Moet zeggen dat ik Beaton vooralsnog op n niveau zie spelen dat ie al een tijdje niet meer heeft gehaald.quote:
Komt door z'n pens.quote:Op zondag 19 december 2021 22:14 schreef Doevelaer het volgende:
Steve 'Veldvulling' Beaton houdt zich aardig staande
@Caland zit al maanden lang te hopen dat hij Berghuis een vervelende verjaardag kan wensen maar nu hij niet in het stadion mocht zitten komt er opeens een lofzang, hardop gelachen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:13 schreef Zipportal het volgende:
DON'T TAKE ME HOME. @:Caland
DO BRING @:WERELDGOZER HOME.
Clean of the palacequote:
Ik vond dat gewoon een heel vermakelijk interview.quote:Op zondag 19 december 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland zit al maanden lang te hopen dat hij Berghuis een vervelende verjaardag kan wensen maar nu hij niet in het stadion mocht zitten komt er opeens een lofzang, hardop gelachen.
In China erg lang geleden.quote:Op zondag 19 december 2021 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Voetbal is uitgevonden in Engeland, @:Sjak.
Oprotten incelquote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Shreyas het volgende:
Fallon Sherrock lachte als een boerin met kiespijn. Genot!
Zolang ze maar bullseye gooit voor haar zoontjequote:Op zondag 19 december 2021 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou zo lekker zijn als Beaton meteen korte metten maakt met die Sherrock-hype terwijl Fallus zelf al op n overwinning heeft gerekend.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland zit al maanden lang te hopen dat hij Berghuis een vervelende verjaardag kan wensen maar nu hij niet in het stadion mocht zitten komt er opeens een lofzang, hardop gelachen.
Ja.quote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef The_Undertone het volgende:
Winnaar van dit potje moet tegen Hamsterface Kim zeker?
Want je mag hier alleen voor Fallon Sherrock zijn?quote:
Klopt.quote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef The_Undertone het volgende:
Winnaar van dit potje moet tegen Hamsterface Kim zeker?
Ik heb het idee dat Pot en Berghuis elkaar niet zo mogen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat gewoon een heel vermakelijk interview.
Neemt niet weg dat ik hem wel een falend hart had toegewenst vandaag indien mogelijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |