tenzij er echt een meltdown komt wat ik niet verwacht dan pakken ze nog een punt of 42 uit die 16 wedstrijden en dat zie ik zowel PSV als Feyenoord niet doenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:37 schreef Ramboetan het volgende:
Beetje lastig om te zeggen wie er kampioen gaat worden natuurlijk aangezien er nog 16 speelrondes zijn. Geloof dat Ajax nog wel een aantal lastige uitwedstrijden krijgt, maar sta er niet van te kijken als die redelijk eenvoudig worden gewonnen.
Ok, maar gelijke spelen zijn ook niet wenselijk. En die kans is groter dan dat je tegen GAE thuis gelijk speelt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In uitwedstrijden is Ajax juist onverslaanbaar
Denk dat september 2020 (?) tegen Grunn de laatste uitnederlaag was in de Eredivisie. En in alle competities daarna enkel verloren van Liverpool in de CL
Feyenoord heeft ook geen kans weggeven en had deze wedstrijd kunnen winnen als slot een normale opstelling had gemaakt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat het elkaar niet veel ontloopt terwijl Ajax werkelijk geen kans heeft weggeven en het wel best vond allemaal.
In principe kunnen Feyenoord en psv alle wedstrijden van alle clubs die er onder staan ook winnenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
tenzij er echt een meltdown komt wat ik niet verwacht dan pakken ze nog een punt of 42 uit die 16 wedstrijden en dat zie ik zowel PSV als Feyenoord niet doen
Tja, dat is de luxe die je zelf verdiend door goed te presteren in Europa.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar ik verwacht eigenlijk dat ajax de titel weer gaat kopen door de komende weken een paar grote transfers te doen.
als ze al spelers gaan halen, Brobbey lijkt me een goeie aanvulling in de breedte maar zie ze Bergwijn of een andere dure speler niet zo snel halenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:52 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja, dat is de luxe die je zelf verdiend door goed te presteren in Europa.
Ja er is een of andere Instagrammer die deze maakt, ook al van tal van andere voetballers zoals Benzema, Asensio etc.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:03 schreef Machielovic het volgende:
Net gespot op Reddit en wilde ik dit topic toch niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
Wat moet je dan met de centen doen? Soms koop je een Antony en soms Daramy.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe kunnen Feyenoord en psv alle wedstrijden van alle clubs die er onder staan ook winnen
Maar ik verwacht eigenlijk dat ajax de titel weer gaat kopen door de komende weken een paar grote transfers te doen.
ik vind het niet zo raar hoor, ze moeten een vervanger hebben voor Haller in januari, Danilo is te licht gebleken, hij kent de club en de manier van voetballen dus kan in januari wel minuten maken en is erna een betere wissel dan Daniloquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare deal, helemaal zonder optie tot koop.
We missen Haller letterlijk maximaal 4 wedstrijden afhankelijk hoe ver hij komt. Dat hadden we ook wel met Tadic, Danilo en jeugd kunnen opvangen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het niet zo raar hoor, ze moeten een vervanger hebben voor Haller in januari, Danilo is te licht gebleken, hij kent de club en de manier van voetballen dus kan in januari wel minuten maken en is erna een betere wissel dan Danilo
daar denken ze dan toch anders over, Tadic is op links waarschijnlijk waardevoller dan in de punt en op links heb je ook geen goed alternatief voor hemquote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
We missen Haller letterlijk maximaal 4 wedstrijden afhankelijk hoe ver hij komt. Dat hadden we ook wel met Tadic, Danilo en jeugd kunnen opvangen.
een optie nu kan duurder zijn dan hem kopen in juniquote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Geen optie tot koop.Rechtsomkeert maken en wegwezen.
Kan je dan niet beter een goede linksbuiten halen of zeg ik dan iets heel vreemds.quote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar denken ze dan toch anders over, Tadic is op links waarschijnlijk waardevoller dan in de punt en op links heb je ook geen goed alternatief voor hem
In principe wel maar welke goeie linksbuiten wil achter Tadic in de pikorde zitten? Want Haller is ook maar 1 maand weg.quote:Op maandag 27 december 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een goede linksbuiten halen of zeg ik dan iets heel vreemds.
Nou precies. Als hij er nu geen klote van bakt kan je hem eigenlijk niet kopen en als hij het goed doet kan Leipzig lekker veel vragenquote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Misschien is Ajax al ver met een spits voor het nieuwe seizoen. Alvarez?quote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:03 schreef Machielovic het volgende:
Net gespot op Reddit en wilde ik dit topic toch niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |