Een Vrijdag avond achter je computer, MSN aan en je vriendin komt online... Niets vermoedend zeg je hoi schat hoest? en je krijgt te horen dat het uit is
Ik moest er om lachen omdat ik dit echt TE belachelijk vind... omg...
Zielig voor de jongen in kwestie, maar ja dat reflecteerd ook de kwaliteiten van die vriendin...
Marco als je dit leest: Wees maar blij dat je er vanaf bent...
quote:zelfde gedachte
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef matthijn99 het volgende:
BrEeZaH leeftijd zeker?.
quote:Viel wel mee, de jongen is geloof ik 21 en het meisje 19 ofzo
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef ChRoNiC het volgende:
SickDan bel je toch of ga je naar elkaar toe...
Wat was de leeftijd?? BreeZaH praktijken?
quote:Hmz, zonder MSN hadden m'n vriend en ik misschien nooit wat gehad... En we zaten nog wel bij elkaar in de klas
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef The_Wanderer het volgende:
msn is ongezond voor relaties, zoals ik al eerder gezegd heb
Iemand dumpen over MSN vind ik echt laf, en het geeft ook wel aan dat het haar totaal niet boeide wat ze hem aandeed, anders was ze wel even naar hem toe gegaan om zijn reactie te zien en hem nog een laatste keer te knuffelen...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 01-02-2003 23:37]
quote:Ja idd... Dingen bespreken via MSN met je vriendin van hoelaat zal ik bij je zijn ofzo, daar is het super handig voor...
Als je je zo voelt dat je het uit wilt maken kan je je echt wel bedenken dat het over MSN wel erg belachelijk is lijkt me...
Gevoel uit je dan maar ECHT bij iemand... WAT als zn broertje voor de gein deed of hij die vriend was...?
quote:tja, je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel. En knuffelen via msn gaat moeilijk. Netzoals emoties pijlen
Op zaterdag 1 februari 2003 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hmz, zonder MSN hadden m'n vriend en ik misschien nooit wat gehad... En we zaten nog wel bij elkaar in de klas
Maar goed, das offtopic...Iemand dumpen over MSN vind ik echt laf, en het geeft ook wel aan dat het haar totaal niet boeide wat ze hem aandeed, anders was ze wel even naar hem toe gegaan om zijn reactie te zien en hem nog een laatste keer te knuffelen...
......
quote:ben ik helemaal met je eens
quote:Uuh..relatie..met een klasgenote..eejh...FOUT
Op zaterdag 1 februari 2003 23:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Dit had ik dus ook![]()
, hoorde eerst van een vriendin toen iik vroeg of ze me vriendin online had gezien! Oh hoe is het is het nog aan??...
Nou dan schrik je dus pleuris hé!! Nja later online en heeft ze t uitgemaakt das wel ff uberkut vooral als ze dan nog in je klas zit en je nie eens meer wil aan kijken......
quote:wie, wie, wie
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef GizartFRL het volgende:
Zo ben ik dus ook gedumpt ( al een behoorlijke tijd geleden hoor) door een fokster...
quote:*kuch*,...miss la bitch..*kuch*
Zo ben ik dus ook gedumpt ( al een behoorlijke tijd geleden hoor) door een fokster...
quote:hehe werd ook van te voren uitgebreid gewaarschuwd maja,... je moet wat hé
Op zaterdag 1 februari 2003 23:53 schreef Dizer het volgende:[..]
Uuh..relatie..met een klasgenote..eejh...FOUT
Jan heeft die appel niet gestolen
JAN heeft die appel niet gestolen
jan heeft die APPEL niet gestolen.....
maja ach.... opzich is het best wel geinig
quote:Haha tja, vonk ook dat meisje wat t uitmaakte vertelde later (over msn irl nog steeds nie aangekeken
Op zondag 2 februari 2003 00:05 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh iemand die het via msn uitmaakt, die heeft gewoon nie het lef om de waarheid recht in iemands ogen te zeggen.... als iemand da mij flikte kon ze een real life trap voor dr kont krijgen!
quote:sommigen zijn ook gewoon bang om geslagen te worden, dat moet je ook begrijpen he
Op zondag 2 februari 2003 00:06 schreef missPARTY het volgende:
het is gewoon zielig als je het uitgaat maken via msn.... ofdat je diegene niet onder ogen durft te zien.... TRIEST gewoon!
quote:geen woorden voor
quote:tres slecht! die muts zal wel egoitripperke zijn.... gelukkig da ik ze nog nooit zo heb meegemaakt, me exen dan
Op zondag 2 februari 2003 00:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Haha tja, vonk ook dat meisje wat t uitmaakte vertelde later (over msn irl nog steeds nie aangekeken
) dat als t omgedraaid was dat ze me helemaal in elkaar zou schoppen en dat t raar was dak nie boos was... tja zucht,,
quote:ach ben er wel overheen hoor ( al tijden
Op zondag 2 februari 2003 00:10 schreef TriuMpH het volgende:[..]
geen woorden voor
[ B L O C K }
Destijds was ik 23 en hij 25 btw, dus met breezers niets van doen!
quote:Goh heerste de Breezah cultuur 1,5 jaar geleden ook al onder 18-jarige jongens? Toen deden ze het namelijk via sms.................ook zwak, ziek en misselijk.
BrEeZaH leeftijd zeker?.
quote:tja zolang t makkelijk is ...
Op zondag 2 februari 2003 00:26 schreef PetraV het volgende:[..]
Goh heerste de Breezah cultuur 1,5 jaar geleden ook al onder 18-jarige jongens? Toen deden ze het namelijk via sms.................ook zwak, ziek en misselijk.
quote:Misschien, misschien ook niet. Dan had je meer sociale contacten die niet over t internet/tel gingen
Op zondag 2 februari 2003 00:54 schreef PetraV het volgende:
waarden en normen.................zucht............Leven was een stuk simpeler volgens mij zonder mobiel en pc.......ongetwijfeld ook saaier
quote:Alleen dat knietje...
Op zondag 2 februari 2003 00:25 schreef Nyame het volgende:
Mijn ex heeft het ook zo uitgemaakt, over msn. We zagen elkaar bijna dagelijks, maar die dag hadden we andere bezigheden dus zouden we elkaar niet zien. Kreeg een mailtje van hem dat hij wist dat ik het druk had enzo, maar of ik toch nog even online wilde komen want hij had een nieuwtje.
Eerste keer dat ik hem daarna zag heb ik hem een knietje gegeven. "als we elkaar lullig pijn gaan doen is dit mijn manier" heb ik erbij gezegd.Destijds was ik 23 en hij 25 btw, dus met breezers niets van doen!
quote:Als je een relatie verbreekt via msn vraag je daarom. En hij kreeg wat-ie vroeg.
Op zondag 2 februari 2003 01:35 schreef TriuMpH het volgende:[..]
Alleen dat knietje...
en een vriend van me is gewoon per SMS gedumpt, dat is pas triest....
quote:Ook meegmaakt, per mail en een keer per sms
Op zondag 2 februari 2003 12:04 schreef sassa het volgende:
oh mijn ex deed t via mailde ene dag kreeg ik te horen dat ie van me hield enzo en de volgende dag kreeg ik een mailtje dat t uit. en dan natuurlijk heel laf zn telefoon uitzetten en niet thuis zijn. die gozer is niks meer dan een stoeptegel voor mij
Stoeptegels ja
Ik heb dus voor de laatste gekozen en gezegd dat het me een beter idee leek om uit elkaar te gaan. En gelijk daarna heb ik hem wel opgebeld en uitgelegd dat ik het liever niet over msn had uitgemaakt, maar dat het gesprek erop kwam, en dat begreep hij gelukkig wel en daarover was hij ook verder niet boos.
Maar als ik een beter gelegenheid had gehad, dan had ik het zeker niet via msn uitgemaakt.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:47 schreef akkien het volgende:
Ik heb mijn eerste vriendje na 1,5 maand ook via msn gedumpt. Iets wat ik dus beter niet had kunnen doen. Maar ik zal even uitleggen waarom:
ik wilde het uitmaken, maar had al 2 weken geen gelegenheid meer gehad om hem alleen te zien, we hadden allebei nauwelijks tijd.
Maar op een bepaald moment zaten we op msn beetje emt elkaar te chatten. En ik zei dat ik eigenlijk niet zoveel zin had om te msnen dus weg zou gaan. Waarop mn (toen nog vriend) zei: zit het eigenlijk nog wel goed tussen ons.
TSja en dan kun je dus 2 dingen antwoorden:
1. ja (en dan lieg je dus
2. nee en het dan eerlijk vertellen.Ik heb dus voor de laatste gekozen en gezegd dat het me een beter idee leek om uit elkaar te gaan. En gelijk daarna heb ik hem wel opgebeld en uitgelegd dat ik het liever niet over msn had uitgemaakt, maar dat het gesprek erop kwam, en dat begreep hij gelukkig wel en daarover was hij ook verder niet boos.
Maar als ik een beter gelegenheid had gehad, dan had ik het zeker niet via msn uitgemaakt.
TSja en dan kun je dus 2 dingen antwoorden:
1. ja (en dan lieg je dus
2. nee en het dan eerlijk vertellen.
2 dingen maar?
Raar... je kan ook doen alsof je ff weg bent ofzo whatever...
Dan ga je naar hem toe en maak je het uit, wel zo eerlijk vind je niet...
Ik op dit gedrag... je kan maar 2 dingen doen jezus...
quote:hoi sas!
Op zondag 2 februari 2003 12:04 schreef sassa het volgende:
oh mijn ex deed t via mailde ene dag kreeg ik te horen dat ie van me hield enzo en de volgende dag kreeg ik een mailtje dat t uit. en dan natuurlijk heel laf zn telefoon uitzetten en niet thuis zijn. die gozer is niks meer dan een stoeptegel voor mij
quote:rofl...
Op zondag 2 februari 2003 14:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is wel persoonlijker dan per fax, vind ik.
Ja maar tis net als een fax, een sms of email... IEDEREEN zou het gedaan kunnen hebben..
quote:oh maar dit is alweer bijna 2 jaar geleden dus ik zit er niet meer mee hoor
Op zondag 2 februari 2003 14:07 schreef TriuMpH het volgende:[..]
hoi sas!
jezus lkut voor je
stoeptegels ook altijd
en hoi
quote:Dat knietje verdiende ie. echt heel erg zielig dat soort mensen
Op zondag 2 februari 2003 01:35 schreef TriuMpH het volgende:[..]
Alleen dat knietje...
Zoiets moet op een persoonlijke manier.
quote:Juist!
Op zondag 2 februari 2003 22:14 schreef RemCow het volgende:
Dat is echt TE triest. Via internet ...![]()
...
Zoiets moet op een persoonlijke manier.
aan de andere kant durft opeens iedereen alles te zeggen, door diezelfde laagdrempeligheid. zo kunnen de laafaarden ook eens hun zegje doen. dat heb ik dus tegen op msn.
opbellen kan nog eng zijn, msn is absoluut niet eng.
quote:Eng om je vriendin te bellen... hmmm
Op zondag 2 februari 2003 23:28 schreef smvs het volgende:
aan de ene kant is msn een zeer handig iets waardoor je elkaar vaak kunt spreken. het is ook lekker laagdrempelig.aan de andere kant durft opeens iedereen alles te zeggen, door diezelfde laagdrempeligheid. zo kunnen de laafaarden ook eens hun zegje doen. dat heb ik dus tegen op msn.
opbellen kan nog eng zijn, msn is absoluut niet eng.
quote:aauwwwww
Op zaterdag 1 februari 2003 23:38 schreef Wimpeh het volgende:
Uitmaken doe je op een persoonlijke manier, en niet via MSN. Zeker niet als die persoon het niet ziet aankomen.
over MSN, 'k zag het niet aankomen....
sjah sucks... 't is zo begonnen, en ook zo geeindigd... alleen wat er tussen zat zal nooit meer terugkomen
MSN sux
quote:oei dat had ik toch niet verwacht van Sunbeeb
Op maandag 3 februari 2003 12:56 schreef hawaii het volgende:[..]
aauwwwww
.. zo is ut ook bij mij gegaan vorige week..
over MSN, 'k zag het niet aankomen....
sjah sucks... 't is zo begonnen, en ook zo geeindigd... alleen wat er tussen zat zal nooit meer terugkomen![]()
MSN sux
quote:
Op maandag 3 februari 2003 23:05 schreef ratpack het volgende:
maar ja soms doe je nu eenmaal dingen die je liever niet doet en hopelijk in de toekomst ook nooit meer doet in dit soort situaties.
quote:Indeed, maar bij mij lag de situatie anders dan hier. Bij mij was het frustratie achteraf die ik een paar keer via de mail heb laten vliegen, na een paar glazen alcohol.
Op dinsdag 4 februari 2003 03:12 schreef TriuMpH het volgende:[..]
Mensen doen wel ergere dingen ben ik achter gekomen. Neemt niet weg dat je het moet laten. Communicatie is voor heel veel mensen iets lastigs, daar ben ik ook wel achter gekomen
Het was precies op een nieuwjaarsdag, dus "gelukkig nieuwjaar"... Lekker symbolisch dus.
quote:Geslacht Man
Op zaterdag 1 februari 2003 23:32 schreef Marden het volgende:
Mijn vriend heeft het ook zo uitgemaakt![]()
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:32 schreef Marden het volgende:
Mijn vriend heeft het ook zo uitgemaakt![]()
Dan ben je een mietje als je het niet zo durft et zeggen
quote:kan bijna niet anders en ze hadden net 2 dagen
BrEeZaH leeftijd zeker?.
1.ga naar de kijkenkoopwinkel (ook bekend als kijkshop)
2. koop daar een gsm
3.activeer de gsm nadat je hem hebt opgeladen
4.doe er een leuk papiertje omheen
5. geef die gsm aan je vriendin
6.ga naar huis
7.bel je vriendin
8. zeg dat het uit is
9. vraag de gsm terug
10. en hang op
wat leren we hier uit?
je vriendin dumpen kan je nog een gsm opleveren ook!!!
quote:
Eerste keer dat ik hem daarna zag heb ik hem een knietje gegeven. "als we elkaar lullig pijn gaan doen is dit mijn manier" heb ik erbij gezegd.
Sommige mannen (en ook heel wat vrouwen, wat dat betreft!) zouden eens moeten nadenken over hoe zij zich zouden voelen als ze op zo'n manier gedumpt zouden worden..
een ex van me wilde me ook ooit eens dumpen over de telefoon.. was niet zo'n heel goed idee van haar; zowel haar als mijn vrienden wilden niets meer met haar te maken hebben kwam ze later excuses aanbieden.. "ken ik jou? Dacht het niet, ga maar gewoon weg
"
quote:niet om het 1 of ander, maarre, hebben we het hier over Carola???
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef TriuMpH het volgende:
Mja aan de ene kant mooest ik erg lachen toen ik dit verhaal hoorde maar ik heb toch wel erg medelijden met de jongen waarbij dit gebeurt is...Een Vrijdag avond achter je computer, MSN aan en je vriendin komt online... Niets vermoedend zeg je hoi schat hoest? en je krijgt te horen dat het uit is
Ik moest er om lachen omdat ik dit echt TE belachelijk vind... omg...
Zielig voor de jongen in kwestie, maar ja dat reflecteerd ook de kwaliteiten van die vriendin...
Marco als je dit leest: Wees maar blij dat je er vanaf bent...
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 12:56 schreef mr_tijgertje het volgende:[..]
niet om het 1 of ander, maarre, hebben we het hier over Carola???
quote:schaam je
Op zaterdag 15 februari 2003 09:40 schreef chocolatemoeze het volgende:
''k ben ook wel eens gedumpt over msn, maar 'k was toendertijd veel te verliefd om het erg te vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |