SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker de eer aan jezelf houdenquote:
Hier zijn ze zich niet zelfbewust om te kijken waarom mensen weggaan; een complete afdeling is hier binnen anderhalf jaar weggelopen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker de eer aan jezelf houden![]()
Hoop altijd dat die soort dingen een leermomentje voor het bedrijf is. Meestal niet
Precies. Ik ga dit ook nog aangeven in mijn exitgesprek.quote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker de eer aan jezelf houden![]()
Hoop altijd dat die soort dingen een leermomentje voor het bedrijf is. Meestal niet
Verveel je je al?quote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ich gehe mal ein bisschen spazieren
Ik ben ook al nummer vier in een afdeling van 10 mensenquote:Op maandag 20 december 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ze zich niet zelfbewust om te kijken waarom mensen weggaan; een complete afdeling is hier binnen anderhalf jaar weggelopen.
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook al nummer vier in een afdeling van 10 mensen
Oeh, zalk German zoe me du ganz paalbaar beige wijfiequote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ja wil ik ook wel. Lekker zonnetje nu. Breekt net weer de pleuris uit op werkquote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Het zijn geen zorgmedewerkersquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.
Wtfquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, zalk German zoe me du ganz paalbaar beige wijfie
Zo kan een mens toch niet werken !quote:
Handjes boven de smurfdeken!quote:Op maandag 20 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken of je al sliep onder je smurfdekentje.
Als de term "zoethoudertje" nog niet bestond werd ie hiervoor uitgevondenquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.
Dat was bij mij niet genoeg geweestquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dan?quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet genoeg geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |