Heb je al een voorbeschouwing voor Barney morgen?quote:Op zondag 19 december 2021 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Fallon Sherrock had wel een beetje pech met deze tegenstander, want hij kan zo goed omgaan met het feit dat het publiek tegen hem is en massaal voor haar, dat ze hier geen moment voordeel uit heeft kunnen halen. De druk lag nu juist bij haar omdat ze het publiek niet wilde teleurstellen.
Zijn toch weer 4000 pakjes sos.quote:Op zondag 19 december 2021 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertelde in zijn vlog lachend dat hij er 200.000 euro voor kreeg voor 1 jaartje Betcity HAHAHAHA KOEKOEK
Over 22 minuten Studio Voetbal.quote:
gelukkig is nostradamos er nogquote:Op zondag 19 december 2021 22:54 schreef Zorro het volgende:
3-2 is prima, maar het had natuurlijk wel andersom moeten zijn. Op deze manier wordt het niks met dat voorspelspel
Neequote:Op zondag 19 december 2021 22:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je al een voorbeschouwing voor Barney morgen?
Pech met de loting die Sherrockquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 22:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:slobeend dit was dus de oliebollen met mayo post.
Ik word hier niet echt warm van.quote:Op zondag 19 december 2021 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu in de Prumjur Liek trouwens:
Price, vGerwen, Wright, Clayton, Wade, de Sossa, Anderson, vdBergh, Cross en Aspinall.
Alleen die laatste plek lijkt mij nog twijfelachtig eigenlijk.
Ja, al speelde Feyenoord wel thuis.quote:
Aspinall geen constant jaar gehad. Kan er nog wel uitvliegen met een vroege exitquote:Op zondag 19 december 2021 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben nu in de Prumjur Liek trouwens:
Price, vGerwen, Wright, Clayton, Wade, de Sossa, Anderson, vdBergh, Cross en Aspinall.
Alleen die laatste plek lijkt mij nog twijfelachtig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |