.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:00 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Net weer thuis van familiebezoek
Nee, ik ben ten zuiden vd grote rivieren gebleven....Veldhoven..50min enkele reis.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste.Weer zo'n wereldreis gemaakt of was het nu dichterbij?
Dat is van mijn kant uit ook 50 minuten enkele reisquote:Op zaterdag 25 december 2021 18:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, ik ben ten zuiden vd grote rivieren gebleven....Veldhoven..50min enkele reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |