SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker de eer aan jezelf houdenquote:
Hier zijn ze zich niet zelfbewust om te kijken waarom mensen weggaan; een complete afdeling is hier binnen anderhalf jaar weggelopen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker de eer aan jezelf houden![]()
Hoop altijd dat die soort dingen een leermomentje voor het bedrijf is. Meestal niet
Precies. Ik ga dit ook nog aangeven in mijn exitgesprek.quote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker de eer aan jezelf houden![]()
Hoop altijd dat die soort dingen een leermomentje voor het bedrijf is. Meestal niet
Verveel je je al?quote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ich gehe mal ein bisschen spazieren
Ik ben ook al nummer vier in een afdeling van 10 mensenquote:Op maandag 20 december 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ze zich niet zelfbewust om te kijken waarom mensen weggaan; een complete afdeling is hier binnen anderhalf jaar weggelopen.
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook al nummer vier in een afdeling van 10 mensen
Oeh, zalk German zoe me du ganz paalbaar beige wijfiequote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ja wil ik ook wel. Lekker zonnetje nu. Breekt net weer de pleuris uit op werkquote:Op maandag 20 december 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Het zijn geen zorgmedewerkersquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.
Wtfquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, zalk German zoe me du ganz paalbaar beige wijfie
Zo kan een mens toch niet werken !quote:
Handjes boven de smurfdeken!quote:Op maandag 20 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken of je al sliep onder je smurfdekentje.
Als de term "zoethoudertje" nog niet bestond werd ie hiervoor uitgevondenquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen 500 euro bruto extra geven nu en hopen dat ze dat nog een paar jaartjes blijven plakken dan.
Dat was bij mij niet genoeg geweestquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dan?quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet genoeg geweest
quote:Op maandag 20 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even kijken of je al sliep onder je smurfdekentje.
Dit is veler dan dat ik kan tellen.quote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Honderd miljoen miljard dan?
Nee ik ga degene die daar eindverantwoordelijke voor is eens even de wind van voren geven!quote:Op maandag 20 december 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo kan een mens toch niet werken !
En met een telraam dan ?quote:Op maandag 20 december 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is veler dan dat ik kan tellen.
Naar chloor en schimmelvoeten?quote:Op maandag 20 december 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ze hebben de tunnel schoongemaakt en het ruikt altijd al naar een zwembad
Terroristische aanslag met chloor, rennen!!!!!!quote:Op maandag 20 december 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
Hmm ze hebben de tunnel schoongemaakt en het ruikt altijd al naar een zwembad
quote:
Zyklon B is wat effectiever, just sayn'quote:Op maandag 20 december 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terroristische aanslag met chloor, rennen!!!!!!
Ik vond het de laatste keer wel een leuke verrassing dat ik het er netto bijkreeg. Alleen om de een of andere manier is het toch iedere maand opquote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet genoeg geweest
B van Ballie?quote:Op maandag 20 december 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zyklon B is wat effectiever, just sayn'
Willen ze dat niet gaan verbieden. Net als roken, Nutella, suiker en Labello?quote:Op maandag 20 december 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zyklon B is wat effectiever, just sayn'
En ongemerkte biljetten.quote:Op maandag 20 december 2021 10:53 schreef Karzai het volgende:
Koffertje met miljoen in cash en zwart
Blistex saves livesquote:Op maandag 20 december 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, lippenbalsem.
Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar de vellen hangen eraan.
Het is een Labello, maar goed genoeg.quote:
Ja daar zit parafine etc. in wat je lippen eigenlijk juist uitdroogt.quote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een Labello, maar goed genoeg.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:flory emoticon van bitterbal met staartjes en bloksnor graag
quote:
quote:
Ja, naast zittend werkenquote:Op maandag 20 december 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Willen ze dat niet gaan verbieden. Net als roken, Nutella, suiker en Labello?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |