quote:
Ja hoor, we hebben er weer 1! Een shemale genaamd Vanessa die ik heb gevonden via Sexjobs.nl. Gebruikt allereerst andermans foto's in de advertentie, daarom Sexjobs.nl in plaats van Kinky denk ik waar verificatie nodig is. De foto's op de Whatsapp zijn veel anders namelijk. Leeftijd van 40 klopt zelfs niet, is een stuk jonger.
Hadden afgesproken gisteravond, grootse verhalen alles mocht maar uiteindelijk toen ik een uur had gereden appte ze sporadisch dat ze er zo aan zou komen, niet dus. Allemaal oplichting. Na een uur te hebben gewacht (ben te vriendelijk) deed ze de telefoon uit. Geen communicatie meer mogelijk dus ging maar weer naar huis. Ze heeft me naar welgeteld 5 adressen gestuurd waar ik heen moest waar ze dan zou zijn, niet dus. Vroeg ik om locatie, kon niet i.v.m. data, ja ja.
Ik heb eerder met deze prostituee een date gehad en ze vraagt alleen om meer geld voor een handeling. Allemaal leugens en smoesjes komen naar voren, ik gaf haar nog 1 kans maar nu is het klaar. Fraude ten top.
BEFLIKKERING