Ja dit heb ik ook een beetje welquote:Op zondag 19 december 2021 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij noemen ze bij onze competitiewedstrijden darts altijd de hapjesman. Ik vreet zo'n halve schaal leeg zonder gene.
Wereldsquote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het type dat de bamihapjes opeet.
Altijd genoeg voor mij. Ter info.
Er zijn dan ook weinig dingen die leuker zijn dan lekker infantiel doen in een voetbalstadion.quote:Op zondag 19 december 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je vindt hem een prima ventje maar als je met je makkers in het stadion staat moet je blijkbaar primitief doen ofzo.
Stukje Brienenoord.quote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd een kans dat ze hem hangend aan het plafond vinden. Altijd tegen mij.
Joel Drommelquote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Drommel zag er ook weer goed uit
quote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van bamischijven.
Godverdomme alweer iets waar ik een hekel aan heb.
Met die lege stadions is er sowieso geen klap meer aanquote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo levensmoe dat ik die potjes van PSV ga zitten kijken.
Vlammetjes en vlamtosti erbij bohhhhhquote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Die bamihapjes zijn niks, maar een bamischijf met mayo is echt genot
Dit kan niet.quote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Wat een ongemakkelijk foto.quote:Op zondag 19 december 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies maar wat anders dan.
Alles met mayo smaakt primaquote:Op zondag 19 december 2021 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |