Nee niet echt, al zat er wel behoorlijk wat oud zeer. Ik vind Berghuis eigenlijk stiekem altijd wel een prima ventje. Vooral in interviewsquote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat gewoon een heel vermakelijk interview.
Neemt niet weg dat ik hem wel een falend hart had toegewenst vandaag indien mogelijk ja
Kwaliteitsuser verloochent zich nooitquote:
quote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang ze maar bullseye gooit voor haar zoontje
Een hartverzakking bij Blind had Feyenoord vandaag meer opgeleverd denk ik.quote:Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat gewoon een heel vermakelijk interview.
Neemt niet weg dat ik hem wel een falend hart had toegewenst vandaag indien mogelijk ja
Dit.quote:Op zondag 19 december 2021 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Beaton vooralsnog op n niveau zie spelen dat ie al een tijdje niet meer heeft gehaald.
Stukje borsthaarquote:Op zondag 19 december 2021 22:17 schreef BB-King het volgende:
Ziehier, het toppunt van fotogeniek zijn:
[ afbeelding ]
Die hep daar al zo’n apparaatje voorquote:Op zondag 19 december 2021 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een hartverzakking bij Blind had Feyenoord vandaag meer opgeleverd denk ik.
20 jaar geleden?quote:Op zondag 19 december 2021 22:17 schreef BB-King het volgende:
Ziehier, het toppunt van fotogeniek zijn:
[ afbeelding ]
Nouri heeft ook een apparaat. Stukje zuurstof.quote:Op zondag 19 december 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hep daar al zo’n apparaatje voor
Dat valt mij ook wel een beetje op ja.quote:
Bohhquote:Op zondag 19 december 2021 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gooi er zo overigens even een bittergarnituurtje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |