SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Eerst de Beegee's en nu Blofquote:
Dat heb ik niet eens met mijn eigen moeder gedaan.quote:Op maandag 20 december 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeten en vergeven en dan met een schone lei weer opnieuw beginnen.
had gewild dat ik dat had gekund :pquote:Op maandag 20 december 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blokkeren en nooit meer aan denken
Die heb ik niet standaard in m'n jukebox.quote:
Zou je janken, zou je vloeken?quote:
Nou ja, het alternatief is dat je er toch iets mee zult moeten dan. Maar ik zou vooral eerst even rustig de tijd nemen. Tijd heelt alle wonden zeggen ze weleens. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar kwaad kan het nietquote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
had gewild dat ik dat had gekund :p
Ik heb hier verschillende vragen bijquote:Op maandag 20 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben goed in knopen doorhakken, mijn ex-vrouw zag haar vader ook al jaren niet meer, toen ik haar twee weken kende haar in de auto gezet en ondanks dat ze schril aan het piepen was langs gereden, opgelost maar ik had er later wel spijt van want die kerel bleef maar zemelen de jaren daarna en hij stonk uit zijn mondje naar oud bloemwater.
Volgens mij eerder al iets van dezelfde strekking gezegd. Je moet je afvragen waarom je het wil doen. Wil je er voor jezelf iets uithalen; of voor iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens met mijn eigen moeder gedaan.
man man man. ik ken ook verder niemand die iets vergelijkbaars heeft ofzo.
[..]
had gewild dat ik dat had gekund :p
ja maar voel mij gewoon echt een slecht probleem en alsof het ene probleem is wat ik niet kan oplossen. lig er ook vaak wakker vanquote:Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, het alternatief is dat je er toch iets mee zult moeten dan. Maar ik zou vooral eerst even rustig de tijd nemen. Tijd heelt alle wonden zeggen ze weleens. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar kwaad kan het niet
Haha omgaan met dochters van mensen die naar oud bloemwater stinken is voor losers dat weet iedereenquote:Op maandag 20 december 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben goed in knopen doorhakken, mijn ex-vrouw zag haar vader ook al jaren niet meer, toen ik haar twee weken kende haar in de auto gezet en ondanks dat ze schril aan het piepen was langs gereden, opgelost maar ik had er later wel spijt van want die kerel bleef maar zemelen de jaren daarna en hij stonk uit zijn mondje naar oud bloemwater.
Zou het familie van Etto zijn geweest?quote:Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha omgaan met dochters van mensen die naar oud bloemwater stinken is voor losers dat weet iedereen
nou misschien moet je dan eens gewoon slaande ruzie met r hebben of zoquote:Op maandag 20 december 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voel mij gewoon echt een slecht probleem en alsof het ene probleem is wat ik niet kan oplossen. lig er ook vaak wakker van
Ik zit er klaar voorquote:Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier verschillende vragen bij
Ja, de dochter, dat zegt iequote:Op maandag 20 december 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het familie van Etto zijn geweest?
weet je hoe vaak ik dat al heb gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou misschien moet je dan eens gewoon slaande ruzie met r hebben of zoKan best opluchten.
Oh is dat al een gepasseerd station, okee.quote:Op maandag 20 december 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je hoe vaak ik dat al heb gehad.De laatste keer heb ik haar mijn huis uit gezet
Ja als ik haar negeer ben ik gewoon echt een slecht persoonquote:Op maandag 20 december 2021 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij eerder al iets van dezelfde strekking gezegd. Je moet je afvragen waarom je het wil doen. Wil je er voor jezelf iets uithalen; of voor iemand anders.
Mijn ex-vriendin had geen contact meer met haar moeder om allerlei redenen; dat is daarna toch weer hersteld maar dat heeft wel de nodige voeten in de aarde gehad. En dat heeft ook weer zijn eigen ups en downs gehad.
Slaapziekte, check.quote:Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook de vreet- en slaapziekte?
Niet appen maar bellen.quote:Op maandag 20 december 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
hmmm had stiefmonster geappt dat ik niet boos ben maar dat ik geen zin meer heb in wantrouwen en beschuldigen.
Stuurt ze nu dat ze op basis van wederzijds vertrouwen een nieuw begin wilt maken...
wat moet ik daar nou weer mee
denk trouwens ook dat ze het expres doet en er van geniet. een van de laatste keren had ze ook zon sneaky glimlach op haar smoel. Zon hoofd van kijk weer geluktquote:Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat al een gepasseerd station, okee.
Dan laat je het gewoon bij "Sorry, geen behoefte aan, teveel gebeurd, veel plezier met de rest van je leven"
Waarom zou je dan een slecht persoon zijn?quote:Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ik haar negeer ben ik gewoon echt een slecht persoon![]()
nou goed ja weet het niet
Bij mijn familie heb ik soms ook dingen waar ik mezelf gewoon even uitschakel en het onderga.quote:Op maandag 20 december 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ik haar negeer ben ik gewoon echt een slecht persoon![]()
nou goed ja weet het niet
Wat is Bloemwater?quote:
omdat ik haar dan alleen laat ofzoquote:Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een slecht persoon zijn?
ja, nou en?quote:Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik haar dan alleen laat ofzo
heb ik geprobeerd maar ze zoekt actief ruzies en confrontaties. En negeren of er over heen lullen kan niet want ze gaat door totdat je reageertquote:Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn familie heb ik soms ook dingen waar ik mezelf gewoon even uitschakel en het onderga.
Dan moet je daar gewoon paal en perk aan stellen zo van "En nu is het afgelopen, mij naai je niet meer, de groeten." Je hebt ook nog een bitterbal waar je voor moet zorgenquote:Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk trouwens ook dat ze het expres doet en er van geniet. een van de laatste keren had ze ook zon sneaky glimlach op haar smoel. Zon hoofd van kijk weer gelukt
Dat soort mensen moet je gewoon uit je leven werenquote:Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk trouwens ook dat ze het expres doet en er van geniet. een van de laatste keren had ze ook zon sneaky glimlach op haar smoel. Zon hoofd van kijk weer gelukt
ja maar dat vind ik dan van mezelf ookquote:Op maandag 20 december 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nou en?
dan vind zij je misschien een slecht persoon, maar daar moet je dan niks om geven.
Nee, dat heeft ze aan d'r eigen gedrag te danken.quote:Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik haar dan alleen laat ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Dan gaat het ergens gewoon ophouden. Weet niet of er nog redenen zijn waarom je haar zou moeten zien.quote:Op maandag 20 december 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd maar ze zoekt actief ruzies en confrontaties. En negeren of er over heen lullen kan niet want ze gaat door totdat je reageert
het is gewoon echt kwetsend geweest voor mij
Heeft een drempel natuurlijk, maar heb je wel eens therapie geprobeerd?quote:Op maandag 20 december 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd maar ze zoekt actief ruzies en confrontaties. En negeren of er over heen lullen kan niet want ze gaat door totdat je reageert
het is gewoon echt kwetsend geweest voor mij
Wat is er mis met "gewoon" met iemand omgaan en beseffen dat ze geestesziek is, daarmee wapen je jezelf toch tegen haar gekke uitspraken, die hoeven dan toch helemaal geen pijn te doen?quote:Op maandag 20 december 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar moet je dan even doorheen bijten, maar ze is zo te horen gewoon manisch manipulatief en daar ga jij aan onderdoor. Doe daar iets aanquote:Op maandag 20 december 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik dan van mezelf ook
quote:Op maandag 20 december 2021 13:42 schreef Flory het volgende:
Ballie ik heb soort van gelijkaardig iets meegemaakt, ik wil er hier niet teveel over uitwijden en ook is iedere situatie natuurlijk weer anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja eerlijk gezegd zit ik nu beter in mijn vel dan toen ik daar nog wekelijks ging eten. Ging er met stress en angst heen en kwam meestal met woede weer terug.
maar goed laat het maar even bezinken ja.
Laatst ook kaartje gehad van mijn moeder en dat zit ook in mijn hoofd en mja soms is het wat teveel
Zet eens bijvoorbeeld zonnebloemen in een vaas en laat die vervolgens drie weken staan, tot de bloemen verwelkt zijn, de zonnebloemstengels slijmerig zijn en het water troebel, ruik daarna eens aan dat water.quote:Op maandag 20 december 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is Bloemwater?
En waarom is het oud?
Hoezo drinken mensen oud bloemwater?
ja vroeger als klein kind kreeg ik therapie.quote:Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft een drempel natuurlijk, maar heb je wel eens therapie geprobeerd?
GATVERDAMMEEEEEEquote:Op maandag 20 december 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet eens bijvoorbeeld zonnebloemen in een vaas en laat die vervolgens drie weken staan, tot de bloemen verwelkt zijn, de zonnebloemstengels slijmerig zijn en het water troebel, ruik daarna eens aan dat water.
ja dan kan zolang die persoon zich niet tegen jou keert.quote:Op maandag 20 december 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met "gewoon" met iemand omgaan en beseffen dat ze geestesziek is, daarmee wapen je jezelf toch tegen haar gekke uitspraken, die hoeven dan toch helemaal geen pijn te doen?
Als ik aan mijn vader vraag hoe is het? krijg ik ook terug, heb jij die visjes gezien of heb je die weer eens een keer dood laten gaan? Heh, wat zei je? Niets, ik heb zin in gras want ik ben een pony.
Dat soort factoren moet je gewoon wegsaneren uit je leven. Het levert niets op en je lijdt er zelf alleen maar schade van. Maar goed, ik wens je er veel wijsheid bijquote:Op maandag 20 december 2021 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vroeger als klein kind kreeg ik therapie.
Zou misschien wel moeten maar durf niet zo goed. Maar in mijn ervaring heeft mijn moeder mij als kind ook van dingen besculdigt toen ze in haar psychoses zit en nu doet mijn stiefmoeder eigenlijk hetzelfde en dan uit loyaliteit naar haar en uit respect van mijn vader heb ik het plichtsgevoel dat ik haar niet mag laten vallen maar ik vind het echt een naar persoon.
nou geod :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |