abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202718579
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_202718583
Meteen Blof in m'n hoofd.

Arme ik.

;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202718590
Ik ga mijn abonnement op veel van die logging mails eens opzeggen. Leuk werk zo tijdens de kerstvakantie.
pi_202718595
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:

Arme ik.

;(
Nielson.

Nou jij weer :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_202718598
quote:

Arme ik.

;(
Eerst de Beegee's en nu Blof :') Jij bloft
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_202718603
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Vergeten en vergeven en dan met een schone lei weer opnieuw beginnen.
Dat heb ik niet eens met mijn eigen moeder gedaan.

man man man. ik ken ook verder niemand die iets vergelijkbaars heeft ofzo.

quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]
blokkeren en nooit meer aan denken
had gewild dat ik dat had gekund :p
pi_202718609
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nielson.

Nou jij weer :P
Die heb ik niet standaard in m'n jukebox. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202718613
Ik ben goed in knopen doorhakken, mijn ex-vrouw zag haar vader ook al jaren niet meer, toen ik haar twee weken kende haar in de auto gezet en ondanks dat ze schril aan het piepen was langs gereden, opgelost maar ik had er later wel spijt van want die kerel bleef maar zemelen de jaren daarna en hij stonk uit zijn mondje naar oud bloemwater.
pi_202718621
quote:

Arme ik.

;(
Zou je janken, zou je vloeken?
pi_202718629
ZOU JE ZEGGEN DAT IK KLOOTZAK BEN?
pi_202718634
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja, het alternatief is dat je er toch iets mee zult moeten dan. Maar ik zou vooral eerst even rustig de tijd nemen. Tijd heelt alle wonden zeggen ze weleens. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar kwaad kan het niet :)
pi_202718636
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben goed in knopen doorhakken, mijn ex-vrouw zag haar vader ook al jaren niet meer, toen ik haar twee weken kende haar in de auto gezet en ondanks dat ze schril aan het piepen was langs gereden, opgelost maar ik had er later wel spijt van want die kerel bleef maar zemelen de jaren daarna en hij stonk uit zijn mondje naar oud bloemwater.
Ik heb hier verschillende vragen bij :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_202718637
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Dat heb ik niet eens met mijn eigen moeder gedaan.

man man man. ik ken ook verder niemand die iets vergelijkbaars heeft ofzo.
[..]
Volgens mij eerder al iets van dezelfde strekking gezegd. Je moet je afvragen waarom je het wil doen. Wil je er voor jezelf iets uithalen; of voor iemand anders.

Mijn ex-vriendin had geen contact meer met haar moeder om allerlei redenen; dat is daarna toch weer hersteld maar dat heeft wel de nodige voeten in de aarde gehad. En dat heeft ook weer zijn eigen ups en downs gehad.
pi_202718654
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja, het alternatief is dat je er toch iets mee zult moeten dan. Maar ik zou vooral eerst even rustig de tijd nemen. Tijd heelt alle wonden zeggen ze weleens. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar kwaad kan het niet :)
ja maar voel mij gewoon echt een slecht probleem en alsof het ene probleem is wat ik niet kan oplossen. lig er ook vaak wakker van
pi_202718660
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Haha omgaan met dochters van mensen die naar oud bloemwater stinken is voor losers dat weet iedereen :s)
pi_202718673
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Haha omgaan met dochters van mensen die naar oud bloemwater stinken is voor losers dat weet iedereen :s)
Zou het familie van Etto zijn geweest?
pi_202718676
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja maar voel mij gewoon echt een slecht probleem en alsof het ene probleem is wat ik niet kan oplossen. lig er ook vaak wakker van
nou misschien moet je dan eens gewoon slaande ruzie met r hebben of zo :{ Kan best opluchten.
pi_202718678
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik heb hier verschillende vragen bij :')
Ik zit er klaar voor :)
pi_202718683
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zou het familie van Etto zijn geweest?
Ja, de dochter, dat zegt ie :+
pi_202718688
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
smak smak smak [ afbeelding ]
Gone...
pi_202718696
quote:
3s.gif Op maandag 20 december 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
nou misschien moet je dan eens gewoon slaande ruzie met r hebben of zo :{ Kan best opluchten.
weet je hoe vaak ik dat al heb gehad. :{ De laatste keer heb ik haar mijn huis uit gezet
pi_202718698
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:37 schreef Flory het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
pi_202718699
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:37 schreef Flory het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D :D
pi_202718706
Hebben jullie ook de vreet- en slaapziekte?
Tap tap tap
pi_202718707
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
weet je hoe vaak ik dat al heb gehad. :{ De laatste keer heb ik haar mijn huis uit gezet
Oh is dat al een gepasseerd station, okee.

Dan laat je het gewoon bij "Sorry, geen behoefte aan, teveel gebeurd, veel plezier met de rest van je leven :W "
pi_202718711
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Volgens mij eerder al iets van dezelfde strekking gezegd. Je moet je afvragen waarom je het wil doen. Wil je er voor jezelf iets uithalen; of voor iemand anders.

Mijn ex-vriendin had geen contact meer met haar moeder om allerlei redenen; dat is daarna toch weer hersteld maar dat heeft wel de nodige voeten in de aarde gehad. En dat heeft ook weer zijn eigen ups en downs gehad.
Ja als ik haar negeer ben ik gewoon echt een slecht persoon :{

nou goed ja weet het niet
pi_202718719
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook de vreet- en slaapziekte?
Slaapziekte, check.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202718724
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
hmmm had stiefmonster geappt dat ik niet boos ben maar dat ik geen zin meer heb in wantrouwen en beschuldigen.

Stuurt ze nu dat ze op basis van wederzijds vertrouwen een nieuw begin wilt maken...

wat moet ik daar nou weer mee
Niet appen maar bellen.
Tap tap tap
pi_202718725
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh is dat al een gepasseerd station, okee.

Dan laat je het gewoon bij "Sorry, geen behoefte aan, teveel gebeurd, veel plezier met de rest van je leven :W "
denk trouwens ook dat ze het expres doet en er van geniet. een van de laatste keren had ze ook zon sneaky glimlach op haar smoel. Zon hoofd van kijk weer gelukt :D
pi_202718730
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Waarom zou je dan een slecht persoon zijn?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202718732
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Bij mijn familie heb ik soms ook dingen waar ik mezelf gewoon even uitschakel en het onderga.
pi_202718736
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik zit er klaar voor :)
Wat is Bloemwater?
En waarom is het oud?
Hoezo drinken mensen oud bloemwater?
pi_202718738
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Waarom zou je dan een slecht persoon zijn?
omdat ik haar dan alleen laat ofzo
pi_202718748
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja, nou en?

dan vind zij je misschien een slecht persoon, maar daar moet je dan niks om geven.
pi_202718750
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Bij mijn familie heb ik soms ook dingen waar ik mezelf gewoon even uitschakel en het onderga.
heb ik geprobeerd maar ze zoekt actief ruzies en confrontaties. En negeren of er over heen lullen kan niet want ze gaat door totdat je reageert

het is gewoon echt kwetsend geweest voor mij
pi_202718753
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]
denk trouwens ook dat ze het expres doet en er van geniet. een van de laatste keren had ze ook zon sneaky glimlach op haar smoel. Zon hoofd van kijk weer gelukt :D
Dan moet je daar gewoon paal en perk aan stellen zo van "En nu is het afgelopen, mij naai je niet meer, de groeten." Je hebt ook nog een bitterbal waar je voor moet zorgen :*
pi_202718755
quote:

[..]
Dat soort mensen moet je gewoon uit je leven weren :)
pi_202718756
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, nou en?

dan vind zij je misschien een slecht persoon, maar daar moet je dan niks om geven.
ja maar dat vind ik dan van mezelf ook :P
pi_202718764
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nee, dat heeft ze aan d'r eigen gedrag te danken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202718765
Ballie ik heb soort van gelijkaardig iets meegemaakt, ik wil er hier niet teveel over uitwijden en ook is iedere situatie natuurlijk weer anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
pi_202718772
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]
heb ik geprobeerd maar ze zoekt actief ruzies en confrontaties. En negeren of er over heen lullen kan niet want ze gaat door totdat je reageert

Dan gaat het ergens gewoon ophouden. Weet niet of er nog redenen zijn waarom je haar zou moeten zien.
pi_202718776
quote:

[..]

Heeft een drempel natuurlijk, maar heb je wel eens therapie geprobeerd?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202718779
quote:

[..]
Wat is er mis met "gewoon" met iemand omgaan en beseffen dat ze geestesziek is, daarmee wapen je jezelf toch tegen haar gekke uitspraken, die hoeven dan toch helemaal geen pijn te doen?

Als ik aan mijn vader vraag hoe is het? krijg ik ook terug, heb jij die visjes gezien of heb je die weer eens een keer dood laten gaan? Heh, wat zei je? Niets, ik heb zin in gras want ik ben een pony.
pi_202718780
quote:

[..]
ja maar dat vind ik dan van mezelf ook :P
Ja daar moet je dan even doorheen bijten, maar ze is zo te horen gewoon manisch manipulatief en daar ga jij aan onderdoor. Doe daar iets aan :Y

Ik dacht dat iemand hier beweerde psycholoog te zijn, maar dat zal ook wel weer een hallucinatie geweest zijn :D
pi_202718782
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:42 schreef Flory het volgende:
Ballie ik heb soort van gelijkaardig iets meegemaakt, ik wil er hier niet teveel over uitwijden en ook is iedere situatie natuurlijk weer anders.

SPOILER
O+

mja eerlijk gezegd zit ik nu beter in mijn vel dan toen ik daar nog wekelijks ging eten. Ging er met stress en angst heen en kwam meestal met woede weer terug.

maar goed laat het maar even bezinken ja.

Laatst ook kaartje gehad van mijn moeder en dat zit ook in mijn hoofd en mja soms is het wat teveel
pi_202718793
quote:
5s.gif Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wat is Bloemwater?
En waarom is het oud?
Hoezo drinken mensen oud bloemwater?
Zet eens bijvoorbeeld zonnebloemen in een vaas en laat die vervolgens drie weken staan, tot de bloemen verwelkt zijn, de zonnebloemstengels slijmerig zijn en het water troebel, ruik daarna eens aan dat water.
pi_202718801
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Heeft een drempel natuurlijk, maar heb je wel eens therapie geprobeerd?
ja vroeger als klein kind kreeg ik therapie.

Zou misschien wel moeten maar durf niet zo goed. Maar in mijn ervaring heeft mijn moeder mij als kind ook van dingen besculdigt toen ze in haar psychoses zit en nu doet mijn stiefmoeder eigenlijk hetzelfde en dan uit loyaliteit naar haar en uit respect van mijn vader heb ik het plichtsgevoel dat ik haar niet mag laten vallen maar ik vind het echt een naar persoon.

nou geod :p
pi_202718813
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zet eens bijvoorbeeld zonnebloemen in een vaas en laat die vervolgens drie weken staan, tot de bloemen verwelkt zijn, de zonnebloemstengels slijmerig zijn en het water troebel, ruik daarna eens aan dat water.
GATVERDAMMEEEEEE :r
pi_202718821
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat is er mis met "gewoon" met iemand omgaan en beseffen dat ze geestesziek is, daarmee wapen je jezelf toch tegen haar gekke uitspraken, die hoeven dan toch helemaal geen pijn te doen?

Als ik aan mijn vader vraag hoe is het? krijg ik ook terug, heb jij die visjes gezien of heb je die weer eens een keer dood laten gaan? Heh, wat zei je? Niets, ik heb zin in gras want ik ben een pony.
ja dan kan zolang die persoon zich niet tegen jou keert.

Ze denkt serieus dat ik er op uit ben samen met andere om haar leven te verzieken en daar heb ik mij een hele lang tijd tegen moeten verdedigen. Ik kwam op het punt dat ik zelfs dacht dat ze wraak zou kunnen gaan nemen over wat ik of andere andere haar zogenaamd aan zou doen.
pi_202718822
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Zou misschien wel moeten maar durf niet zo goed. Maar in mijn ervaring heeft mijn moeder mij als kind ook van dingen besculdigt toen ze in haar psychoses zit en nu doet mijn stiefmoeder eigenlijk hetzelfde en dan uit loyaliteit naar haar en uit respect van mijn vader heb ik het plichtsgevoel dat ik haar niet mag laten vallen maar ik vind het echt een naar persoon.

Dat soort factoren moet je gewoon wegsaneren uit je leven. Het levert niets op en je lijdt er zelf alleen maar schade van. Maar goed, ik wens je er veel wijsheid bij :*

Nu weer even aan het werk hoor keinders :W
pi_202718823
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:

:o
pi_202718827
quote:

[..]

Als het je echt zo zwaar valt en ze is bestaat alleen maar uit een naar karakter dan afscheid nemen, je bent je overleden vader "verplicht" gelukkig te zijn, niets meer of minder.
pi_202718835
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
:o
Alzheimer.
pi_202718839
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dan kan zolang die persoon zich niet tegen jou keert.

Ze denkt serieus dat ik er op uit ben samen met andere om haar leven te verzieken en daar heb ik mij een hele lang tijd tegen moeten verdedigen. Ik kwam op het punt dat ik zelfs dacht dat ze wraak zou kunnen gaan nemen over wat ik of andere andere haar zogenaamd aan zou doen.
Ja afscheid nemen meid.
pi_202718840
quote:

[..]

Zou er nog eens over nadenken, al was het maar om de boel uit te spreken tegen iemand die er totaal los van staat. :Y Het gedrag van anderen kan je niet veranderen, maar je kan wel leren hoe je daar beter mee om kan gaan. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202718844
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zou er nog eens over nadenken, al was het maar om de boel uit te spreken tegen iemand die er totaal los van staat. :Y Het gedrag van anderen kan je niet veranderen, maar je kan wel leren hoe je daar beter mee om kan gaan. :)
ja das waar :{
pi_202718860
had wel graag iets harder willen zijn
pi_202718869
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
had wel graag iets harder willen zijn
Ik weet dat dit geen gepast moment is maar:

SPOILER
pi_202718873
Mag ik al naar bed? :O
pi_202718875
morgen van 1500 tot 1700 schoonmaken op werk
pi_202718877
Moet nu ineens terugdenken aan de eerste keer dat ik naar moeder van mijn ex ging. Stiefvader had zich voorgenomen me neer te sabelen en heel ongemakkelijk te laten voelen, maar dat werkte niet zo goed op mij.

"Hoe lang blijft deze plakken denk je" "Deze ziet er niet uit alsof hij je aankan" "Is dit Henkie of was dat de vorige"
pi_202718882
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet nu ineens terugdenken aan de eerste keer dat ik naar moeder van mijn ex ging. Stiefvader had zich voorgenomen me neer te sabelen en heel ongemakkelijk te laten voelen, maar dat werkte niet zo goed op mij.

"Hoe lang blijft deze plakken denk je" "Deze ziet er niet uit alsof hij je aankan" "Is dit Henkie of was dat de vorige"
wat een nare man :{
pi_202718883
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Mag ik al naar bed? :O
Ambtenaren-siesta *O*
pi_202718894
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
morgen van 1500 tot 1700 schoonmaken op werk
Zet ook geen zoden aan de minurendijk :{
pi_202718897
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ambtenaren-siesta *O*
Ben ik wel aan toe ja. :O
pi_202718899
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Zet ook geen zoden aan de minurendijk :{
nee maar denk dat die ook nu niet worden opgebouwd/
pi_202718902
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ow :{
pi_202718903
we gaan voor de voedselbankgasten kleine kerstpakketten maken die ze vrijdag kunnen ophalen en diner halen we in als we weer open mogen
pi_202718908
quote:

[..]
Krijg je wel doorbetaald?
-XOXO-
pi_202718914
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:55 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Krijg je wel doorbetaald?
Jeps volledige contract
pi_202718920
Als er steun wordt uitgekeerd worden er in principe geen minuren opgebouwd
pi_202718922
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Jeps volledige contract
*O*

Kom je in ieder geval niet in de problemen.
-XOXO-
pi_202718927
En ik zou eens aan stiefmonster vragen wat ze precies bedoelt. Wat voor gedachten zij hier nou zelf bij heeft. En op basis daarvan kun je beslissen of je haar, voorzichtig, weer eens wil zien.
pi_202718928
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:

[..]
wat een nare man :{
Dat was een erg ontevreden man die zijn pijn uit het verleden wegdronk en dan agressief kon worden. Van binnen een zachtaardige man, maar kon enorm hard en vervelend zijn.
pi_202718935
quote:
we gaan voor de voedselbankgasten kleine kerstpakketten maken die ze vrijdag kunnen ophalen en diner halen we in als we weer open mogen
Hoe laat mag ik mijn pakket komen halen? :9
  roze maandag 20 december 2021 @ 13:58:22 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202718940
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
:9
Your beauty never ever scared me.
pi_202718943
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:56 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
*O*

Kom je in ieder geval niet in de problemen.
nee idd :Y
pi_202718954
quote:

[..]
Is alleen voor minderbedeelden o|O
-XOXO-
pi_202718957
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik zou eens aan stiefmonster vragen wat ze precies bedoelt. Wat voor gedachten zij hier nou zelf bij heeft. En op basis daarvan kun je beslissen of je haar, voorzichtig, weer eens wil zien.
mja kan ik doen.

waarom moeten sommige dingen gewoon zo moeilijk gaan
pi_202718962
quote:

[..]
Zit je bij de voedselbank? :wtf:
pi_202718964
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:

:{ Hoezo bestaan zulke mensen ?
  roze maandag 20 december 2021 @ 14:00:34 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202718969
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Omdat dat nou eenmaal soms bij het leven hoort.
Your beauty never ever scared me.
pi_202718971
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Zit je bij de voedselbank? :wtf:

Dit is Buda die aan zijn nieuwe baan begint dus ik denk het niet.
-XOXO-
pi_202718976
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:00 schreef Ama het volgende:

[..]
Omdat dat nou eenmaal soms bij het leven hoort.
ja ben ik niet helemaal met je eens :P Dit was allemaal niet nodig
pi_202718979
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:00 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Geen kerstpakket voor buda dan :{w
pi_202718984
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja ben ik niet helemaal met je eens :P Dit was allemaal niet nodig
Denk dat je eens goed voor jezelf moet nagaan wat je wil en vanuit daar handelen :Y
Hoe denkt je vader erover?
pi_202718989
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Is alleen voor minderbedeelden o|O
Ik zit op FOK! toch :{
pi_202718995
kwam zaterdag een man binnen en die wilde reserveren voor 2e kerstdag dus ik zo van dat kan niet, wij zijn dicht.

Hij keek echt onwijs beteuterd :{ En toen stamelde die dat die een uitnodiging had gehad.... was het iemand van de voedselbank. Man man man heb wel 20 keer mijn excuses aangeboden :@
pi_202718998
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Financieel minderbedeelde niet sociaal }:|
-XOXO-
pi_202719001
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
:{ Hoezo bestaan zulke mensen ?
Dat zijn dezelfde ouders die hun kinderen vertellen dat ze niets kunnen en maar genoegen moeten nemen met het allerminste en nergens in steunen.
pi_202719005
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
kwam zaterdag een man binnen en die wilde reserveren voor 2e kerstdag dus ik zo van dat kan niet, wij zijn dicht.

Hij keek echt onwijs beteuterd :{ En toen stamelde die dat die een uitnodiging had gehad.... was het iemand van de voedselbank. Man man man heb wel 20 keer mijn excuses aangeboden :@
en nu mag hij alsnog niet komen -O-
pi_202719009
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
30cm en je dan nog minderbedeeld noemen. :N
pi_202719011
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja kan ik doen.

Ik zou vooral benieuwd zijn of dit nou loze woorden zijn of dat ze hier ook daadwerkelijk over heeft nagedacht. Daarom die vraag. Dat zegt mij persoonlijk meer dan excuses, want ze moet zelf wel beseffen dat er iets fout is gegaan. Anders heeft het allemaal geen zin.
pi_202719014
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat zijn dezelfde ouders die hun kinderen vertellen dat ze niets kunnen en maar genoegen moeten nemen met het allerminste en nergens in steunen.
Jammer dat zulke mensen kinderen kunnen krijgen.
pi_202719019
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Denk dat je eens goed voor jezelf moet nagaan wat je wil en vanuit daar handelen :Y
Hoe denkt je vader erover?
uhm denk dat hij niet meer zoveel denkt :P Overleden :P

Daarvoor heeft ze dus mijn vader van alles verdacht. o.a. vreemd gaan en speelde ik een kleine rol in haar verhaal maar haar aatsvijanden maar sinds hij is overleden ben ik een hoofdrol gaan spelen :')
pi_202719021
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
30cm en je dan nog minderbedeeld noemen. :N
30 cm wat?
30 cm aan wenkbrauw?
30 cm aan rughaar?
30 cm lange teennagels ?

;(
pi_202719022
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Financieel minderbedeelde niet sociaal }:|
Ow -O- Toch verkeerd begrepen :{
pi_202719028
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:

[..]
en nu mag hij alsnog niet komen -O-
nee sneu he

maar goed ze zeggen dat we het gaan inhalen als het mag dus hoop dat we dat doen dan
pi_202719029
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
30 cm wat?
30 cm aan wenkbrauw?
30 cm aan rughaar?
30 cm lange teennagels ?

;(
Ril :r
-XOXO-
pi_202719032
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]
uhm denk dat hij niet meer zoveel denkt :P Overleden :P

Daarvoor heeft ze dus mijn vader van alles verdacht. o.a. vreemd gaan en speelde ik een kleine rol in haar verhaal maar haar aatsvijanden maar sinds hij is overleden ben ik een hoofdrol gaan spelen :')
Oh sorry, dat wist ik niet :{ ;(

Ja, lastige situatie. Ook ze je niet met rust laat. :{
pi_202719037
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Jammer dat zulke mensen kinderen kunnen krijgen.
Dat soort dingen doet wel iets met je. Dat gevoel zit voor de rest van je leven ergens als een stemmetje in je achterhoofd.

Mijn ouders zijn het tegenovergestelde daarvan. Die knuffelen je zo ongeveer dood als het even kan.
pi_202719038
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
30 cm wat?
30 cm aan wenkbrauw?
30 cm aan rughaar?
30 cm lange teennagels ?

;(
:{
pi_202719044
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat soort dingen doet wel iets met je. Dat gevoel zit voor de rest van je leven ergens als een stemmetje in je achterhoofd.

Mijn ouders zijn het tegenovergestelde daarvan. Die knuffelen je zo ongeveer dood als het even kan.
Aaaw O+
pi_202719050
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik zou vooral benieuwd zijn of dit nou loze woorden zijn of dat ze hier ook daadwerkelijk over heeft nagedacht. Daarom die vraag. Dat zegt mij persoonlijk meer dan excuses, want ze moet zelf wel beseffen dat er iets fout is gegaan. Anders heeft het allemaal geen zin.
nou dan had ze al eerder gezegd dat ze fout zat. Heeft ze geen enkele keer gezegd. Heb verschillende excuses gehoord. Ik begreep het verkeerd, ze heeft het niet gezegd. in elk gezin is wel wat, ze mag het toch wel vragen/denken, ik heb de sleutel, het zit tussen je oren etc

nu zegt ze op basis van wederzijds vertrouwen. Dat lees ik als dat ze dat eerst niet had dus
pi_202719052
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ja, dat bezorgt gewoon trauma's..
Ik hoorde ooit eens dat iemand te horen heeft gekregen dat zijn ouders alleen maar kinderen hadden, omdat het zo hoort en dat ze net zo gelukkig waren als die kinderen er niet geweest waren :{

Gewoon een soort psychologische oorlogsvoering :{
pi_202719056
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ja, hallo.
Ik heb meer informatie nodig :{w
pi_202719061
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Oh sorry, dat wist ik niet :{ ;(

Ja, lastige situatie. Ook ze je niet met rust laat. :{
no worries :P

nee ze zal zich wel eenzaam voelen
pi_202719063
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, hallo.
Ik heb meer informatie nodig :{w
maar dan hoef je er niet zo'n beeld bij te schetsen
pi_202719069
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik hoorde ooit eens dat iemand te horen heeft gekregen dat zijn ouders alleen maar kinderen hadden, omdat het zo hoort en dat ze net zo gelukkig waren als die kinderen er niet geweest waren :{

pi_202719072
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Niet jouw probleem :N
pi_202719075
quote:

[..]

Kan je haar niet koppelen aan je tante?
pi_202719076
quote:

[..]

Of te horen krijgen van je ouders dat ze alleen kinderen genomen hadden om de relatie te redden en ze uiteindelijk alsnog uit elkaar zijn.
-XOXO-
pi_202719078
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:

[..]
maar dan hoef je er niet zo'n beeld bij te schetsen
my lefuh
bupaaal ik zelluf wel
pi_202719082
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou dan had ze al eerder gezegd dat ze fout zat. Heeft ze geen enkele keer gezegd. Heb verschillende excuses gehoord. Ik begreep het verkeerd, ze heeft het niet gezegd. in elk gezin is wel wat, ze mag het toch wel vragen/denken, ik heb de sleutel, het zit tussen je oren etc

nu zegt ze op basis van wederzijds vertrouwen. Dat lees ik als dat ze dat eerst niet had dus
De kans dat ze op die leeftijd nog wat leert is klein. :P Maar je hebt twee opties:

1. Kijken of ze dit keer bereid is haar gedrag aan te passen
2. De relatie afkappen

Meer smaken zijn er toch niet?
pi_202719085
quote:

[..]

Vader van mijn ex-vriendin overleed plotseling op jonge leeftijd. Kinderen waren toen voor de moeder een "last" en dat is ze ook jarenlang meegegeven. Niet vreemd dat ze op haar 16e al uit huis ging.

Ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Mijn ouders zijn altijd enorm ondersteunend geweest, zelfs op momenten waar ik even een verkeerde afslag nam
pi_202719088
quote:

[..]
Kan je toch niet zeggen tegen je kinderen... ben je echt getikt hoor 8)7
pi_202719089
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Kan je haar niet koppelen aan je tante?
nee mijn tante kan haar wel iets aandoen :P die heeft een schurfthekel aan haar. De familie van mijn moeder heeft altijd slecht over haar gedacht :P
pi_202719093
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:08 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Of te horen krijgen van je ouders dat ze alleen kinderen genomen hadden om de relatie te redden en ze uiteindelijk alsnog uit elkaar zijn.
Ja, dat wil je al helemaal niet horen :{
pi_202719099
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Vader van mijn ex-vriendin overleed plotseling op jonge leeftijd. Kinderen waren toen voor de moeder een "last" en dat is ze ook jarenlang meegegeven. Niet vreemd dat ze op haar 16e al uit huis ging.

Ik kan me daar echt niets bij voorstellen. Mijn ouders zijn altijd enorm ondersteunend geweest, zelfs op momenten waar ik even een verkeerde afslag nam
Heftig joh :{

Gelukkig herken ik dit ook niet vanuit mijn jeugd O+
pi_202719103
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
De kans dat ze op die leeftijd nog wat leert is klein. :P Maar je hebt twee opties:

1. Kijken of ze dit keer bereid is haar gedrag aan te passen
2. De relatie afkappen

Meer smaken zijn er toch niet?
nee klopt. Mijn gevoelens maken het denk ik lastiger dan dat het is
pi_202719113
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee mijn tante kan haar wel iets aandoen :P die heeft een schurfthekel aan haar. De familie van mijn moeder heeft altijd slecht over haar gedacht :P
Oh, je tante heeft al wel door hoe zij is :P
Bespreek je dit ook met je tante ?
pi_202719116
mijn stiefmoeder heeft ook wel dit soort dingen tegen mij gezegd. Dat ik een last was voor haar
pi_202719120
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Heftig joh :{

Gelukkig herken ik dit ook niet vanuit mijn jeugd O+
Nee, mijn ouders zijn ook altijd enorm lief en betrokken geweest O+
pi_202719126
Ik heb ook een geweldige jeugd gehad, dat is me ook wel aan te zien.
pi_202719143
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Oh, je tante heeft al wel door hoe zij is :P
Bespreek je dit ook met je tante ?
ja.

Mijn familie van mijn moederskant keek altijd heel erg op naar mijn vader maar goed mijn moeder pyschisch ziek dus die relatie stopte natuurlijk. En toen kreeg mijn vader dus iets met stiefmonster en mijn familie hebben haar altijd als een parasiterende golddigger gezien.

NIet altijd even terecht maar ze hadden weinig posiftiefs over haar te melden. :P
pi_202719144
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Wiebeldansend het leven door :P
pi_202719145
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder heeft ook wel dit soort dingen tegen mij gezegd. Dat ik een last was voor haar
Zulke mensen sporen niet :{w
pi_202719146
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:11 schreef UitStraling het volgende:
_O- _O-
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 14:13:16 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719148
Lig je bij de tandarts al gemarteld te worden en komt ook nog Wham op de radio ;(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202719153
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Lig je bij de tandarts al gemarteld te worden en komt ook nog Wham op de radio ;(
Zeg eens AAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_202719154
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]
_O- _O-
Toch nog een glimlachje :P
pi_202719162
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Last Christmas, I gave you my heart :B :muziek: :B
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 14:15:00 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719167
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Zeg eens AAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAghohefdngsjnfnsfknkfjAAAsfsgsneaauajkssnaAAAAAA
_____
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 14:15:26 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719169
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Last Christmas, I gave you my heart :B :muziek: :B
'zet die boor maar op maximaal vermogen zodat ik het niet hoor' ;(
_____
pi_202719181
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
_O-
pi_202719184
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je een hekel aan Sjors Maaikel ofzo? -O-
-XOXO-
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 14:17:48 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719198
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:16 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Heb je een hekel aan Sjors Maaikel ofzo? -O-
Last Christmas luister je alleen voor je plezier als je van zelfkastijding houdt :{
_____
pi_202719204
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Last Christmas luister je alleen voor je plezier als je van zelfkastijding houdt :{
pi_202719223
eigenlijk ook een rare tijd. van 1500 tot 1700
pi_202719228
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Tweehonderd jaar, best lang.
Tap tap tap
pi_202719236
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Tweehonderd jaar, best lang.
:')
pi_202719253
Ik zie af en toe posts langs komen van een oud klasgenoot op facebook.
Ik dacht altijd dat haar profielfoto van haar en haar opa was.
Blijkt dat het haar man is :X
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 14:24:49 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719263
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Je bent zelf een rare tijd
_____
pi_202719272
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je bent zelf een rare tijd
:{ ;(
pi_202719283
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:00 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hee wacht even! Zitten daar radar serienummers bij? :~ :9
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 14:30:17 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719318
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:{ ;(
Wel mijn rare tijd hoor *;
_____
pi_202719319
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ow :{
-XOXO-
pi_202719337
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wel mijn rare tijd hoor *;
O+
pi_202719341
frips aan de bips
pi_202719348
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
frips aan de bips
Voor of achter?
-XOXO-
pi_202719354
quote:
frips aan de bips
een paar ferme tikken en je bips is zo weer roodgloeiend.
pi_202719369
quote:
frips aan de bips vis
?
pi_202719372
quote:
frips aan de bips
en je dekentje dan? :D
pi_202719376
quote:
89s.gif Op maandag 20 december 2021 14:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Voor of achter?
wat een nieuwsgierigheid Dimmy
pi_202719382
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
en je dekentje dan? :D
staat nu aan.

geloof dat ama ook gesmolten is inmiddels :P

Heb jij em al?
pi_202719383
Brobbeldebrobbeldebop en mijn zin voor vandaag is weer op.
pi_202719389
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:

[..]
staat nu aan.

geloof dat ama ook gesmolten is inmiddels :P

Heb jij em al?
nee komt woensdag. Waarschijnlijk als ik net bij de parodontoloog lig te kreunen genot allen
pi_202719405
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
nee komt woensdag. Waarschijnlijk als ik net bij de parodontoloog lig te kreunen genot allen
heb je wat om naar uit te kijken :P
pi_202719406
warme bips O+
pi_202719420
quote:
frips aan de bips
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
warme bips O+
Dat gaat snel
pi_202719434
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
[..]
Dat gaat snel
Ferme tikken he..
pi_202719435
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
[..]
Dat gaat snel
uitvinding he _O_
pi_202719436
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ferme tikken he..
:')
pi_202719439
:z
pi_202719443
ik denk dat ze een narcist is
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 14:44:35 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719452
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
_____
pi_202719454
quote:
Wat is deze? :wtf:
-XOXO-
pi_202719458
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2021 14:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
pi_202719463
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wat is deze? :wtf:
komt door dat dekentje en mijn warme bips
  maandag 20 december 2021 @ 14:45:41 #170
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202719467
quote:
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ze een narcist is
Da's wel heel letterlijk "er wakker van liggen". :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202719476
Ik lees best wel vaak warme bips. het is maar goed dat ik niet oversekst ben of zo.
pi_202719484
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
[..]
Da's wel heel letterlijk "er wakker van liggen". :o
_O-
pi_202719490
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees best wel vaak warme bips. het is maar goed dat ik niet oversekst ben of zo.
nee ben je echt totaal niet
pi_202719492
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:46 schreef UitStraling het volgende:
Ben je ondersekst op dit moment?
pi_202719503
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Gewoon een beetje pompiedompiedom, kan beter, kan slechter.
pi_202719507
quote:
15s.gif Op maandag 20 december 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gewoon een beetje pompiedompiedom, kan beter, kan slechter.
Weinig te scharrelen door corona?
-XOXO-
pi_202719512
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:49 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Weinig te scharrelen door corona?
Of juist meer :!
pi_202719529
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Baby darling doll face honey
pi_202719538
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:52 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hoiiiiiii mooi lief slank dansmeisje :W
pi_202719548
Eem wandelen :W
pi_202719549
Haha jaaaaa, Pumpum staat bovenaan de moombah madness playlist _O_ :D :D
Voelt een beetje alsof ik eraan heb meegeholpen ( :') )
pi_202719560
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hoiiiiiii mooi lief slank dansmeisje :W
Hee *;

Ik knuffelde gisteren uitgebreid en ik toen besefte ik me hoe erg ik het heb gemist /zieligmoment
pi_202719563
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2021 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Het is weer een beetje zomer in mijn hoofd nu.
  maandag 20 december 2021 @ 14:56:46 #184
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202719569
quote:
Dit klinkt alsof ik het beter kan skippen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202719573
quote:
pi_202719579
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:55 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hee *;

Ik knuffelde gisteren uitgebreid en ik toen besefte ik me hoe erg ik het heb gemist /zieligmoment
Huidhonger?
pi_202719582
de fittie over de vve is weer verder gegaan :D

De vve beheerder stuurt dat het bezwaar geen nut heeft _O-
pi_202719586
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Het is weer een beetje zomer in mijn hoofd nu.
Ahh jaa zomer ;( O+ O+ . Kan echt niet wachten, voelt nog zooo ver weg.
pi_202719595
Lekker naar het strand :9~
pi_202719596
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dit klinkt alsof ik het beter kan skippen. :+
Hmm, denk aan zomer en blije dansjes en het leven niet te serieus nemen? Helpt dat?
pi_202719598
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Huidhonger?
Ik vind dit onsmakelijk klinken
pi_202719601
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ik ook.
pi_202719607
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Elektrische deken mee ^O^
  maandag 20 december 2021 @ 15:00:34 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202719608
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hmm, denk aan zomer en blije dansjes en het leven niet te serieus nemen? Helpt dat?
Met een andere soundtrack. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_202719609
quote:
Warm zonnetje op je huid voelen branden O+
pi_202719612
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik ook.
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Dekt de lading wel.
pi_202719613
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Elektrische deken mee ^O^
pi_202719617
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2021 15:00 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Warm zonnetje op je huid voelen branden O+
oeeeh ja *;
pi_202719621
zonnebanken zijn zeker ook dicht nu
pi_202719640
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Met een andere soundtrack. _O-

DAGGA DAGGA DAGGA LIKE POW POW POW

oke ik stop _O-
pi_202719645
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]
oeeeh ja *;
Wijntjes in de zon *; alles is gewoon fijner
pi_202719647
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 14:59 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Deze ga ik dan weer 1000x horen natuurlijk.
pi_202719653
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 15:04 schreef Crack_ het volgende:

[..]

DAGGA DAGGA DAGGA LIKE POW POW POW

oke ik stop _O-
*klikt*
pi_202719665

Deze dan ook nog even erbij. Wel goede teksten hoor.
pi_202719696
quote:
Ga je een ovenschotel maken dan?
-XOXO-
pi_202719698
Honderd procent van de mensen die eerder ook gevaccineerd is zal de boosterprik moeten halen om een omikron-golf in ziekenhuizen te voorkomen. Dat zei demissionair minister van Volksgezondheid (CDA) Hugo de Jonge vanmiddag na corona-overleg op het ministerie van Algemene Zaken.

Volgens peilingen zou tachtig procent van de mensen bereid zijn de extra prik te nemen, maar dat is te weinig, vreest De Jonge. ,,De booster is niet nice to have, maar 'need to have'. We spelen tegen omikron echt een andere wedstrijd dan tegen de deltavariant. Maak die afspraak, haal die prik." De Jonge hoop dat '100 procent van de mensen' die zich eerder al liet vaccineren, nu weer een prik haalt. ,,Anders belanden er te veel mensen in het ziekenhuis. We krijgen de hulp erbij van nog eens 500 militairen, dus in totaal 2000 militairen assisteren de GGD'en. Geneeskundestudenten helpen ook. We gaan het tempo opvoeren van 1 miljoen prikken deze week naar anderhalf miljoen volgende week."

Eind januari moeten alle volwassenen die dat willen de extra vaccinatie gehad hebben. ,,Natuurlijk is het een domper dat we nu zo de kerst ingaan, maar we moeten uit voorzorg handelen. We weten veel nog niet, ook hoe ziekmakend de mutant is. Dat gaan we ontdekken."
pi_202719706
quote:
Oh die heb ik een tijd niet meer gehoord eigenlijk
pi_202719708
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

Deze dan ook nog even erbij. Wel goede teksten hoor.
Dopebwoy is wel leuk
pi_202719713
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Honderd procent van de mensen die eerder ook gevaccineerd is zal de boosterprik moeten halen om een omikron-golf in ziekenhuizen te voorkomen. Dat zei demissionair minister van Volksgezondheid (CDA) Hugo de Jonge vanmiddag na corona-overleg op het ministerie van Algemene Zaken.

Volgens peilingen zou tachtig procent van de mensen bereid zijn de extra prik te nemen, maar dat is te weinig, vreest De Jonge. ,,De booster is niet nice to have, maar 'need to have'. We spelen tegen omikron echt een andere wedstrijd dan tegen de deltavariant. Maak die afspraak, haal die prik." De Jonge hoop dat '100 procent van de mensen' die zich eerder al liet vaccineren, nu weer een prik haalt. ,,Anders belanden er te veel mensen in het ziekenhuis. We krijgen de hulp erbij van nog eens 500 militairen, dus in totaal 2000 militairen assisteren de GGD'en. Geneeskundestudenten helpen ook. We gaan het tempo opvoeren van 1 miljoen prikken deze week naar anderhalf miljoen volgende week."

Eind januari moeten alle volwassenen die dat willen de extra vaccinatie gehad hebben. ,,Natuurlijk is het een domper dat we nu zo de kerst ingaan, maar we moeten uit voorzorg handelen. We weten veel nog niet, ook hoe ziekmakend de mutant is. Dat gaan we ontdekken."
Als het zo belangrijk is waarom prikken we dan niet 's avonds door? Collega's van mij zijn vandaag naar het buitenland gedaan om een booster te halen (meer omdat ze ook op wintersport willen natuurlijk).

En als ik geen prikje gehad heb; lig ik er dan nu 3 achter?
pi_202719734
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:11 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Oh die heb ik een tijd niet meer gehoord eigenlijk
Dat kan natuurlijk niet. Volgende zomer gaan we dansen dan.
pi_202719737
quote:
met bijpassende jas, muts, en broek?
pi_202719759
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:

Dus toevallig was 84,7% gevaccineerden PRECIES genoeg voor omicron en moeten nu net die mensen 100% boosteren.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 15:15:17 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719775
quote:
Ben gisteren al op het strand geweest :{w
_____
pi_202719780
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk niet. Volgende zomer gaan we dansen dan.
Jaa O+
Nog even oefenen, daarvoor komt de zomer vast wel te snel
pi_202719782
quote:
2s.gif Op maandag 20 december 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Als het zo belangrijk is waarom prikken we dan niet 's avonds door? Collega's van mij zijn vandaag naar het buitenland gedaan om een booster te halen (meer omdat ze ook op wintersport willen natuurlijk).

En als ik geen prikje gehad heb; lig ik er dan nu 3 achter?
ja misschien tekort aan mensen die kunnen prikken?
pi_202719785
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben gisteren al op het strand geweest :{w
ja nu veel tekoud
pi_202719798
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja nu veel tekoud
Winterse strandwandeling is ook wel genieten, als je je maar goed inpakt
pi_202719805
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
met bijpassende jas, muts, en broek?
Stoel O+
Tap tap tap
pi_202719811
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Stoel O+
Elektrische stoel?
pi_202719813
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2021 15:16 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Jaaaaa O+
Jammer alleen dat de strandtenten dicht zijn en je niet ergens kunt opwarmen behalve in de auto.
Tap tap tap
pi_202719816
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Jaa O+
Nog even oefenen, daarvoor komt de zomer vast wel te snel
Voor de allereerste lockdown ging ik gewoon nog regelmatig uit :'(
Daarna werd het al heel snel erg schraal.
pi_202719819
quote:

[..]
:X
pi_202719822
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2021 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Elektrische stoel?
Tap tap tap
pi_202719832
Hier op de hei verkopen ze pannenkoeken en poffertjes O+
Tap tap tap
pi_202719837
vind wel echt jammer voor die mensen dat diner voor hun niet doorgaat op 2e kerstdag
pi_202719839
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Hier op de hei verkopen ze pannenkoeken en poffertjes O+
pi_202719840
quote:
2s.gif Op maandag 20 december 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
(meer omdat ze ook op wintersport willen natuurlijk).
Zulke mensen snappen er echt niks van.
pi_202719845
quote:
83 Ede
Tap tap tap
pi_202719851
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja daarom leken die wanten me wel handig.
Tap tap tap
pi_202719853
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2021 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dus toevallig was 84,7% gevaccineerden PRECIES genoeg voor omicron en moeten nu net die mensen 100% boosteren.
Met precies hetzelfde spul dat volgens van Van Dissel niet werkt "omdat omicron een ander jasje aanheeft" :!
-XOXO-
pi_202719868
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Met precies hetzelfde spul dat volgens van Van Dissel niet werkt "omdat omicron een ander jasje aanheeft" :!
later is er gezegd dat hij het verkeerd verwoord heeft toch
pi_202719880
Ik heb überhaupt niet gekeken, geen idee wat hij heeft gezegd.
Tap tap tap
pi_202719882
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jaaaaa O+
Jammer alleen dat de strandtenten dicht zijn en je niet ergens kunt opwarmen behalve in de auto.
Ja ;( en dat je bij binnenkomst eerst 10 minuten loopt te snotteren door die overgang.
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor de allereerste lockdown ging ik gewoon nog regelmatig uit :'(
Daarna werd het al heel snel erg schraal.
Same ;(. Ben je nog wel uitgeweest sinds de lockdown? Want ik volgens mij zelfs dat niet
pi_202719888
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Af en toe begrijp ik ze ook echt niet :')
pi_202719894
Oké ik ga taart maken voor bij de koffie zaterdag, wat zal ik eens maken. Het zal wel iets simpels worden want moeilijke eters.
Tap tap tap
pi_202719908
hoe lang denken jullie dat deze lockdown gaat duren?
pi_202719914
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik ga taart maken voor bij de koffie zaterdag, wat zal ik eens maken. Het zal wel iets simpels worden want moeilijke eters.
Kwarktaart
pi_202719919
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]
later is er gezegd dat hij het verkeerd verwoord heeft toch
Zou kunnen.

Maar het komt over als (het zoveelste potje) paniekvoetbal.
-XOXO-
pi_202719920
quote:
ik sta nu regelmatig te gluren bij de taart maak dingen in de ah. misschien volgende week maar proberen
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 15:26:18 #241
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719927
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja nu veel tekoud
Wel lekker rustig, strand was alleen wat klein want het was precies vloed
_____
pi_202719928
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
19 :)
pi_202719930
quote:
Tot maart. Daarna mag je een paar maandjes van de zomer genieten en dan doen we daarna weer een nieuwe lockdown. *O*
-XOXO-
pi_202719931
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:25 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Zou kunnen.

Maar het komt over als (het zoveelste potje) paniekvoetbal.
ja maar er is altijd een verwijt. Of ze reageren te laat en nu is het paniekvoetbal.
pi_202719932
quote:
NY Cheesecake :Y)
-XOXO-
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 15:26:46 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719933
quote:

[..]
En over stevige hoge duinen klimmen, krijg je het vanzelf warm :7
_____
pi_202719940
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2021 15:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ja ;( en dat je bij binnenkomst eerst 10 minuten loopt te snotteren door die overgang.
[..]
Same ;(. Ben je nog wel uitgeweest sinds de lockdown? Want ik volgens mij zelfs dat niet
Paar feestjes geweest zover dat kon. Veel mensen waarmee ik "vroeger" ging zijn wel afgehaakt dus dat is beetje jammer.
pi_202719941
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:26 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Tot maart. Daarna mag je een paar maandjes van de zomer genieten en dan doen we daarna weer een nieuwe lockdown. *O*
Paar maandjes zomer?! :9 ongekend
pi_202719945
wordt deze week koud
pi_202719947
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Paar maandjes zomer?! :9 ongekend
pi_202719963
quote:
drie en een halve maand.
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 15:28:37 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202719967
quote:
Appelkruimel
_____
pi_202719975
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En over stevige hoge duinen klimmen, krijg je het vanzelf warm :7
Helemaal ingepakt beginnen en halverwege alles uit moeten doen :D
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Paar feestjes geweest zover dat kon. Veel mensen waarmee ik "vroeger" ging zijn wel afgehaakt dus dat is beetje jammer.
Lucky you! O+
Door corona afgehaakt of permanent denk je?
pi_202719977
Zou wel fijn zijn als ik volgend jaar paar maanden naar de VS kan en ze me niet tegenhouden om dat ik net niet op tijd een prikje gehad heb ofzo.
pi_202719979
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Appelkruimel
Ja zoiets waarschijnlijk.
Tap tap tap
pi_202720000
quote:
82s.gif Op maandag 20 december 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou wel fijn zijn als ik volgend jaar paar maanden naar de VS kan en ze me niet tegenhouden om dat ik net niet op tijd een prikje gehad heb ofzo.
Dan ga je toch gewoon net ietsjes later
pi_202720063
quote:
2s.gif Op maandag 20 december 2021 15:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Helemaal ingepakt beginnen en halverwege alles uit moeten doen :D
[..]
Lucky you! O+
Door corona afgehaakt of permanent denk je?
Aantal zijn met pensioen heb ik het idee.

Ik ben ook geen 18 meer, maar nog te jong om achter de geraniums te gaan zitten.

Kreeg net nog even kippenvel van wat beelden van A$AP Rocky op Lowlands ;(
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 15:37:43 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202720079
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja zoiets waarschijnlijk.
Eenvoud is vaak de beste keuze :Y
_____
pi_202720091
https://www.laurasbakery.nl/appel-kaneel-crumble/

Ga hiervoor denk ik. Heb alleen niet zo'n vorm maar een gewone ovenschaal werkt ook wel. Slagroom erbij.
Tap tap tap
pi_202720109
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik ben ook geen 18 meer, maar nog te jong om achter de geraniums te gaan zitten.

had ik nou helemaal niet achter jou gezocht :p
pi_202720111
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:

Ga hiervoor denk ik. Heb alleen niet zo'n vorm maar een gewone ovenschaal werkt ook wel. Slagroom erbij.
pi_202720116
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]
had ik nou helemaal niet achter jou gezocht :p
De geraniums of A$AP Rocky?
pi_202720118
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Prima als zij daar wel blij van worden natuurlijk maar het klinkt niet heel leuk _O-.
Pfoee ja, vet. Ik wil ook nog wel eens ooit naar een groot hiphopfestival. Ooit

Zou dit jaar voor het eerst naar Milkshake gaan en daar had ik echt hééééél veel zin in. Ben nog steeds sad
pi_202720119
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
  Redactie Frontpage maandag 20 december 2021 @ 15:41:05 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202720120
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:

Goede eerste reactie wel er op
quote:
Aaaaah, ik ben fan!! Weer zoiets lekkers.
Nu eerst bevallen (40 wkn + 5 dgn :-() en
daarna ga ik een heleboel bakken!
_____
pi_202720133
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]

_O- die zit al enige tijd thuis in lockdown
pi_202720140
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
rocky natuurlijk :p
pi_202720142
quote:

[..]
[..]

_O-
pi_202720149
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 15:40 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Prima als zij daar wel blij van worden natuurlijk maar het klinkt niet heel leuk _O-.
Pfoee ja, vet. Ik wil ook nog wel eens ooit naar een groot hiphopfestival. Ooit

Zou dit jaar voor het eerst naar Milkshake gaan en daar had ik echt hééééél veel zin in. Ben nog steeds sad
Gewoon naar Woo Hah gaan. Een van de grootste van Europa is gewoon in Nederland.

Daar voelde ik me soms wel beetje oud _O-
pi_202720151
quote:

[..]
[..]

/care
Tap tap tap
pi_202720158
Alsof je tijd hebt met zo'n wurm :') Janken dat het zo zwaar en moeilijk is maar wel drie bakboeken testen.
Tap tap tap
pi_202720162
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]
rocky natuurlijk :p
Volgens mij 3x live gezien ondertussen :P
pi_202720167
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
joh :p
pi_202720178
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Gewoon naar Woo Hah gaan. Een van de grootste van Europa is gewoon in Nederland.

Ja daar wilde ik ooit heen en toen toch niet gedaan. Nu wordt het echt immens groot en popiejopie, vast ook leuk maar jammer dat ik niet eerder ben gegaan
pi_202720179
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je bent nooit te oud om je publiekelijk te laten afwerken door een driebenige Russische met duivelshoorntjes in Berghain :!
pi_202720180
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
:D _O_
pi_202720187
Mijn laatste concert voor corona was van Slipknot, moest bijna huilen van geluk
pi_202720194
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:46 schreef Crack_ het volgende:
daar zou ik ook van moeten huilen ja
pi_202720196
garpje ;P
pi_202720215
quote:
Dan was je daar met een ex van mij.
pi_202720225
quote:

Lekker belangrijk ook :')
pi_202720226
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ja daar wilde ik ooit heen en toen toch niet gedaan. Nu wordt het echt immens groot en popiejopie, vast ook leuk maar jammer dat ik niet eerder ben gegaan
2017 was het nog niet zo groot. Daar stond ik ook ergens.

pi_202720231
quote:
I push my fingers in my eyes... :9~
pi_202720234
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je bent nooit te oud om je publiekelijk te laten afwerken door een driebenige Russische met duivelshoorntjes in Berghain :!
Daar ga ik nooit meer in de rij staan :{w
pi_202720236
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nu is deze kans statistisch nog vrij groot :')
pi_202720250
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]
daar zou ik ook van moeten huilen ja
:') :D
quote:

[..]
Ja uh oke?
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
2017 was het nog niet zo groot. Daar stond ik ook ergens.

:'( :'( echt zo vet
pi_202720254
quote:

[..]
Waarschijnlijk met minimaal 282 exen van jou
pi_202720257
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
I push my fingers in my eyes... :9~
Harder :~ Dieper :~
pi_202720274
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2021 15:52 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Harder :~ Dieper :~
;(
pi_202720275
Ohwacht ik ben laatst nog met iemand meegeweest naar Maan want die kan niet zelfstandig gaan. Maar dat was onverwachts super leuk eigenlijk
pi_202720278
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:52 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:'( :'( echt zo vet
Veel van die festivals zijn wel een beetje verpest voor mensen die er alleen naartoe gaan om lekker hip te zijn. Hoewel je daar ook natuurlijk wel omheen kunt feesten.
pi_202720307
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2021 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Ohwacht ik ben laatst nog met iemand meegeweest naar Maan want die kan niet zelfstandig gaan. Maar dat was onverwachts super leuk eigenlijk
Ik zag maan gisteren op de Gevaarlijkste wegen ter wereld oid.. was wel oke
pi_202720308
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waarschijnlijk met minimaal 282 exen van jou
Ik ben zelf maar niet gegaan uit veiligheidsoverwegingen :)
pi_202720318
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
"Marco, blijf nou es van mijn kont af, ik ben al bekant 18 hoor"
pi_202720340
quote:
Hoe kan dit?
pi_202720357
kan best op kurk lopen
pi_202720369
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hoe kan dit?
Zie je geen dartelende bitterbal daarmee rondzwieren?
pi_202720374
quote:
2s.gif Op maandag 20 december 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Veel van die festivals zijn wel een beetje verpest voor mensen die er alleen naartoe gaan om lekker hip te zijn. Hoewel je daar ook natuurlijk wel omheen kunt feesten.
Hoe herken je zulke mensen?
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2021 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Dat is voor jou heel positief, denk ik
pi_202720377
Deze week toch nog sporten gelukkig.
pi_202720380
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo