SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker de eer aan jezelf houdenquote:
Hier zijn ze zich niet zelfbewust om te kijken waarom mensen weggaan; een complete afdeling is hier binnen anderhalf jaar weggelopen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker de eer aan jezelf houden![]()
Hoop altijd dat die soort dingen een leermomentje voor het bedrijf is. Meestal niet
Precies. Ik ga dit ook nog aangeven in mijn exitgesprek.quote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker de eer aan jezelf houden![]()
Hoop altijd dat die soort dingen een leermomentje voor het bedrijf is. Meestal niet
Verveel je je al?quote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ich gehe mal ein bisschen spazieren
Ik ben ook al nummer vier in een afdeling van 10 mensenquote:Op maandag 20 december 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ze zich niet zelfbewust om te kijken waarom mensen weggaan; een complete afdeling is hier binnen anderhalf jaar weggelopen.
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook al nummer vier in een afdeling van 10 mensen
Oeh, zalk German zoe me du ganz paalbaar beige wijfiequote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ja wil ik ook wel. Lekker zonnetje nu. Breekt net weer de pleuris uit op werkquote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Het zijn geen zorgmedewerkersquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.
Wtfquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, zalk German zoe me du ganz paalbaar beige wijfie
Zo kan een mens toch niet werken !quote:
Handjes boven de smurfdeken!quote:Op maandag 20 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken of je al sliep onder je smurfdekentje.
Als de term "zoethoudertje" nog niet bestond werd ie hiervoor uitgevondenquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.
Dat was bij mij niet genoeg geweestquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dan?quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet genoeg geweest
quote:Op maandag 20 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken of je al sliep onder je smurfdekentje.
Dit is veler dan dat ik kan tellen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dan?
Nee ik ga degene die daar eindverantwoordelijke voor is eens even de wind van voren geven!quote:Op maandag 20 december 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo kan een mens toch niet werken !
En met een telraam dan ?quote:Op maandag 20 december 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is veler dan dat ik kan tellen.
Naar chloor en schimmelvoeten?quote:Op maandag 20 december 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ze hebben de tunnel schoongemaakt en het ruikt altijd al naar een zwembad
Terroristische aanslag met chloor, rennen!!!!!!quote:Op maandag 20 december 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ze hebben de tunnel schoongemaakt en het ruikt altijd al naar een zwembad
quote:
Zyklon B is wat effectiever, just sayn'quote:Op maandag 20 december 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terroristische aanslag met chloor, rennen!!!!!!
Ik vond het de laatste keer wel een leuke verrassing dat ik het er netto bijkreeg. Alleen om de een of andere manier is het toch iedere maand opquote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet genoeg geweest
B van Ballie?quote:Op maandag 20 december 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zyklon B is wat effectiever, just sayn'
Willen ze dat niet gaan verbieden. Net als roken, Nutella, suiker en Labello?quote:Op maandag 20 december 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zyklon B is wat effectiever, just sayn'
En ongemerkte biljetten.quote:Op maandag 20 december 2021 10:53 schreef Karzai het volgende:
Koffertje met miljoen in cash en zwart
Blistex saves livesquote:Op maandag 20 december 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, lippenbalsem.
Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar de vellen hangen eraan.
Het is een Labello, maar goed genoeg.quote:
Ja daar zit parafine etc. in wat je lippen eigenlijk juist uitdroogt.quote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een Labello, maar goed genoeg.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:flory emoticon van bitterbal met staartjes en bloksnor graag
quote:
quote:
Ja, naast zittend werkenquote:Op maandag 20 december 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Willen ze dat niet gaan verbieden. Net als roken, Nutella, suiker en Labello?
BigPharma strikes againquote:Op maandag 20 december 2021 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja daar zit parafine etc. in wat je lippen eigenlijk juist uitdroogt.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:flory emoticon van bitterbal met staartjes en bloksnor graag
Niet meer.quote:Op maandag 20 december 2021 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al kan parrafine soms juist prettiger zijn, als beschermlaagje.quote:Octyldodecanol, Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Rapeseed Oil, Cera Alba, Homosalate, Octocrylene, Cetyl Palmitate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, BHT, Limonene, Geraniol, Linalool, Benzyl Alcohol, Parfum, CI 77891, CI 77492
Ja, zoiets had ik ook begrepen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uierzalf ftw .. of kokosolie, maar dat maakt je muil echt baggervetquote:Op maandag 20 december 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer.
[..]
Al kan parrafine soms juist prettiger zijn, als beschermlaagje.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dan?
quote:
Daar zit juist wel minerale olie in.quote:Op maandag 20 december 2021 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uierzalf ftw .. of kokosolie, maar dat maakt je muil echt baggervet
Is dat kankerverwekkende stofje er nu ook uit gehaald?quote:Op maandag 20 december 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet meer.
[..]
Al kan parrafine soms juist prettiger zijn, als beschermlaagje.
De kans dat ik kanker oploop van uitlaatgassen is groter dan van die twee keer per jaar dat ik Labello smeer.quote:Op maandag 20 december 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat kankerverwekkende stofje er nu ook uit gehaald?
Ja dat schijnt met al die merken zo te zijn. Zie niet waarom Blistex anders zou zijn?quote:Op maandag 20 december 2021 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hm.quote:Op maandag 20 december 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zit juist wel minerale olie in.
Wel echt uierzalf. Uiercreme weet ik niet.quote:Op maandag 20 december 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.![]()
Ik smeer het ook op de pootjes van Marshmellow
quote:Ingrediënten van Bogena Uierzalf:
INCI: Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Lanolin Oil, Triclosan, Cymbopogon Nardus.
Ja hoor. Bruine komkommer? Wat moet ik hierbij denken?quote:
quote:Op maandag 20 december 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De dierenarts heeft Marshmellows naam verkeerd gespeld.
Ze heet nu Marsmellow
Van die verplichte zit/sta bureaus die ieder half uur in een andere stand gaan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we de hele dag gaan staan dan?
Die moest ik even opzoeken.quote:Op maandag 20 december 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Bruine komkommer? Wat moet ik hierbij denken?
Die hebben wij ook een x aantal op kantoor, daar trek ik meestal de stekker uit, laat me niet commanderen door een fucking bureautjequote:Op maandag 20 december 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die verplichte zit/sta bureaus die ieder half uur in een andere stand gaan.
Op kantoor hebben we wel zit-sta bureaus, maar niet alle bureaus kunnen omhoogquote:Op maandag 20 december 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we de hele dag gaan staan dan?
Mijn rug zegt nope.quote:Op maandag 20 december 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb af en toe van die periodes dat mijn lip ineens door midden scheurt (en ja dat is net zo pijnlijk als dat het er staat), maar goed dan hangen er geen vellen aan en dan vergeet ik dus om in te smerenquote:Op maandag 20 december 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is dus ook net waar je tegen smeert. Vaseline kán juist prettig zijn ter bescherming, tegen gure wind enzo. Alleen dus wel rekening mee houden dat het afsluit.
Starbucks?quote:Op maandag 20 december 2021 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De dierenarts heeft Marshmellows naam verkeerd gespeld.
Ze heet nu Marsmellow
Ik heb een tijdje rugklachten gehad, dat was wel fijn toch wel zo'n hoog bureau, kon zelfs af en toe voorzichtig wiebeldansen.quote:Op maandag 20 december 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op kantoor hebben we wel zit-sta bureaus, maar niet alle bureaus kunnen omhoog
Kregen we maar een beker koffie meequote:
Ruik ik ineens die kukident weer hoorquote:Op maandag 20 december 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje rugklachten gehad, dat was wel fijn toch wel zo'n hoog bureau, kon zelfs af en toe voorzichtig wiebeldansen.
Brrrrr. Ik heb zelf vooral dat ze niet zo lekker reageren op zon (vandaar de lippenbalsem met SPF) en dus incidenteel uitdrogen in de winter, verder smeer ik nooit.quote:Op maandag 20 december 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb af en toe van die periodes dat mijn lip ineens door midden scheurt (en ja dat is net zo pijnlijk als dat het er staat), maar goed dan hangen er geen vellen aan en dan vergeet ik dus om in te smeren
Dat is wel serieus goor trouwens, kukident.quote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruik ik ineens die kukident weer hoor
Ik probeer dat ook zo min mogelijk te doenquote:Op maandag 20 december 2021 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brrrrr. Ik heb zelf vooral dat ze niet zo lekker reageren op zon (vandaar de lippenbalsem met SPF) en dus incidenteel uitdrogen in de winter, verder smeer ik nooit.
quote:Op maandag 20 december 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is wel serieus goor trouwens, kukident.
Inb4 "Ja maar IJs, hoe weet je dat?": verkleedpartijtje met vampiertandjes, kukident werkt veel beter om dat te laten zitten dan wat ze standaard bij neptandjes doen.
Zou toch eens je smuicheltje poetsen danquote:Op maandag 20 december 2021 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruik ik ineens die kukident weer hoor
Qua olie is jojoba wel serieus fijn trouwens, dat komt het meest in de buurt van huideigen olieën.quote:Op maandag 20 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook zo min mogelijk te doen
quote:Op maandag 20 december 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inb4 "Ja maar IJs, hoe weet je dat?": verkleedpartijtje met vampiertandjes, kukident werkt veel beter om dat te laten zitten dan wat ze standaard bij neptandjes doen.
2-componentenlijm nog veel beterquote:Op maandag 20 december 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon net als in Japan. 's ochtends gezamenlijk ochtendgymnastiek doen.quote:Op maandag 20 december 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou ik niet eens tegen zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon net als in Japan. 's ochtends gezamenlijk ochtendgymnastiek doen.
Dit is zooooooo relaxed om te doen en ik ben daar zooooooo geen type voor maar tochquote:Op maandag 20 december 2021 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke, opaatjequote:Op maandag 20 december 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou toch eens je smuicheltje poetsen dan
Ja prima, wij kregen eens een webinar met o.a. bewegen als onderwerp. Was echt prima geregeldquote:Op maandag 20 december 2021 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga crackers pakkenquote:
Je mag mijn oven wel lenenquote:Op maandag 20 december 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, kut. Ik wilde eigenlijk woensdag wat in de oven schuiven, maar de oven is kaduuk en voor woensdag en nieuwe erin zal wel niet lukken.
Sta je open voor bezoek dan?quote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag mijn oven wel lenen
Als je vooraf je bezoek aankondigt welquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem terug of ik ga tien cavia's kopen en tippel naar Den Bosch CS.
Hier wachtte ik op.quote:Op maandag 20 december 2021 11:27 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op maandag 20 december 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie Bossie!
quote:Op maandag 20 december 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Vitella Tonato aan het smikkelen hier
Had er graag nog een fris wit Italiaans wijntje bij gedronken maar helaas is dat niet verstandig.quote:Op maandag 20 december 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zit ik dan met mijn kracker kipgerriederriekerrie.
Van mij mag europa op slot voor anti-vaxersquote:
"Het einde van de week".quote:Op maandag 20 december 2021 12:02 schreef Haags het volgende:
Vraag van de dag:
Wat wil je deze week bereiken?
Rosbief met truffelmayo hierquote:Op maandag 20 december 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Vitello Tonato aan het smikkelen hier
Overleven, zodat ik het kerstdiner kan meemaken.quote:Op maandag 20 december 2021 12:02 schreef Haags het volgende:
Vraag van de dag:
Een nieuwe agenda bestellenquote:Op maandag 20 december 2021 12:02 schreef Haags het volgende:
Vraag van de dag:
Heb ik al.quote:Op maandag 20 december 2021 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een nieuwe agenda bestellen
U bent al een echte Bourgondiër aan het wordenquote:Op maandag 20 december 2021 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rosbief met truffelmayo hier![]()
En vezelrijke crackes met kaas
Vrijdagmiddag, en rap een beetje.quote:Op maandag 20 december 2021 12:02 schreef Haags het volgende:
Vraag van de dag:
Oh ja, goede.. moet ik ook nog.. had dat in de Hema moeten doen, toen ik daar wasquote:Op maandag 20 december 2021 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De verveling van de noodopvang overleven.quote:Op maandag 20 december 2021 12:02 schreef Haags het volgende:
Vraag van de dag:
Altijd al geweestquote:Op maandag 20 december 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent al een echte Bourgondiër aan het worden
Ik had een berg meuk bij de Flying Tiger vandaan, dus ook meteen maar een agenda.quote:Op maandag 20 december 2021 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goede.. moet ik ook nog.. had dat in de Hema moeten doen, toen ik daar was
Ik denk niet dat @Dr_Flash dat bericht ontvangen heeftquote:Op maandag 20 december 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fles ik heb vrijdag alleen VSO en boodschappen bestellen dus ik kan wel vanaf een uur of 1/2
Heb je geen digitale agenda?quote:Op maandag 20 december 2021 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmz, hmmz, ik twijfel nog of ik dit jaar een agenda ga kopen. Digitaal is meestal handiger, maar als je snel even overzicht wil hebben is het minder inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2021 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet overzichtelijk en lastig notities en to do lists maken.
Straks met je nieuwe baan en extra salaris zwermen de premium vrouwen om je heen en voordat je het weet heb je tien agenda's nodigquote:Op maandag 20 december 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat moet ik in een agenda schrijven dan?![]()
De tripjes die ik niet doe? De vrienden die ik niet zie? De dates die ik niet heb?
![]()
/melodrama
Okee prima, dan kom ik rond een uur of 2 wel die kant op.quote:Op maandag 20 december 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fles ik heb vrijdag alleen VSO en boodschappen bestellen dus ik kan wel vanaf een uur of 1/2
Fok is mijn dagboekquote:Op maandag 20 december 2021 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Oh nieuw dagboek moet ik ook nog bestellen. Gelijk even doen.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks met je nieuwe baan en extra salaris zwermen de premium vrouwen om je heen en voordat je het weet heb je tien agenda's nodig
Wat heb je?quote:Op maandag 20 december 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Heb snorrenlunch gehaald. Bijna thuis
Gezelligquote:Op maandag 20 december 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee prima, dan kom ik rond een uur of 2 wel die kant op.
Even naar je nieuwe werk mailen of ze alvast een foto en de specificaties van je nieuwe sexy secretaresse door willen sturenquote:Op maandag 20 december 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]O ja, dat was ik even vergeten.
Ik gebruik trouwens al jaren de agenda van hotmail/outlook.
Oh lekkerquote:Op maandag 20 december 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Hummus ama. Ga eitjes bakken en heb ook nog champignons
En waarom heet het snorrenlunch?quote:Op maandag 20 december 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Met spek ?quote:Op maandag 20 december 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
O, humusquote:Op maandag 20 december 2021 12:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat dit soort dingen ook bijdragen aan een dartspostuur.quote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver, lust nog wel 2 broodjes eigenlijk.
Neefje van me had 5000 kerstbomen gekocht, die verkoopt ze nu voor een prikkie op FB, krijg je er nog warme chocomel, wijn, een voucher voor een boottochtje en exclusieve hapjes bij ook nogquote:Op maandag 20 december 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog even een kerstboom gehaald. Gisteren was alles dicht, Vandaag toch nog wat open.
Waarom?quote:Op maandag 20 december 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje van me had 5000 kerstbomen gekocht, die verkoopt ze nu voor een prikkie op FB, krijg je er nog warme chocomel, wijn, een voucher voor een boottochtje en exclusieve hapjes bij ook nog
Dit is correct, staat ook gewoon in het Groene Boekjequote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens us eten alleen mensen met snorren humus
Heb je je ontslag al ingediend?quote:Op maandag 20 december 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]O ja, dat was ik even vergeten.
Ik gebruik trouwens al jaren de agenda van hotmail/outlook.
Oh, dat klinkt leukquote:Op maandag 20 december 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neefje van me had 5000 kerstbomen gekocht, die verkoopt ze nu voor een prikkie op FB, krijg je er nog warme chocomel, wijn, een voucher voor een boottochtje en exclusieve hapjes bij ook nog
Dit klopt.quote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Centjes verdienen in eerste instantie en stilzitten is simpelweg niks voor hem maar nu wil hij er toch wel vanaf.quote:
Kunnen we misschien ook wel even wandelen door de duinen ofzo. Blijf je eten of echt alleen dat ding ophalen?quote:Op maandag 20 december 2021 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee prima, dan kom ik rond een uur of 2 wel die kant op.
Vanmorgenquote:
quote:Op maandag 20 december 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct, staat ook gewoon in het Groene Boekje
quote:Spelling snorrenlunch niet gevonden
Kunnen wel ff kijken inderdaad. Als het zulk weer als vandaag isquote:Op maandag 20 december 2021 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen we misschien ook wel even wandelen door de duinen ofzo. Blijf je eten of echt alleen dat ding ophalen?
Dat ik nog leefquote:
Sjiekquote:Op maandag 20 december 2021 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hoe staat jouw snor vandaag @:bitterbal?
Dekentjes hebben de hoogste prioriteit bij de bezorging.quote:Op maandag 20 december 2021 12:27 schreef Ama het volgende:
Denk niet dat mijn dekentje vandaag komt.
Ooh gelukkig maar.quote:Op maandag 20 december 2021 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dekentjes hebben de hoogste prioriteit bij de bezorging.
je verwacht het niet als je een week voor de kerst alle winkels dicht gooitquote:
Je verwacht het nietquote:
WATquote:Op maandag 20 december 2021 12:27 schreef Ama het volgende:
dat wordt vechtenquote:Op maandag 20 december 2021 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik die track & trace code invoer zie ik sowieso niks.
Daar komen ze altijd te laat meequote:Op maandag 20 december 2021 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VanmorgenWerd even later opgebeld dat ze me een tegenaanbod willen doen, maar daar ga ik niet op in
die komen nu voorbijquote:Op maandag 20 december 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb gisteren ook echt een vol containerschip aan zooi besteld of zo
Heeft iedereen nu datzelfde dekentje besteld?quote:Op maandag 20 december 2021 12:27 schreef Ama het volgende:
ALS DE MIJNE MAAR HET EERSTE KOMTquote:Op maandag 20 december 2021 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen nu datzelfde dekentje besteld?
Jup, ik heb er drie jaar elke beoordelingsronde om gevraagd, maar het bleef stil. En nu is het te laatquote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar komen ze altijd te laat meeMedewerkers betalen wat je ze blijkbaar waard vindt kan om de een of andere reden altijd pas als ze willen vertrekken. Nou, moet wel een verademing zijn nu lijkt me
Ik heb niks gedaan maar de kerstman komt vroeg langs dit jaar.quote:Op maandag 20 december 2021 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen nu datzelfde dekentje besteld?
Heerlijk relaxte kerst dit jaar dan, geen bal meer geven om je huidige werk en ook nog geen stress van je nieuwe werkquote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ik heb er drie jaar elke beoordelingsronde om gevraagd, maar het bleef stil. En nu is het te laat![]()
Ja, ik ben blij dat het einde hier in zicht is.
Vraag ook nog even waarom het nu ineens wčl kanquote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ik heb er drie jaar elke beoordelingsronde om gevraagd, maar het bleef stil. En nu is het te laat![]()
Ja, ik ben blij dat het einde hier in zicht is.
Dan ga ik snel naar het raamquote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat die zo voor je neus zinkt wegens overbelading.
Straks raakt daardoor de hele keten vanuit China weer geblokkeerd. Omdat jij zo nodig een zeecontainer vol meuk moest bestellen! De pleepapiercrisis van 2020 zal bij deze nieuwe crisis verbleken.quote:Op maandag 20 december 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat die zo voor je neus zinkt wegens overbelading.
Ja schijt aan, must have spullekesquote:Op maandag 20 december 2021 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks raakt daardoor de hele keten vanuit China weer geblokkeerd. Omdat jij zo nodig een zeecontainer vol meuk moest bestellen! De pleepapiercrisis van 2020 zal bij deze nieuwe crisis verbleken.
Als die 1 pakket per dag moeten bezorgen vliegen ze al in de stressquote:
Denk dat er een strikje om zit met "beste klant evah"quote:Op maandag 20 december 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar herken ik je containers aan?
Die hele schijtcontainer komt gewoon dwars in de keel van Poetin vast te zitten zodat heel de wereld stil komt te staan. Geen gas meer, geen spullekes, niks.quote:Op maandag 20 december 2021 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks raakt daardoor de hele keten vanuit China weer geblokkeerd. Omdat jij zo nodig een zeecontainer vol meuk moest bestellen! De pleepapiercrisis van 2020 zal bij deze nieuwe crisis verbleken.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele schijtcontainer komt gewoon dwars in de keel van Poetin vast te zitten zodat heel de wereld stil komt te staan. Geen gas meer, geen spullekes, niks.
Hier was die net wel open. Rum-rozijnenbol en krentenbol op.quote:Op maandag 20 december 2021 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel stom dat de oliebollenkraam dicht is maar de Bakker Bart is wel open.
De helft gaat bij jou ook direct de kliko in. Dat weet ik zeker.quote:Op maandag 20 december 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja schijt aan, must have spullekes
Lekker terug naar simpeler tijden!quote:Op maandag 20 december 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele schijtcontainer komt gewoon dwars in de keel van Poetin vast te zitten zodat heel de wereld stil komt te staan. Geen gas meer, geen spullekes, niks.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk relaxte kerst dit jaar dan, geen bal meer geven om je huidige werk en ook nog geen stress van je nieuwe werk
Dat bewaar ik voor het exit-gesprek met HR.quote:Op maandag 20 december 2021 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag ook nog even waarom het nu ineens wčl kan
Een oliebollenkraam is voor sommige mensen ook essentieel. Daar klopt niets van inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2021 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel stom dat de oliebollenkraam dicht is maar de Bakker Bart is wel open.
Ik mis even wat ?quote:Op maandag 20 december 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Lieve boodschap van @:-shii-
Neem toch aan dat ze ons bedoelt
Bezint eer ge begint en en ga niet droefroepen als je toch besluit kinderen uit te poepen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ht-ouders-in-de-knel
Hey, wat raar. Je kondigt op stel en sprong wat maatregelen af en het gaat fout. Hoe kan dat nou?
Heh?quote:Op maandag 20 december 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Lieve boodschap van @:-shii-
Neem toch aan dat ze ons bedoelt
Waarom zou je ook. Laat het dan gewoon naar je voordeur bezorgen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
zag net in de stad wel dat je klik en collect kan doen maar liep nog niet storm
*tegeltje*quote:Op maandag 20 december 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint en en ga niet droefroepen als je toch besluit kinderen uit te poepen.
Maar het beleid is wel top doordacht verderquote:Op maandag 20 december 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ht-ouders-in-de-knel
Hey, wat raar. Je kondigt op stel en sprong wat maatregelen af en het gaat fout. Hoe kan dat nou?
Eh, bij haastdingen, bellen en even later ophalen ofzo.quote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je ook. Laat het dan gewoon naar je voordeur bezorgen.
Mijne ookquote:Op maandag 20 december 2021 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn pakketje is lekker wel onderweg![]()
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:15 en 15:15
Bezorger is onderweg
En het scheelt weer gezanik met bezorgen (venster van 10.00 tot 18.00 uur of zo)quote:Op maandag 20 december 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, bij haastdingen, bellen en even later ophalen ofzo.
Oh, die heb ik uitstaan.quote:
Ook dat.quote:Op maandag 20 december 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En het scheelt weer gezanik met bezorgen (venster van 10.00 tot 18.00 uur of zo)
Ik wilde net wat grijze shirtjes bestellen maar Zalando heeft niks naar mijn zinquote:Op maandag 20 december 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik de enige die niets in de bestelling heeft staan?
Hij komt bij mij steeds terug. Vooral mobiel irritant omdat de boel dan even verspringt als ik een pagina open.quote:
Alsnog dank voor de pepernoten.quote:Op maandag 20 december 2021 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik maar lofuitingen in die balk plaatsen
Parfums, geurvochtjes, hutkoffer, kleed, erg veel lampen, kasten, baardwater, koffie, schilderijen, planken, hout, gereedschapswagen, weer een servies, krab, twee stoelen, dekbed, kaarsen, videokaart, een gordijn, shirtjes, kruiden, planten, zaad, keukenmachine, schoenen en nog tientallen dingen meer of zoquote:Op maandag 20 december 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Nee hoor, ik heb alles inmiddels binnen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Als je nog goud en een 16e eeuws icoon van de heilige Sint Rokus aan het lijstje had toegevoegd, zou ik denken dat dit een post is van Etto.quote:Op maandag 20 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parfums, geurvochtjes, hutkoffer, kleed, erg veel lampen, kasten, baardwater, koffie, schilderijen, planken, hout, gereedschapswagen, weer een servies, krab, twee stoelen, dekbed, kaarsen, videokaart, een gordijn, shirtjes, kruiden, planten, zaad, keukenmachine, schoenen en nog tientallen dingen meer of zo
Meeste is iets hipper en vlotter welquote:Op maandag 20 december 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nog goud en een 16e eeuws icoon van de heilige Sint Rokus aan het lijstje had toegevoegd, zou ik denken dat dit een post is van Etto.
Hoax, videokaarten zijn een leugen.quote:Op maandag 20 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Parfums, geurvochtjes, hutkoffer, kleed, erg veel lampen, kasten, baardwater, koffie, schilderijen, planken, hout, gereedschapswagen, weer een servies, krab, twee stoelen, dekbed, kaarsen, videokaart, een gordijn, shirtjes, kruiden, planten, zaad, keukenmachine, schoenen en nog tientallen dingen meer of zo
Ja die zijn wel matig leverbaar een beetje.quote:Op maandag 20 december 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, videokaarten zijn een leugen.
Gewoon een keer gek doen en deze vrachtwaggel bestellenquote:Op maandag 20 december 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
ik heb oo niks in de bestelling staan
quote:Op maandag 20 december 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer gek doen en deze vrachtwaggel bestellen![]()
De rest is wel op 100% waarheid berustquote:Op maandag 20 december 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, videokaarten zijn een leugen.
Het beleid is gewoon helder hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het beleid is wel top doordacht verder
Dekentjesleef beste leefquote:
ik gooi geen mails wegquote:Op maandag 20 december 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn e-mail inbox is bijna leeg.
Fijn gevoel
Zal niet lang duren.quote:Op maandag 20 december 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn gevoel
quote:Op maandag 20 december 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn gevoel
Ik stop ze in mapjes en dan is mijn inbox gewoon leegquote:
quote:
Oke onheilsprofetenquote:
Ik kan het niet eens kijken want ik gooi iedere week een berg weg.quote:Op maandag 20 december 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik durf niet eens te kijken hoeveel mails ik gehad heb dit jaar
Mijn vader wilde altijd "Lieve kinderen" als je zoiets vroeg.quote:
die bestaan nietquote:Op maandag 20 december 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader wilde altijd "Lieve kinderen" als je zoiets vroeg.
53.216 stuks, geen wonder dat mijn linkeroog af en toe trilt.quote:Op maandag 20 december 2021 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens kijken want ik gooi iedere week een berg weg.
Dat is Event viewer, dat is wat andersquote:Op maandag 20 december 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
53.216 stuks, geen wonder dat mijn linkeroog af en toe trilt.
Shit, datalek nuquote:Op maandag 20 december 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
Mijncaviawattenschijfje4ever@werk.nl ?
quote:Op maandag 20 december 2021 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader wilde altijd "Lieve kinderen" als je zoiets vroeg.
Lekker je tijd nemen en eind maart eens op terug komen.quote:Op maandag 20 december 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
hmmm had stiefmonster geappt dat ik niet boos ben maar dat ik geen zin meer heb in wantrouwen en beschuldigen.
Stuurt ze nu dat ze op basis van wederzijds vertrouwen een nieuw begin wilt maken...
wat moet ik daar nou weer mee
quote:Op maandag 20 december 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
hmmm had stiefmonster geappt dat ik niet boos ben maar dat ik geen zin meer heb in wantrouwen en beschuldigen.
Stuurt ze nu dat ze op basis van wederzijds vertrouwen een nieuw begin wilt maken...
Samen taartjes bakken en dronken kerstliedjes zingen onder een kerstboom met 53.216 ledlampjesquote:Op maandag 20 december 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
Dus ze vertrouwde mij gewoon echt niet en dat zou dan nu ineens goed zijn ofzo?quote:Op maandag 20 december 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker je tijd nemen en eind maart eens op terug komen.
Zo heb ik ook een map met "logs" met 72.000 e-mails erinquote:Op maandag 20 december 2021 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is Event viewer, dat is wat anders
ik heb er 8000 in mijn inboxquote:Op maandag 20 december 2021 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stop ze in mapjes en dan is mijn inbox gewoon leeg
Vergeten en vergeven en dan met een schone lei weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 20 december 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus ze vertrouwde mij gewoon echt niet en dat zou dan nu ineens goed zijn ofzo?
ze zou es een keer haar excuses aan kunnen bieden voor al die ruzies die ze heeft veroorzaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |