klaargekomen.quote:
Hoooeerrrrrquote:Op zondag 19 december 2021 22:06 schreef Shreyas het volgende:
Wat is de bijnaam van Fallon Sherrock?
Er is tenminste publiekquote:Op zondag 19 december 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in elke keer dat vervelende publiek.
Beaton heeft ook niet echt een hoge ‘top’.quote:
Ja, ik.quote:
Eens.quote:Op zondag 19 december 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Unpopulayer opion: Steve is al een jaar of 5 pure veldvulling.
Dat zei je ook over het Feyenoord publiek en Berghuis, maar dan zit er geen publiek en dan is het nòg niet goed. Wat wil je dan??quote:Op zondag 19 december 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FAKE NEWS!quote:
Dat verklaart haar voornaam.quote:Op zondag 19 december 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
Sherrock gooit zo godvergeten zachtjes dat het een wonder is dat die darts erin blijven zitten.
COR is geen warm bad.quote:Op zondag 19 december 2021 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
STADIONS OPEN. NU.
(in COR krijg je hier een ban voor)
DAN GAAN WIJ VIAPLAY BOYCOTTEN.quote:Op zondag 19 december 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is wel een goede dilf, kan erger laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg jij hier een nat poesje van?
Ik heb enorm genoten van alle die stoere types die Berghuis een enorm leuke verjaardag wilden wensen en dat het vervolgens niet doorging.quote:Op zondag 19 december 2021 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zei je ook over het Feyenoord publiek en Berghuis, maar dan zit er geen publiek en dan is het nòg niet goed. Wat wil je dan??
Mooie vijf setterquote:
Lekker in het badjasje. Hugh Heffner genot.quote:Op zondag 19 december 2021 22:10 schreef K_uit_h het volgende:
Steve zo rustig, weet dat die straks gewoon weer terug gaat naar zijn drie supermodellen
Beaton is er altijd rustig onder.quote:Op zondag 19 december 2021 22:10 schreef Shreyas het volgende:
Beaton lijkt er rustig onder te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |