4 slices?quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet wel de favoriete pizza van Marco Borsato.
Lastig, zit wel heel erg op de grens volgens mij. Laten we er gewoon samen leuk een Noord-Veluws feestje van maken danquote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Noordoost-Veluwe > Noordwest-Veluwe
Wat heeft vlees hiermee te maken?quote:
Announce een atoombom op Hattem.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Rooiestinkerd
KOMT UIT HATTEM
Grieks liedjequote:Op zondag 19 december 2021 20:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat heeft vlees hiermee te maken?
Hoppaquote:Op zondag 19 december 2021 20:17 schreef heywoodu het volgende:
Het noemen van z'n Griekse naam is ook wel zo'n bingoding die niet op de bingo staat en afhankelijk is van zijn deelname, maar wel een zekerheidje is
https://twitter.com/pdcdartsdancersquote:Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik mis nog steeds wel updates omtrent de dansdames @:frozen-assassin
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.quote:Op zondag 19 december 2021 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan ook nog voor Feyenoord
Wat een partijtje wansmaak
Nummer, 2, 3 en 4 aub.quote:Op zondag 19 december 2021 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
KOEEEEEEEEEERT. @:Mani89
Ja! Voor Kleermaker zeker!quote:
Het geeft niet Kraam!quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.
Laten we hopen dat binnenkort dat niemand meer krijgt.quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef bechirti het volgende:
John michael moet geen corona krijgen
Hoe kan John beter zijnquote:Op zondag 19 december 2021 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Michael heeft ons de afschuwelijke Rasztovits bespaard. Waarvoor dank.
En wat vind je van Even tot Hier?quote:Op zondag 19 december 2021 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mag jou en Slob graag maar over dit soort dingen ga ik het nooit met jullie eens zijn ben ik bang.
Daar hoef je ook weinig voor te doen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
In Griekenland is het een grootheid.
Wat wil je met zo'n pens?
Die gast heeft z’n eigen postcode.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
Al onze overheidssteun is naar die buik gegaan.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
vAnOnS BeLaStInGgElDquote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef BB-King het volgende:
Ik mis Norrisquote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
Norris v Michael was een paar jaar terug een heerlijke rubriek, toen die 0-2 voorkwam en zichzelf naar huis zweette.
Edit: Jij niet.quote:
bedankt voor het beeldquote:Op zondag 19 december 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Deadly Rose moet ik meteen denken aan Lisa Ashton in een zwart leren pakje.
Voelde je je aangesproken?quote:
Oh mijn excuses, ik neem die opmerking terug.quote:
De Nederlanders gooien zo vaak alsof het ze geen ene tiefes boeit allemaal. Vincent, en noudeze gast ook weer. Dan ga je denken dat ze eigenlijk veel beter kunnenquote:Op zondag 19 december 2021 20:24 schreef tja77 het volgende:
Kleermaker maakt er een klerenbende van.
Nooit gezien.quote:Op zondag 19 december 2021 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En wat vind je van Even tot Hier?
Al besproken, ik heb mijn excuses al aangeboden. Je bent weer rijkelijk te laat met je duit in het zakje te doen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
User @:shreyas ziet een vrouw
Zoek dekking allen
Stukje creampiequote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef BB-King het volgende:
Er wordt iemand live op TV op zijn Grieks genomen.
Wat vond je van Ajax?quote:
Bosbranden op Lesbos genot.quote:Op zondag 19 december 2021 20:26 schreef BB-King het volgende:
Er wordt iemand live op TV op zijn Grieks genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |