quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was net in het nieuws dat Antwerpen vol is door de Nederlanders die daar gaan voor vermaak.
Hoorde het vanmorgen al op de radio. Dat er al files waren onderweg naar Antwerpenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was net in het nieuws dat Antwerpen vol is door de Nederlanders die daar gaan voor vermaak.
Wat hoorde jij op de radio? Het was weer flink aanschuiven op E19. Camion met panne op de pechstrook. En één rijstrook gesperd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Hoorde het vanmorgen al op de radio. Dat er al files waren onderweg naar Antwerpen
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Goed nieuws vandaag; 4e kuur gehad en de uitslag vd pet/ct-scan was beter dan verwacht, ziekte voor de helft teruggedrongen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Goed nieuws vandaag; 4e kuur gehad en de uitslag vd pet/ct-scan was beter dan verwacht, ziekte voor de helft teruggedrongen![]()
![]()
Ohhhh wow,quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
![]()
Nee. A58 richting Tilburg/Breda onderweg naar D'Anvers.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat hoorde jij op de radio? Het was weer flink aanschuiven op E19. Camion met panne op de pechstrook. En één rijstrook gesperd.![]()
Ja goed hè, zelfs de hematoloog was verrast van ht goede resultaat! Ik heb er dus weer meer tijd bij en ondertussen kuren we gewoon doorquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhhh wow,![]()
![]()
![]()
Wat goed zeg. Ik word er gewoon een beetje emo van. Supernieuws
Ja dat kan ik me voorstellen dat die verrast was. En jij waarschijnlijk ook want de eerste vooruitzichten waren toen niet zo goed. Heldquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:22 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja goed hè, zelfs de hematoloog was verrast! Ik heb er dus weer meer tijd bij en ondertussen kuren we gewoon door
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:51 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
![]()
Ja klopt, want dat was toen ook maar het blijft grillig..quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:23 schreef praadje het volgende:
En jij waarschijnlijk ook want de eerste vooruitzichten waren toen niet zo goed. Held
We blijven ledjes brandenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja klopt, want dat was toen ook maar het blijft grillig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |