Ja hoor, we hebben er weer 1! Een shemale genaamd Vanessa die ik heb gevonden via Sexjobs.nl. Gebruikt allereerst andermans foto's in de advertentie, daarom Sexjobs.nl in plaats van Kinky denk ik waar verificatie nodig is. De foto's op de Whatsapp zijn veel anders namelijk. Leeftijd van 40 klopt zelfs niet, is een stuk jonger.quote:
Zo zonde dat hij is gaan uitlokken in F1.quote:Op zondag 19 december 2021 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
@:wereldgozer ook. Maar die moet nog even tot 2e Kerstdag wachten.
Die doet er ook even over om bij dat tafeltje te komenquote:Op zondag 19 december 2021 20:47 schreef Perox het volgende:
Gods die Griek is nog niet bij zijn tafeltje of de leg is uit
Eigen schuld van die cuck.quote:Op zondag 19 december 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zonde dat hij is gaan uitlokken in F1.
Zal niet gaan die moet nog stofzuigen. Ga het zo controlerenquote:Op zondag 19 december 2021 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bij je drachtige vrouwtje zitten
ik moet ook nogquote:Op zondag 19 december 2021 20:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Even schijten
Bijna heel set 2 gemist
Darters moeten het doorgaans niet van hun conditie hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Gelijk een rood aangelopen gezicht na publieksact
King slaat hem meteen het licht uit zijn ogen genot.quote:Op zondag 19 december 2021 20:51 schreef K_uit_h het volgende:
Ik hoop dat die dit ooit tegen King kan doen
Design om het zweet te verbloemen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:51 schreef heywoodu het volgende:
Is al dat donkerblauw nou zweet of design?
Bijna half zo groot als Arjan vd Giessenquote:Op zondag 19 december 2021 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Griek heeft best een bolle pens
quote:Op zondag 19 december 2021 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King slaat hem meteen het licht uit zijn ogen genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |