Maakt ook niet uit, gaat toch achter de paywallquote:
Ik denk niet dat Huybrechts veel problemen gaat hebben met Beaton.quote:Op zondag 19 december 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Price tegen Beaton vind ik wel een doodsaaie metsjup.
Het was een hartelijk welkomquote:Op zondag 19 december 2021 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, al speelde Feyenoord wel thuis.
De pl boeit echt niemand.quote:Op zondag 19 december 2021 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu in de Prumjur Liek trouwens:
Price, vGerwen, Wright, Clayton, Wade, de Sossa, Anderson, vdBergh, Cross en Aspinall.
Alleen die laatste plek lijkt mij nog twijfelachtig eigenlijk.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan beter de podcast van de NOS luisteren.
Ja en de Premier League keek ik toch zelden al vond ik die twee avondjes in Ahoy wel leuk die ik ben geweestquote:Op zondag 19 december 2021 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, gaat toch achter de paywall
Genietenquote:
Ik heb ook geen zin in een ongemotiveerde Gerry.quote:Op zondag 19 december 2021 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aspinall geen constant jaar gehad. Kan er nog wel uitvliegen met een vroege exit
sherrock, stukje diversiteitquote:Op zondag 19 december 2021 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu in de Prumjur Liek trouwens:
Price, vGerwen, Wright, Clayton, Wade, de Sossa, Anderson, vdBergh, Cross en Aspinall.
Alleen die laatste plek lijkt mij nog twijfelachtig eigenlijk.
Dan ben ik op het verkeerde been gezet door Yannick.quote:Op zondag 19 december 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huybrechts veel problemen gaat hebben met Beaton.
Price-Huybrechts is een prima metsjup. Driftig geschreeuw over en weer, en Huybrechts op een goede dag kan enorm goed zijn.
Met de witte Chinees? Dat lijkt me slaapverwekkend.quote:Op zondag 19 december 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan beter de podcast van de NOS luisteren.
Het is eigenlijk altijd vuurwerk.quote:Op zondag 19 december 2021 23:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met de witte Chinees? Dat lijkt me slaapverwekkend.
Of als iemand die niet tot die negen hoort plotseling een (halve) finale op het WK haalt ofzo. Dan is Aspinall de lul natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aspinall geen constant jaar gehad. Kan er nog wel uitvliegen met een vroege exit
Is dit een grap? Want ik begrijp de clou niet?quote:Op zondag 19 december 2021 23:00 schreef AllesKaputt het volgende:
Stief Bieten's stemmetje is niet echt des George Clooney's
Kim is een erg gevaarlijke speler als het loopt, maar het loopt vaak niet.quote:Op zondag 19 december 2021 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huybrechts veel problemen gaat hebben met Beaton.
Price-Huybrechts is een prima metsjup. Driftig geschreeuw over en weer, en Huybrechts op een goede dag kan enorm goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |