Ze kennen hem binnen Ajax door en door en toch willen ze (Overmars en Ten Hag) hem dolgraag hebben. Dan neem ik aan dat ze zijn conditieproblemen hebben meegerekend en blijkbaar geen factor vinden om hem niet terug te halen. En alle andere factoren waardoor wij hem niets vinden of twijfelen ook.quote:Op maandag 20 december 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft dat al vanaf de jeugd, waren bij Ajax ook altijd problemen mee.
Als het alleen huur is maakt dat ook niet zoveel uit want dan zal het vooral voor de laatste minuten/ half uur zijn. En zo'n type kan Ajax wel gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze kennen hem binnen Ajax door en door en toch willen ze (Overmars en Ten Hag) hem dolgraag hebben. Dan neem ik aan dat ze zijn conditieproblemen hebben meegerekend en blijkbaar geen factor vinden om hem niet terug te halen. En alle andere factoren waardoor wij hem niets vinden of twijfelen ook.
Dan moet hij dat nu wel accepteren... want dat was juist één van de redenen waarom hij niet verlengde. Dat hij nu gecasht heeft helpt daarbij wellicht.quote:Op maandag 20 december 2021 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het alleen huur is maakt dat ook niet zoveel uit want dan zal het vooral voor de laatste minuten/ half uur zijn. En zo'n type kan Ajax wel gebruiken natuurlijk.
Moet hij wel kansen krijgen van Ten Hag en dan bedoel ik niet 20 x 10 minuten invallen.quote:Op maandag 20 december 2021 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die het goed doet gaat Ajax hem echt wel kopen denk ik.
Arika cup is nog niet afgelast toch dus voor januari heb je sowieso wel iemand nodigquote:Op maandag 20 december 2021 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het alleen huur is maakt dat ook niet zoveel uit want dan zal het vooral voor de laatste minuten/ half uur zijn. En zo'n type kan Ajax wel gebruiken natuurlijk.
Als Brobbey straks wat kools maakt zou ik hem in ieder geval een x oproepen voor NL, anders gaat Ghana er mee lopen. Daar kan die nog voor kiezen geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2021 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arika cup is nog niet afgelast toch dus voor januari heb je sowieso wel iemand nodig
Staat beetje raar beschreven, maar Ajax gaat zijn loon volledig betalenquote:Op maandag 20 december 2021 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
RB Leipzig gaat het salaris 100% doorbetalen? KOEKOEK GENOT
Volgens mij staat dat wel op de planning (om af te lasten) alleen nog niet definitief, maar als het ze daar om te doen is zou ik Brobbey niet nemen in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2021 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arika cup is nog niet afgelast toch dus voor januari heb je sowieso wel iemand nodig
Misschien een overbrugging voor die Alvarez van River Plate.quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:38 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam gaan huren zonder optie tot koop
dan heb je in januari Danilo en Tadic, vind ik niet zo raar dat ze hem erbij nemenquote:Op maandag 20 december 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat wel op de planning (om af te lasten) alleen nog niet definitief, maar als het ze daar om te doen is zou ik Brobbey niet nemen in ieder geval.
Ik ben hier ook geen fan van, zeker als je het salaris betaalt heeft het alleen maar voordelen voor de verhurende partij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:38 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam gaan huren zonder optie tot koop
denk toch dat ze Danilo wat te licht vinden en daar zit wat inquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half jaar speler huren lijkt me niet echt van meerwaarde tov Danilo...
Dat begrijp ik wel maar ik zou ook een signaal willen afgeven dat je bij Ajax er beter van af bent als jonge speler.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk toch dat ze Danilo wat te licht vinden en daar zit wat in
Ik denk dat Brobbey dat nu wel weet en je moet als club ook wat verder kijken, je staat geen straatlengte voor maar zelfs 1 punt achter halverwege dus die potjes in januari doen er echt wel toe, zeker die tegen PSV.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar ik zou ook een signaal willen afgeven dat je bij Ajax er beter van af bent als jonge speler.
Zo'n gelul altijd dit. Ajax heeft een extra spits nodig aangezien Danilo er geen klote van kan. Dus het voordeel van Ajax in dezen is dat het een extra spits heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben hier ook geen fan van, zeker als je het salaris betaalt heeft het alleen maar voordelen voor de verhurende partij.
Scheelt wel dat hij toch alleen maar back up is.
Heeft ook niks met kwaliteiten te maken. Meer met instelling.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef Ramboetan het volgende:
Snap al die kritiek op Brobbey niet. Was vorig seizoen heel erg nuttig als invaller. Heeft een aantal keer wedstrijden gered. Ben erg blij met zijn tijdelijke terugkomst.
Aan de ene kant eens, maar je mag hopen dat veel van die gasten ook onderhand eens wakker worden. Vrijwel iedereen die Ajax de afgelopen jaren heeft verlaten heeft er geen vaste basisplek voor over gehouden, behalve Frenkie en in iets mindere mate De Ligt. En dat zijn dan nog gasten die buitengewoon talent hebben, alle andere jonkies floppen overal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ook niks met kwaliteiten te maken. Meer met instelling.
Spelers die we graag houden, vertrekken, en dan met hangende pootjes terugkeren, daar heb ik niet zoveel mee.
De Ligt, De Jong en zelfs vd Beek waren wel van een andere orde dan Brobbey die net komt kijken, maar je weet nooit wat erachter zit, er wordt heel snel naar Raiola gewezen maar het is meestal de familie die zulke dingen er doorheen drukt, die heeft 15 jaar lang 5 keer in de week langs de zijlijn gestaan en vinden het dan tijd om te cashen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, maar je mag hopen dat veel van die gasten ook onderhand eens wakker worden. Vrijwel iedereen die Ajax de afgelopen jaren heeft verlaten heeft er geen vaste basisplek voor over gehouden, behalve Frenkie en in iets mindere mate De Ligt. En dat zijn dan nog gasten die buitengewoon talent hebben, alle andere jonkies floppen overal.
Hij koos, hoe naïef ook, voor een andere omgeving tegen interessante voorwaarden en hoop op meer minuten. Wat niet zo gek was gezien het feit dat Ajax in de winterstop een spits kocht van tegen de ¤30m.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:37 schreef KingRoland het volgende:
Dom van ajax om dit te doen. Brobbey gaf ajax de middelvinger en koos voor het geld en nu nemen wij hem terug? Zelfs op huurbasis moet je hem niet nemen, zo een instelling blijft bij zo een jongen
Rot op zeg
Zou best willen ruilen inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij vindt Labyad het zelf wel best zo. Lekker trainen op hoog niveau, af en toe een (oefen)wedstrijdje meepakken en wel een miljoen pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |