Ah balen. Maar dan kun je wel ongestoord Fok!en zonder vrees dat iemand je op de vingers tikt dat je andere dingen doet dan werkquote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef Speciale het volgende:
[..]
Nee, heb alles al af.. maar kan geen vrij nemen ivm niemand anders op kantoor..
Dit kan inderdaad welquote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah balen. Maar dan kun je wel ongestoord Fok!en zonder vrees dat iemand je op de vingers tikt dat je andere dingen doet dan werk
Kijk das de juiste FoK mentaliteitquote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah balen. Maar dan kun je wel ongestoord Fok!en zonder vrees dat iemand je op de vingers tikt dat je andere dingen doet dan werk
Alt-tabquote:Op maandag 20 december 2021 10:56 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad welZo nu en dan loopt er alleen iemand langs, dus even wegklikken dan
Haha, je zou het bijna denkenquote:Op maandag 20 december 2021 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Je weet zeker, dat het slaapmedicatie is en niet ander listig spul
Idd helemaal vwb de zaterdag, ik denk wel eens hoe durven ze, zo slecht. Of herhalingen op de zat. pfffquote:Op maandag 20 december 2021 09:02 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
Ja tv aanbod op zaterdag is het droevigst. Eigenlijk een avond dat we met t gezin juist samen iets leuks zouden willen kijken. Wat dat betreft echt een contrast met hoe dat vroegah was.
lol.quote:Op maandag 20 december 2021 11:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
functioneringsgesprek met mijn kip
Beter dan een katerquote:
Zo, wat een verhaalquote:Op maandag 20 december 2021 10:47 schreef Aoibhin het volgende:
Sinds ik die pillen slik, heb ik wel elke nacht heel aparte dromen waar van alles in gebeurt. Dat is wel geinig.
Vannacht droomde ik dat ik met mijn moeder op vakantie met in een huurauto. Bij aankomst bleek dat ik een prinses was geworden en er werd in een of ander kasteel een bal voor mij gehouden. Eenmaal daar kreeg ik sjans en sneakten we naar buiten, waar die kerel me naar een leuke plek zou brengen. We liepen een tijdje door een bosachtig gebied en toen kwamen we een andere man tegen waar ik ook sjans mee kreeg. Hij stond erop dat hij me mee uit eten zou nemen in een bepaald restaurant waar ze lekkere garnalenkroketten hadden. We hadden geen vervoer om daar te komen, buiten de huurauto van mijn moeder. Toen heeft die man maar gewoon de huurauto gepikt en reden we daarheen.
In het restaurant kregen we gepofte aardappels met een garnalensaus er overheen. Mijn date was nogal pissig, want hij had die kroketten besteld en we kregen iets anders. Toen bleek dat de serveerster de ex was van mijn date, en hij stelde mij voor als zijn nieuwe vriendin (wat ik nogal awkward vond, want het was de eerste date nog maar). Zij helemaal flippen en ruzie maken, want zij vond het niet zo leuk. Toen pakte zij een mes om hem neer te steken; ik wist het mes af te pakken maar in die move sneed ik zowel haar als mezelf heel diep en gutste het bloed eruit. For some reason kwam er toen een collega van mij aan die met een vingerknip ervoor zorgde dat het bloeden stopte. Ik en de ex van mijn date vielen elkaar in de armen van opluchting dat we het overleefd hadden.
Toen werd ik wakker.
Dan moet je eerst slaapproblemen krijgen en naar de huisartsquote:Op maandag 20 december 2021 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo, wat een verhaal![]()
Wat jij slikt, wil ik ook![]()
Alhoewel… het mag wel iets minder horror-achtig.
Dat eerste kan ik alvast afvinkenquote:Op maandag 20 december 2021 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan moet je eerst slaapproblemen krijgen en naar de huisarts
Wat voor werk doe jequote:Op maandag 20 december 2021 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
We zijn door het werk heen, dus ik krijg vanmiddag een klusje te doen dat ik nog niet eerder heb gedaan. Ben benieuwd
Nou veel plezier met de dromenpil!quote:Op maandag 20 december 2021 12:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik alvast afvinken
Binnen het coronateam van de GGD, en daarbinnen heb ik verschillende functiesquote:
En dan geen werk meer hebbenquote:Op maandag 20 december 2021 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Binnen het coronateam van de GGD, en daarbinnen heb ik verschillende functies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |